Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2009, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Cześć mam pewien dylemat , a mianowicie gdy zagrzeje swój motor to zaczyna kapać olej z wężyka który jest podłączony do silnika , kolega mówił ze to jakiś odpowietrznik , no ok ale jakoś bardzo i to bardzo dużo mi tego oleju wyleciało i nie wiem oco kaman ;/






szukałem tematu nic nie znalazłem więc jak istniał przedtem to przepraszam ;p


Dodam że posiadam silnik minarelli am 6


Co to ma być za nazwa tematu ?! Poprawiłem, ale jeśli następnym razem temat nazwiesz Pomocy to nie będę taki milutki :) Ah, byłbym zapomniał - przeczytaj regulamin.
Kąkol


Ostatnio zmieniony 14 paź 2009, 15:38 przez kox, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Głupia sprawa... Olej sam tak dla jaj stamtąd nie wyleciał żeby się z tobą przywitać. Ten wężyk to oczywiście odpowietrznik. Do komory skrzynki biegów musiało sie jakoś dostać ciśnienie, najprawdopodobniej prawym simeringiem wału...

Tak na marginesie, to cholernie dziwna awaria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2009, 9:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Jeśli przy okazji spadła kompresja, to jest prawie na pewno simering.

U mojego kolegi była podobna sytuacja tyle że olej wypływał w skrajnych przypadkach, tak to syczał tylko :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 9:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
A sprawdzałeś ten przewód dokładnie od początku do końca może jest gdzieś przecięty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 9:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Ale tam nie ma co sprawdzać, to jest z 15 cm najzwyklejszego wężyka założonego na taki "cycek" zwany odpowierztnikiem, który ma na stałe przelot do komory skrzyni biegów, a dlej także przestrzeni, w której porosza się sprzęgło - a tam właśnie jest wspomniany simmering, który mógł ulec uszkodzeniu. Jak z tego odpowierznika leje się olej, to wniosek jest taki, że musi sie tam jakoś pojawiać ciśnienie, bo normalnie to nic z niego nie leci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Stefan wężyk jest cały ;]
aha no to wymienię ;p dzisiaj przyszedł mi komplet na cały silnik , a powiedzcie mi jeszcze z której strony jest ten simmering, i czy muszę rozebrać cały silnik :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Simmeringi są z obu stron.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 17:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
kox pisze:
Stefan wężyk jest cały ;]


Nie może cieknąć nawet z pociętego wężyka odpowietzrnika, bo w nim nie płynie olej! Myślcie logicznie!

kox pisze:
aha no to wymienię ;p dzisiaj przyszedł mi komplet na cały silnik , a powiedzcie mi jeszcze z której strony jest ten simmering, i czy muszę rozebrać cały silnik :?:


Ten simmering co ja pisłame, to przeciez pisałem ze z prawej strony! Cos nie tak z kojarzeniem ? :wink: :wink: :wink: Luz. Może uda się go wyjąć bez rozpoławiania silnika, jak nie to musisz tak uczynić, bo wtedy z prawego łożyska wyjdzie czop wału i będziesz miał i do łożyska i do uszczelniacza dogodny dostęp. Ale kombinuj, zdejmij prawy dekiel, zdejmij sprzęgło i resztę zabawek, i zobacz czy da się go jakoś wyciągnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Kurde mam problem , nie umiem odkręcić iskrownika
Jak to odkręcić ?


Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 20:29 przez kox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 22:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
potrzeba mieć specjalny ściągacz. można też bez, ale jeśli tego wcześniej nie robiłeś, to odradzam, można popsuć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
a może opiszesz jak to zrobić ? , bardzo bym prosił :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
ja kupiłem z allegro. wpisujesz "ściągacz do iskrownika minarelli am6". Dostałem na drugi dzień. Niestety nie pamiętam który to sprzedawca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
a ja szukałem na allego i niema .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 15:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
aaa no to może wpisz zamiast "iskrownik" to "koło magnesowe". No albo wpisz to w google. Może wyskoczy to ogłoszenie. Gość był chyba z Śląska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
http://www.swistak.pl/a4037679,APRILIA- ... GACZ.html#
to jest to ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2009, 18:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Taaaaaaaaaaaaaaak !!! To właśnie jest to ogłoszenie, polecam ci tego sprzedawce, mam właśnie od niego. No tylko musisz do niego zadzwonić i dokładnie opisać do jakigo silnika i rocznika, dla pewności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Na początku zimy wymieniłem wszystkie uszczelniacze oraz simmeringi dzisiaj zalałem silnik olejem motul transoil expert wlałem jeden ale że nie pokazało mi pełno to wlałem drugi , dobra mniejsza z tym zagrzałem moto a tu mi znów z odpowietrznika cieknie i wywalało olej jeszcze z dzwigni sprzęgła (przy silniku)
O co kaman ? -.-
Proszę o odpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:37 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ile tego oleju wlałeś ? mi wchodzi coś kolo 0.5 litra może mniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
2 oleje to jakieś 1800 ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
kox pisze:
2 oleje to jakieś 1800 ml

Jak ci tam weszło 1800ml?? Normalnie wchodzi 600-700 ml to już wiadomo dlaczego ci olej wylewało!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy