Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2014, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 11:16
Posty: 47
Pojazd:
Witam. Posiadam Aprilia sr 50 na wtrysku rocznik 2004 silnik piaggio. Od niedawna kompresja wynosi 5-6 bar. Coraz trudniej go odpalić i zaczyna lekko przerywać podczas jazdy i po przekręceniu manetki na zimnym silniku. Cylinder w bdb stanie a tłok w dobrym (są lekkie przedmuchy ale przerwa między tłokiem a cylindrem wynosi 0.06 mm czyli bardzo mała). Założyłem nowe pierścienie, nową święcę i nowe uszczelki pod głowicą. Kompresor daje 6 bar, zawór membranowy jest prawie w idealnym stanie. Simmering także sprawdziłem i tylko mała kropelka oleju wydostała się na wierzch. Wtrysk też w dobrym stanie, oringi są na swoim miejscu i nie widać przedmuchów. Co mogło się stać i gdzie szukać przyczyny? Proszę o pomoc bo już ręce opadają i brak pomysłów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2014, 1:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak Ci podcieka uszczelniacz to musisz go zmienić, łapie lewe i dlatego ciężko pali.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Kompresja powinna być powyżej 8bar.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 23:25 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
A wszystkie łożyska sprawdziłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 11:16
Posty: 47
Pojazd:
Co mają łożyska do kompresji? To jest wtrysk, on podaje paliwo i powietrze od góry na tłok czyli tu nie ma lewego powietrza bo jak by dostawał lewe to nawet by nie miał 5 bar. To co sprawdziłem to wszystko jest ok i nie szukajcie tutaj problemów. Z elektroniką też nie ma co szukać bo to jest wada mechaniczna bo nawet na wiertarce ma 5 bar. Wydaje mi się, że to wina wtrysku. Oringi sprawdziłem i są ok więc musi coś nie domykać lub coś innego. Podajcie nazwy użytkowników tego forum co znają się na wtryskach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 4:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bez względu na to gdzie skuter lapie lewe powietrze to zawsze będzie to zakłócało prace silnika. Wymień lepiej ten uszczelniacz, bo jak sama nazwa wskazuje on ma uszczelniać a nie przepuszczać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy