Dzisiaj jest 08 lis 2024, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 11 lip 2009, 20:29
Posty: 4
Pojazd:
Witam. Można powiedzieć, że zima się już skończyła więc od jakiegoś czasu już sobie śmigam na Vitalce. Ale...

Podładowałem aku, światła wszystkie działają więc aku chyba sprawne.
Z kopa odpala bezproblemowo. Natomiast gdy chce odpalić przyciskiem to chwile mieli i cichnie, tak jakby się "wyczerpywał" i jak puszczę i ponownie wcisnę to z reguły już zero reakcji. Czego to może być wina ? Prócz wszelakich płynów jeszcze nic w nim nie wymieniałem, przejechane ma 5tys.

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 22:49 przez Crops, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 0:16
Posty: 91
Lokalizacja: Warszawa, Służew
Pojazd:
wydaje mi się, ze to z akumulatorem ma coś wspólnego,
wyjmij go i podładuj jeszcze raz




_________________

skuterowo.com -> forum -> GRUPA MAZOWIECKA
KYMCO VITALITY Sport Stream S 50 2T & Astra Classic II Twin-Port




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
Zobacz czy kable masz podłączone do rozrusznika :wink: Ja miałem kiedyś podobnie bo mi się wsówka zsunęła z rozrusznika :roll:




_________________

Don't worry, be happy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 10:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Przeczyść styki na klemach acu, może na rozruszniku też.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 13:49 
*

Rejestracja: 11 lip 2009, 20:29
Posty: 4
Pojazd:
A jak do styków rozrusznika się dostać ? (ogólnie do rozrusznika)


Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 15:21 przez Crops, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 15:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wpierw poprawić konektor (wsuwkę) ,,+" na rozruszniku. Przeczyścić klemy. Jak pomimo tego kręcić będzie bardzo słabo i z oporami, można myśleć o otwarciu rozrusznika. Można też przy okazji oczyścić ,,-". W zasadzie dostaje on podwójną masę, ale nie zaszkodzi.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 16:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Skoro kręci to prąd dostaje. A po dłuższej przejażdżce rozrusznik ma siłę kręcić? Mi to wygląda na rozładowany akumulator. Światła ciągną o wiele mniej prądu niż rozrusznik. Moja vitalka ma 5,1k km przejechane, akku od nowości, nigdy nie ładowany z zewnątrz tylko skuterem, a często podłączałem do samego akku audio na wypadach ;p




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 16:55 
*

Rejestracja: 11 lip 2009, 20:29
Posty: 4
Pojazd:
Jak pojeżdżę to coś tam ma więcej energii ale po próbie odpalenia znowu się wyczerpuje. W piątek wracam do rodzimej miejscowości to podładuje jeszcze raz aku i dam Wam znać czy coś pomogło. A tak na wszelki wypadek mi napiszcie gdzie dokładnie znajdują się te kable do rozrusznika, tam gdzie świeca pod tą pokrywką pod siedzeniem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 7:03 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
U mnie też jest tak po zimie, ale nie zawsze, zależy czy w ogrzewanym garażu trzymam.
Wystarczy odpalić z kopa, pojeździć 1,5-2h i masz aku jak nowe, będzie palić z rozrusznika itp.
Siedzi tam aku bezobsługowe, nie trzeba dolewać żadnych płynów.


Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 7:05 przez Rilazo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 7:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Rilazo pisze:
aku bezobsługowe,
To nie znaczy że wystarczy jego tam włożyć i zapomnieć. To tylko oznacza że jest o przedłużonym czasie serwisowania (uzupełnienie destylatu). Jak częste ładowanie nie nie przynosi efektów to:
1 - za mało destylatu
2 - acu wykończony
3 - uszkodzony (objawy-brązowe zabarwienie cieczy)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 15:03 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ja mam inne zdanie.

Przez 3 lata nie ładowałem ani nawet nie odłączałem/wyjmowałem akumulatora i nadal jest jak nowy. Mam bezobsługowy w S9.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy