Dzisiaj jest 30 sty 2025, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2009, 12:28 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:25
Posty: 3
Pojazd:
Witam!
1.
chciałbym zainwestować coś w swoj skuter i najprawdopodobniej ma to byc wydech.
I tutaj rodzi się pytanie: jaki? i o ile poprawi osiągi maszyny :)
sam nie znam się za dobrze na skuterach gdyż jestem nowicjuszem i nie mam doświadczenia.

2.
mam pewien dylemat:
sprzedawca powiedział mi, ze skuter ma sciągnięte blokady. ale wyciąga 65-72 przy dobrym wietrze. przeglądając opinie na forum spotkałem się raczej z osiągami powyzej 75 nawet do 90km/h... Zauważyłem tez, ze prędkość "pod gorę" jest bardzo zbliżona do "po prostej". i zastanawiam się czy wszystkie blokady zostały sciągnięte i czy da się to jakoś sprawdzić?

proszę o fachową pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
1) Jeśli nie zamierzasz zmieniać cylka, to pomyśl o LeoVince ZX i Yasuni Z.

2) Nie wiem, jak to jest w jetach, ale peugeot chyba we wszystkich skuterach blokuje wydech i to jest ta najważniejsze blokada. Zdejmij wydech i zobacz, czy nie ma zwężki tuż przy początku wydechu.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 20:06 
*

Rejestracja: 16 paź 2008, 13:01
Posty: 37
Pojazd:
jeżeli wszystko masz seryjne to pewnie masz jakąś blokadę bo jet force po ściągnięciu blokad potrafi się rozpędzić do 90 (może nie wszystkie ale 85 na pewno). Tak jak pisał [b]ToMiX156[/b/ sprawdź czy nie masz zwężki (ale nie wiem czy w jet force w ogóle jest zwężka na kolanku, na pewno na zablokowanym jest "ślepa kiszka"), podkładki na wariatorze oraz ty masz obrotomierz to sprawdź do ilu obrotów ci kręci i czy powyżej jakiegoś progu nie przerywa (w tsdi są chyba blokady na module)
Kupiłeś nowy czy używany? może poprzedni właściciel zmieniał rolki i dał za lekkie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 10:43 
*

Rejestracja: 16 cze 2008, 20:49
Posty: 20
Pojazd:
Jet force na wtrysku nie ma blokady na wydechu!! Sprawdź wariator, możesz mieć zablokowany komputer a do ilu obrotów Ci się wkręta jeśli jedziesz maksymalną prędkością ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2009, 11:40 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:25
Posty: 3
Pojazd:
przy maksymalnej prędkości obrotomierz zatrzymuje się na 8tys obrotow.
i dosyć mało pali bo 2,6-3,0l / 100km.
po sprawdzeniu cisniena w kołach osiągi poprawiły się o 2km/h :)

a wracając do tłumika: leoVince handmade TT nie wystarczy? bo nie zamierzam zmieniać cylindra ani nic w silniku.


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 12:24 przez Bodziej, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Bodziej pisze:
przy maksymalnej prędkości obrotomierz zatrzymuje się na 8tys obrotow.
i dosyć mało pali bo 2,6-3,0l / 100km.
po sprawdzeniu cisniena w kołach osiągi poprawiły się o 2km/h :)

a wracając do tłumika: leoVince handmade TT nie wystarczy? bo nie zamierzam zmieniać cylindra ani nic w silniku.


LV TT to jak seryjny tłumik. Może nawet podniesie Ci osiągi ale nie więcej niż 5km/h. Bierz LV ZX.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2009, 18:01 
*

Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:25
Posty: 3
Pojazd:
a ZX ile może?
i czy ZX przeznaczony do silnikow minarelli bedzie pasowal do jet force'a?
i gdzie znajduje się ECU w jet'cie i?


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 21:04 przez Bodziej, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2009, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2008, 21:01
Posty: 134
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
ECU znajdziesz jak wyciagnniesz kufer, nie wydechy od minarelli niepasują do jeta, do jetforca pasują wydechy od Ludixa i nowej Vivacity




_________________

GreenSportJet Przeróbka z wtrysku na gaźnik
zapraszam wszystkich
>>>>Zapraszam<<<<
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 2&start=15

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... orce/57687




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy