Dzisiaj jest 03 gru 2024, 1:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2012, 17:37 
*

Rejestracja: 07 lip 2012, 17:32
Posty: 1
Pojazd:
Do pewnego czasu jeździłem na fabrycznych rolkach, zdecydowałem wymienić się pasek bo był już do "dupy". Pasek wymieniony, bardzo fajnie, pojeździłem 10 km (nagle słyszę coś w wariatorze trzeszczy) - PASEK cały porwany. Dobra , po tygodniu , wymiana rolek na 4,5g + wymiana paska na ten fabryczny + zdjęcie blaszki wariatora w celu poprawienia osiągów. Dobra jade, fajnie się również jeździ (5km) - pasek znowu zerwany. Pytam się Was teraz co jest źle zrobione ? a i dodam że po zdjęciu tej blaszki v-max się nie zwiększył. dodam że wariator był cały nagrzany, nawet lekko się dymiło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 18:22 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Moze nie w tą strone pasek założyłeś ...




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy