Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Witam.

Dzisiaj poskładałem skuter po zimie.

zmierzyłem kompresję i okazało się że na kopce mam max 7.5 atm a na rozruszniku max 7.0 atm.

Czy to jakaś kiepska kompresja ?? dodam , że skuter jedzie max z 55km/h licznikowe 70km/h

ślepa kiszka zaślepiona, ale mam pytanie co do samego kolanka.

Zmierzyłem średnicę otworu w który wchodzi kolanko do silnika - 20mm

średnica wewnętrzna kolanka które wchodzi w silnik - 18mm

średnica kolanka na połączeniu z tłumikiem 22mm

czy to jest kolanko z blokadą ??

Czy sprężyna centralna sprzęgła ma wływ na prędkość końcową ?? Chodzi mi dokładnie o to, czy dając sprężynę +1000 obrotów zmieni się prędkość max czy tylko same obroty z których startuje skuter ?

Dałem rolki o 1g lżejsze od serii, więc chciałbym jakoś wyregulować napęd.

Ile kosztuje najtańszy obrotomierz cyfrowy ?

THX :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 22:48 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Podstawowe pytanie, kompresje mierzyłeś na full otwartej manecie?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 22:56 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
uuuuuupssssss, taki stary a taki głupi :/

duża różnica będzie na otwartej i zamkniętej ??


Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, 23:01 przez levis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 7:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
levis pisze:
Dałem rolki o 1g lżejsze od serii, więc chciałbym jakoś wyregulować napęd.

Seri nie trzeba regulować, fabrycznie jest najlepiej wyregulowany.

levis pisze:
duża różnica będzie na otwartej i zamkniętej


Sam sobie odpowiesz gdy sprawdzisz.
levis pisze:
Ile kosztuje najtańszy obrotomierz cyfrowy ?

W dziel zrób to sam jest poradnik i bodajże 150zł.


Jak na taki przebieg to kompresja coś za mała, sprawdź z otwartą manetką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 15:16 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Ciśnienie jest ok,co do v-maxa to masz masz gdzieś jeszcze blokadę!




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 16:21 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Jak na taki przebieg to kompresja coś za mała

Nie powiedziałbym, jeśli nigdy nie było nic grzebane to przy tym przebiegu może być konieczny szlif + nowy tłok i pierścienie.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
gandw_runner pisze:
Nie powiedziałbym, jeśli nigdy nie było nic grzebane to przy tym przebiegu może być konieczny szlif + nowy tłok i pierścienie.

Taki przebieg to jest dosłownie nic. Kumpel miał przejechane 55k w maladze f10 i kompresja przed samym remontem 7 atmosfer.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 16:55 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ciężko mi w to uwierzyć. I tłok był nominalny przy 55kkm?




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
gandw_runner, Tak, skuter miał wszystko oryginalne.

Jak dla mnie ten piaggo miał cofany licznik :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Dochodzi jeszcze kwestia katowania przy zimnym silniku, regulacji i oleju, a taką kompreche można sobie załatwić i po 10tyś :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Mi tam w Piaggio nawet po remoncie pokazywało 8 bar.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wg mnie 20 tys. km to taka normalna trwałość cylindra pomiędzy szlifami. Ale nie chcę tu robić kłótni, niech każdy myśli co chce :wink:




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
ja starego sqta mam na części to nabite 33 k i jeździł do końca dobrze tylko sie zatarł bo pompka oleju siadła, wiec jak jest 20 tys to jeszcze powinno dobrze jeździć




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 19:10 przez Pawik095, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 20:09 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Moj nrg mc1 przyjechał z Italii z przebiegiem ok 34000km silnik oryginalny na wszystkich blokadach!! vmax ok50km/h po rozlokowaniu 85 licznikowe jak wyjąłem cyla (bo przerabialem na 70 tke)to bylem w szoku!! cyl bez progu,bez rys nominał! no chyba ze był wymieniany




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:16 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
a jeszcze jedno pytanko - co może być powodem kiepskiego zapalania ??

jak jest zimny to lepiej go palić z kopki na stopce centralnej, na pełnej manecie.

Wtedy zapali, rozkręci tylne koło, zrobi buuuuuuuuu, zwolni i znowu przyśpieszy.

jak nie zrobię tego zabiegu, to skuter odpali, ale jak dodam gazu to zgaśnie i już nie zapali. Tylko strzyknięcie paliwa do cylindra pomoże.

Jak jest ciepły to nie ma tego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Z odpalaniem to wina albo ssania albo gdzieś lewe powietrze łapie. Daj zdjęcie świecy po przejechaniu dłuższego dystansu na wysokich obrotach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:25 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
a jak sprawdzić automat ssania ?? ostatnio go przeglądałem to wyglądał na zdrowy.

lewe powietrze raczej nie, bo ta obejma co trzyma gaźnik w silniku jest dobrze zaciśnięta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jedna obejma nie oznacza, że silnik będzie szczelny. Jak sprawdzić ssanie było opisywane wiele razy-poszukaj.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 14:50 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Kurcze, mój typhoon po zdjęciu blokad jedzie max około 60-65km/h

Ja troszkę ważę, ale nie wiem czy to prawidłowa prędkość.

Czy ktoś wie, jakie powinno być fabryczne ustawienie iglicy ?? u mnie ssanie było ciągle włączone i przez to ktoś ustawił iglicę ostatni ząbek od góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 16:59 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Przestaw na środkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy