Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2015, 7:43 
*

Rejestracja: 04 cze 2015, 7:04
Posty: 6
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 DT
Witam,
na początku chciałem się przywitać bo to mój pierwszy post.
Mam problem z odblokowaniem do końca mojego Piaggio i stanąłem w miejscu więc może ktoś mi pomoże.
Otóż skuter jedzie tylko 65km/h(GPS) max, a chciałbym jeszcze co najmniej te 10km/h więcej wycisnąć żeby się tak silnik nie męczył.
Silnik kręci tylko do 6500rpm. Manetki gazu nie można odkręcić do końca ponieważ się dławi, muszę trochę odpuścić to wtedy ma maks obroty.
Dawka paliwa wyregulowana, świeca ma kolor kawy z mlekiem.
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5.

Odblokowania które ja zrobiłem:
- usunięta tuleja dystansowa na wariatorze
- zwężka dopływu powietrza
- nowy tłumik bez ślepej kiszki
- zaślepiony EGR
- iglica przestawiona na środek
- sprawdzałem króciec dolotowy i jest odblokowany (chyba, patrz zdjęcie)
Obrazek zawór membranowy Obrazek

Z tego co czytałem to nie ma żadnych blokad elektronicznych w tym modelu.
Jedyne czego jeszcze nie sprawdziłem to jaka dysza główna siedzi w gaźniku.

Dzięki za każdą pomoc.
Piotr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2015, 15:02 
**

Rejestracja: 20 sie 2012, 12:55
Posty: 350
Pojazd:
Może przełożenia są zablokowane ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 16:33 
*

Rejestracja: 04 cze 2015, 7:04
Posty: 6
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 DT
Z tego co czytałem jest to rozwiązanie stosowane w chińskich skuterach, ale to nie zmienia faktu że nie wkręca się maksymalne na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja w tajfunie (ten sam silnik) mialem to samo jak kupilem. Krecil do 7000rpm i predkosc kolo 70. W gazniku byla dysza 53. Zmiana wario zwiekszyla obroty do 7500, Leo TT dal do 8000, a potem zaczol sie tjuning :mrgreen:




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 21:44 
*

Rejestracja: 04 cze 2015, 7:04
Posty: 6
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 DT
Ok to jaka dysze proponujesz na seryjne wszystko?
70 starczy na serie czy wieksza czy za duza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja przy serii dyszy nie zmienialem, bo to raczej nie ma sensu.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 5:52 
*

Rejestracja: 04 cze 2015, 7:04
Posty: 6
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 DT
Dobra już sobie poradziłem, wymieniłem dyszę główną na 65 (była 53) i teraz kręci się do ok. 7000rpm, nie muli jak otworzę przepustnicę na maksa i v-max jest 70km/h.
Tyle mi przy serii wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy