Dzisiaj jest 24 lut 2025, 10:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 gru 2014, 2:28 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Jest następujący problem. Jadąc ostatnio (na szczęście) pod samym domem skuter ni stąd ni z owad mi zgasl. Od tego momentu gdy zaciagam ssanie skuter odpala ale gdy wylać że ssanie pochodzi 10 sekund i gaśnie. Mogę go ponownie odpalić tylko na ssaniu....pochodzi 10 sekund i znowu gaśnie. Czy możliwe że cylinder/tlok wyzional juz ducha.? Jakieś sugestie.?




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 gru 2014, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Skoro pali to zostaw cylinder w spokoju i wyreguluj gaźnik ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 14:58 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Bardzo możliwe że gdy się rozgrzeje to traci kompresje, przez co potrzebuje więcej paliwa w które zaopatrywało ssanie. W każdym razie bez manometra się nie obejdzie.

Ale jest też taka opcja że w gaźniku na dyszy osadził się jakiś syf i podaje za mało paliwa, więc lepiej zacznij od przeczyszczenia filtra powietrza, gaźnika i dysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 15:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marossek X2. Kiedyś miałem podobny cyrk, a okazało się, że w dyszy głównej przyczepił się jakiś włos.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Ja to bym to ssanie wyłączył w ogóle, może zalewać i jak jedziesz to nie wiesz, czy się znowu ssanie włączyło, albo może cały czas na ssaniu jeździsz? ;]

Jeśli jest dobra kompresja to nie trzeba ssania, wystarczy raz kopnąć i powinien zapalić, gorzej zimą, przy minusowych temperaturach, trzeba będzie dłużej kopać, ale wtedy możesz włączyć na chwilę ssanie. Rozkręcenie kufra to 1minuta :P

Sugeruję tak
Ściągnij filtr powietrza, zatkaj palcami wylot, zostawiając lukę między nimi i kopnij. Zobacz czy czasem nie wypluwa benzyny do filtra. To będzie znak że za dużo w gaźniku paliwa.
Jak chcesz sprawdzić kompresję to można to jeszcze zrobić tak jak wyżej, przy wyłączonym zapłonie, zakrywasz palcami wylot powietrza w gaźniku i kopiesz. Jak będziesz czuł między palcami, że zasysa powietrze tzn że wszystko ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2015, 17:53 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Dobra ..sprawa sie wyjasnila.W komorze plywakowej zrobila sie dziura..i paliwo uciekalo.




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy