Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 15:36
Posty: 20
Pojazd:
Witam jestem nowy w tych tematach wiec potrzebuje pomocy i proszę o wyrozumiałośc.
Ostatnio kupiłem sobie peugeota xp6, i moim problemem w nim jest to że motor strasznie słabo ciągnie od dołu co za tym idzie w terenie jeździ się bardzo źle.
Jest w nim zamontowany sportowy wydech oraz sportowy cylinder 50.
Wydech jest Dopplera ( nie wiem jaki model) a cylinder jest o taki:CARENZI SPORT 50cm
Jest w nim gaźnik z napisem Dellorto PHBG16. Silnik to oczywiście am6 z 2002 roku.
Motor dopiero na wysokich obrotach zaczyna bardzo dobrze przyśpieszać.
Jeśli jest na to sposób bardzo prosił bym o pomoc w zrobieniu tego.
Bardzo mi zależy na lepszym przyspieszeniu z niskich obrotów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nigdy mocniejszego dołu nie będziesz miał. To jest tylko 50ccm.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
To normalne.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 15:36
Posty: 20
Pojazd:
dzięki za odpowiedź i mam jeszcze jedno pytanko.
Chce wymienić olej w skrzyni biegów z tego co czytałem ludzie polecają olej o gęstości 10w40,
a z takim silnikiem nie miałem styczności więc proszę o jakaś rade.
A i czy ten olej się nadaOLEJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Co do tego dołu to jest przez dopplera jak ja miałem w rs to też mi łapała strasznie od góry ale kopa to miała strasznego na tym wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
lewy1313 pisze:
dzięki za odpowiedź i mam jeszcze jedno pytanko.
Chce wymienić olej w skrzyni biegów z tego co czytałem ludzie polecają olej o gęstości 10w40,
a z takim silnikiem nie miałem styczności więc proszę o jakaś rade.
A i czy ten olej się nadaOLEJ




jeśli masz stare tarcze sprzęgła (tzn używane ) to zalej castrola mtx 80w


ja też słuchałem znafffców co mówili 10w40 i tarcze się zaczęły ślizgać po wymianie

ponowna zmiana na 80w nic nie dała

i trzeba było bulić 3 x za olej i jeszcze za tarczki


także zalej gęsty

PS. ci znafffcy dopiero po "doradzeniu" mi nagle napisali że 10w40 jest jak zakładasz nowe tarczki a do używanych to gęstszy


i tak to jest na forum jak się znafffców słucha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 15:36
Posty: 20
Pojazd:
dzięki seba za odpowiedź .
a i jeszcze jedno zapomniałem wspomnieć że motor niezbyt szybko wkręca się na obroty oraz niezbyt szybko z nich schodzi .
Czy da się to jakoś poprawić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
seb94 to już chyba trzeba mieć mocno zjechane tarcze, że się ślizgają bo są pod wymianę. Wiele się naczytałem na olejach do skrzyni, także o tym, że na 80W90 już ciągnie sprzęgło samo. Poza tym porównaj sobie gęstość, ten olej jest do przekładni a nie sprzęgien. 10W40 np. Motul Transoil jest bardzo dobry, a jak tarcze się slizgają to trzeba kupić nowe i wymienić, a nie kombinować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
lewy1313 pisze:
dzięki seba za odpowiedź .
a i jeszcze jedno zapomniałem wspomnieć że motor niezbyt szybko wkręca się na obroty oraz niezbyt szybko z nich schodzi .
Czy da się to jakoś poprawić?

Tak. Wyregulować gaźnik trzeba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
seb94 pisze:
jeśli masz stare tarcze sprzęgła (tzn używane ) to zalej castrola mtx 80w


ja też słuchałem znafffców co mówili 10w40 i tarcze się zaczęły ślizgać po wymianie

ponowna zmiana na 80w nic nie dała

i trzeba było bulić 3 x za olej i jeszcze za tarczki


także zalej gęsty

PS. ci znafffcy dopiero po "doradzeniu" mi nagle napisali że 10w40 jest jak zakładasz nowe tarczki a do używanych to gęstszy


i tak to jest na forum jak się znafffców słucha

:roll: Jak miałeś tarczki w nagannym stanie to co się dziwisz.Oryginalnie zalewają do am6 i derbi 10w40.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 15:36
Posty: 20
Pojazd:
dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
ja zalałem 10w40.
ale się nieźle najadłem strachu, po 1 godzinie od wlania oleju chciałem sprawdzić czy wszystko ok. wiec odpaliłem, wrzucam jedynkę a on szarpnął i zgasł. Odczekałem znowu ok. 20 minut i znów , teraz nie zgasł lecz jechał na sprzęgle , już myślałem ze coś popsułem , wielka panika ze trzeba będzie pieniądze wydawać, ale postanowiłem znów odczekać , no i po dłuższej chwili wszystko było już ok. Jedynie co jakiś czas mi się to zdarza, czy jest to normalne , a jeśli nie to czy da się to jakoś poprawić bez wymiany tarcz sprzęgła, np. naciągnąć linkę sprzęgła ?
Wspomnę że nie było tak przed wymianą oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 20:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tarcze w tym wypadku nie mają nic do rzeczy. Najprawdopodobniej musisz troszkę podciągnąć linkę, no chyba że kosz ma już duże ząbki.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 15:36
Posty: 20
Pojazd:
I znów dzięki za odpowiedź. ;D
Jutro podciągnę linkę i napisze jak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 10:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Dr_Acula pisze:
seb94 to już chyba trzeba mieć mocno zjechane tarcze, że się ślizgają bo są pod wymianę. Wiele się naczytałem na olejach do skrzyni, także o tym, że na 80W90 już ciągnie sprzęgło samo. Poza tym porównaj sobie gęstość, ten olej jest do przekładni a nie sprzęgien. 10W40 np. Motul Transoil jest bardzo dobry, a jak tarcze się slizgają to trzeba kupić nowe i wymienić, a nie kombinować.


tarczki miały 1 tyś przebiegu i jeździły na yamahowskim z instrukcji 75w140

potem przy stłuczce położyłem moto i wyciekło sporawo

jeździłem tak chwilę ale nie dawało mi spokoju

zlałem resztę

zalałem 10w40 elfa do sprzęgieł mokrych w 2t

postał chwilę i zaraz po tym zaczęło się ślizgać

więc jedynym czynnikiem jaki na to wpłynął jest olej


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 10:27 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy