Dzisiaj jest 19 lut 2025, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
A co ma kruciec do 3 barów kompresji??????????? a kto powiedział ze po cylindrze będzie WIDAĆ ze co jest z nim nie tak? nie musi byc zadnych rys itp. wystarczy ze tłok bedzie luźno w cylindrze siedział i juz nie ma komprechy. Jesli uszczelki i pierscienie sa w pożądku i jest 3 bary kompresji to napewno trzeba robić szlif.
Pozdr.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:32 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Kruciec nic nie ma do kompresji , ale on pisał ,że mu cieknie i jest popękany , o to mi chodziło :) Mówię mu właśnie niech jeszcze raz dokładnie sprawdzi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 13:33 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
tłok w cylinder bez pierscieni ciezko wchodzi wiec to napewno nic z tym zreszta ja na nim ok 3000 km zrobilem a to dobrej marki POLINI wiec do 10000 bez problemu powinien chodzic a ja jezdze bez zadnych wariacji wiec jeszcze dluzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:57 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
no krociec jest ok ale jutro postaral sie zalozyc drugi cylek i tłoczek i zobacze czy zadziała.
mam jeszcze jedno pytanko do was czy cylek polini daje lepsze osiagi od cylka zwykłes jakies włoskiej firmy oczywiscie obie 50ccm ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 13:45 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
:?: :?: :?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 17:08 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
To zależy od klasy cylindrów , np polini może być na poziomie sport , a ten drugi to tylko zamiennik , więc może być gorzej , cylindry poziomu wyższego niż sport , są zazwyczaj alu.
A sporty i zamienniki to żeliwne (przeważnie ).

Sam będziesz musiał to określić w tym momencie trudno to powiedzieć .


Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, 17:33 przez DyzieK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 19:54 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
No i znowu problemy zrobilem szlif cylka nowy tłoczek i pierscienie teraz dmucha ok 8 bar (atmosfer) a skuterek nadal nieodpala. Tu znowu moje pytanie czemu nieodpala ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:37 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
jest iskra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
Sprawdź czy świecy nie zalewa. Może Ci się gazior rozregulował ;)




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 14:03 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
iskra jest zarabista ale sprawdzalem tez poprzez zakrecenie paliwa wlanie mu pod swiece troche i tez nic i samostartera probowałem i nic az ogien z wydechu szedł a nie odpalił :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 16:02 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 8:19
Posty: 66
Pojazd:
teraz wlewajac pod cylinder wahe to na rozruszniku odpala ale gasnie jak puszczam guzik od rozrusznika napiszcie wasze sugestie pliss




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy