Dzisiaj jest 07 sie 2025, 19:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
czyzur3 Sprawdziłem kranik. Nic teraz nie cieknie (jak stoi bez odpalania) choć naleciało do pojemnika trochę mieszanki.
Sopel38 Czyli to białe jest niezbędne do prawidłowego działania iglicy? I czy to może być główna przyczyna, że bardzo dużo spala benzyny?

I czy sama regulacja przy dotychczasowym sprzęcie zmniejszy drastycznie spalanie? Tzn. jak teraz mi pali 15l/100km to po regulacji będzie 5l/100km?

Bo niby wszystko działa jak należy, a jest źle :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
nie wydaje mi sie zeby to zabezpieczenie tak wplywalo bardzo, jednak wiem ze ja raz jezdzilem bez tego i ciezko jechal bo gdy szybko dodawalem gazu to iglica potrafila zaczepic sie o ta sprezyne i wtedy go zalewalo bardzo. Regulacja jest potrzebna ale nie da to az takiej roznicy. Jeszcze jakbys mogl zmierzyc DOKLADNIE ta dziure od gaznika od strony krocca ssacego ile ma mm.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeździłem bez tego zabezpieczenia i nic go nie muli nawet gdy się szybciej manetką pociągnie.
Teraz tak. Czy mógł bym mi ktoś podpowiedzieć od czego są te śrubki 1,2?
Obrazek
Sopel38 ten otwór zaznaczony czerwoną strzałką mam zmierzyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
jedna jest od obrotow druga od skladu mieszanki paliwo-powietrze. Musisz wkrecic powoli i zobaczyc ktora podnosi obroty skutera to ta bedzie od obrotow a druga od mieszanki. Tak to ten otwor




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zmierzyłem ten otwór i wyszło mi 1,8cm.

Przy skręcaniu gaźnika zaważyłem, że jeden styk od automatycznego ssania jest w pół urwany. Jak będzie się objawiać zepsute ssanie automatyczne i czy jak odpalę skuter to coś się nie zepsuję? I czy to mógł być powód dużego spalania? Bo jak rozbierałem to ssanie to było już ułamane (chyba :ups: )

Obrazek
Ta blaszka z okrągło dziura była w połowie ułamana tworząc półkole.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 8:51 przez morti93, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 15:40
Posty: 132
Pojazd:
Teraz to się nie ma co doktoryzować nad tym jak działa ssanie. Czeka cię kupno nowego ;]




_________________

>>malossi sport 70cc<<
>>tec YSN19mm<<
>>Yasuni R<<
>>s6 wingcooler<<
>>przełożenia długie TR<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Popatrzyłem na allegro automatyczne ssanie i znalazłem takie jak teraz mam:
Obrazek
Ale w opisie jest napisane, że to ssanie do 4T (chińskich). I jakie ssanie będzie lepsze: automatyczne czy ręczne?
Link do tego ssania co mam obecnie Czyli ten co na obrazku powinien pasować?


A co się stanie jak bym chciał odpalić skuter teraz z zepsutym ssaniem? I czy w ogóle odpali i czy coś się nie zepsuję?

I główny temat- czy zepsute ssanie mogło być powodem dużego spalania?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 11:24 przez morti93, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 11:19 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
można jeździć z zepsutym ssaniem ja jeździłem z miesiąć a od 4t pasuje bo ja teraz takie mam a na zepsutym ssaniu może palić więcej ale tak z 1l może 2 a nie ze 25




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 12:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ssanie zepsute = ssanie caly czas wlaczone




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Czyli cały czas będzie zasysać benzynę? Czyli powinien odpalić za pierwszym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tak.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
morti93, powinien palić dobrze. Tutaj może leżeć też problem ze spalaniem. Ja ostatnio wybrałem się w drogę 50 km na włączonym ssaniu i mi spalił 4,5L czyli 9L/100 km a norma spalania u mnie to 4L/100 km przy dość mocnym ciśnięciu ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Dobra. Skręciłem go tak jak był. Postawiłem na słońcu, bo w garażu jest chłodniej i nie chciał odpalić. Odpalił. Działał normalnie, chociaż przekręciłem obie śrubki do lekkiego oporu w prawo. Po czasie trochę pokręciłem manetką i dalej działał jak wcześniej. Kręciłem obiema śrubkami powoli w jedną i drugą stronę i nie wiem która jest do czego bo skuter działa jak wcześniej (nie zmieniał obrotów nie dusił się)
Dziwi mnie jednak bardzo, że jak stoi na nóżkach do tylne koło się samo kręci bez dodawania gazu i to nawet szybko.

Co do ssania. Jak skuter będzie stać nieodpalony to jeżeli jest zepsute ssanie (włączone), to zasysa mi cały czas benzynę z baku?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 13:37 przez morti93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Na postoju nie. Nie reaguje pewnie dlatego że dostaje dodatkowe paliwo ze ssania i śrubka mało zmienia w tym momencie. Pożycz od kogoś ssanie albo kup jakieś od 4T za 20 zł :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Sopel38 Zamierzam kupić prowizorycznie za 20zł ssanie i wtedy zobaczę jak działa. Mam nadzieję, że to duże spalanie wynika z tego, że cały czas dostawał paliwo ze ssania. Tak jak już pisałeś, że pali Ci 9l/100km na ssaniu to ja jak jeździłem ostatnim razem to spalił coś 1l/10km czyli 10l/100km. Mam nadzieję, że naprawa ssania zakończy mój problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 14:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
morti93, jak nie pomoże to pisz, wymyślimy coś innego ;)

EDIT:

Dodam tylko że jeżeli dobrze zmierzyłeś ten otwór to twój gaźnik jest większy od seryjnego. Masz 17,5mm ale to jest gaźnik do przyjęcia w spalaniu, (sam jeżdze na takim tylko innej firmy) a do twojego cylka bardzo potrzebny.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 14:07 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Źle zmierzyłeś ten "otwór" w gaźniku... Mówił, że od króćca, nie od filtra...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
tkr50, dobrze zmierzył :roll: przecież 1,8 cm to jest 18mm czyli gaźnik 17,5mm a od strony filtra by wyszło ze 3,5cm czyli 35mm




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam ponownie.
Kupiłem i zamontowałem nowe ssanie automatyczne. Próba odpalenia- kilka razy musiałem kopnąć na zimnym silniku, żeby odpalił. Odpalił, rozgrzał się trochę silnik. Najpierw było słychać wyraźnie, że jest na wysokich obrotach i stopniowo powoli schodzi na wolniejsze.
Później trochę pokręciłem śrubkami, tak żeby zorientować się, która śrubka jest do czego. Niby trochę obniżyły się obroty, ale nie wiem czy to przez kręcenie śrubkami, czy przez to, że silnik się dobrze rozgrzał i nie potrzebował już wysokich obrotów (tak też było gdy miałem tamto zepsute ssanie). Spróbuje go jeszcze raz odpalić za parę godzin i zobaczę czy dalej po uruchomieniu będzie miał wysokie obroty.

Ile trzeba czekać, żeby automatyczne ssanie się wyłączyło?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
morti93, Powinno się wyłączyć po chwili. Wtedy gdy obroty spadną do normalnych już.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy