Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Piaggio 50
Post: 16 maja 2010, 9:53 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:51
Posty: 3
Pojazd:
Witam jestem posiadaczem Piaggio Zip 50 z 1996 roku. Skuterek chodzil mi bez problemu ok 2 lat zawsze palił za pierwszym kopem lub za dotknieciem rozrusznika.Pewnego dnia podchodze kopie krece rozrusznikiem i nic. Rozkrecilem silnik i wszystko bylo dobrze pierscienie tłok i cylinder wszystko dokladnie spasowane nie ma zadnych luzów na wale po prostu wszystko igla.
Ale skuter nieche odpalić. Mierzac jaka ma kompresje wyszlo mi 3 atmosfery (bary) i niewiem co robic czytałem na forach i pisze ze przecietny skuter ma ok 8-9 atmosfer (bar). Ale jak i dlaczego ma tak mało skoro wszystko jest super spasowane. Prosze o szybka pomoc bo to dla mnie bardzo wazne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
NO 3 bary to stanowczo za mało ja tyle miałem to ledwo odpalałem squt :wink:

Może pierścienie chociaż zmień :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:06 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:51
Posty: 3
Pojazd:
pierscienie sa idealnie spasowane napewno sa dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:09 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:51
Posty: 3
Pojazd:
zapomniałem dodac ze silnik skutera badał fachowiec i powiedział ze silnik jest igła tylko gdzies traci moc i niewiadomo gdzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 11:09 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
moze łapie lewe powiersze albo cos z głowica nie tak




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:06 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
a jezeli łapał by powietrze to gdzie oprucz głowicy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:09 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Między gaźnikiem , a karterami , czyli króciec .


Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, 12:09 przez DyzieK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
no niesprawdzałem czy króciec jest sprawny co prawda był troche popekany ale czy on mogł by byc wina tego ze squter ma taka słaba kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:15 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
sprawdź dobrze cylek , pierścienie , uszczelniacze . Popękany króciec ma wpływ na moc i osiąga , jeżeli puszcze powietrze i cieknie. To logiczne chyba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:22 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
cylinder pierscienie i uszczelniacze sa w pozadku to zostaje tylko krociec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:25 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
widziałeś je? Uszczelki są dobre? Bo kompresja 3 wskazuje na znaczne zużycie tych części....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
wszystko ogladał mechanik cylinder tłok głowica sa bez zadnej ryski a pierscie kupione nowe po prostu idealne a na wale zadnych drgan nic po prostu i symeryngi tez sa ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:30 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Widocznie to przez ten króciec , innej możliwości nie widzę , skoro tak mówisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:32 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
sprawdze jeszcze ten krociec bo wiecej pomysłów to niemam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:52 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
jezeli ktos miał podobny problem to niech do mnie napisze to dla mnie bardzo wazne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 14:48 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
może uszczelka pod cylkiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 15:09 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
uszczelka jest nowa wiec napewno nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 16:11 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
dawajcie jakies propozycje sprawdze wszystko plisss bardzo mi zalezy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 16:28 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Mi ten coś ten cylek się nie podoba, może jest wadliwy? Sprawdź wszystko jeszcze raz u innego mechanika... A jeżeli masz popękany króciec , to na pewno jest do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 18:56 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
postaram sie jutro sprawdzic wszystko jeszcze raz i napisze czego sie dowiedziałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy