Dzisiaj jest 27 lis 2024, 8:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2015, 23:58 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
Witam!
Kupiłem takie przełożenia Top Racing III 15/38-13.Seryjne przełożenia miałem 13,5/1. Top racing jest 9/1.
Po założeniu skuter strasznie wolno się zbiera,kręci niższe obroty niż na seryjnych przełożeniach.
Z góry dziękuję za pomoc. :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2015, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Zmień rolki na lżejsze, sprężynki na twardsze. Jaki masz cylinder? Ewentualnie ile mocy generuje? Bo wrzuciłeś dość długie przełożenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 22:57 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
china 70 ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Zeby silnik pociagnal 9/1 to juz musi miec troche mocy. Ja mam topa 13/39 przy malossi sporcie i daje rade. To ze obroty spadly to normalna sprawa. Tak jak ci kolega wyzej napisal, nic tylko regulacja.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 23:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Pomyśl nad zmiana cylindra na Racing do tych przełożeń, ewentualnie zmień przełożenia na coś typu 1/11. Inaczej nadal będziesz siadał na sQta z odwrotnym bananem na buzi. Regulacja nie pomoże Ci na tyle aby dość energicznie ruszyć tak długie przełożenie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 0:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Mozesz sprobowac dac twardsza centralke, zawsze troche wiecej mocy na kolo przeniesie, chyba ze juz taka masz.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 11:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Centralka nie wiele tu da. Ona Powoduje wolniejsze schodzenie silnika z obrotów oraz pewniej trzyma pasek w korektorze momentu. Prędzej zastosowanie bardzo lekkich rolek oraz większa ilość powietrza w mieszance coś tu zmieni.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Mi pomogla i rolki odrobine ciezsze dalem bo krecil jak glupi. Ale set mam mocniejszy i pewnie w tym rzecz.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Ja miałem przełożenia 9/1 mając tuning na poziomie Evo. To wówczas miało jakiś sens bo wstawianie tak długich przełożeń do tuningu na poziomie sport mija się z celem. Dodatkowo kolega napisał że silnik kręci niższe obroty niż przedtem, więc cięższe rolki tylko pogorszą sprawę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2015, 15:30 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
Problem rozwiązany.
Kupiłem cylinder stage6 70 ccm i skuter wstaje z gazu na koło i vmax 133 km/h. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2015, 3:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To Ty ledwo po założeniu cylindra już go palujesz? Bardzo mądrze..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 23:03 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
Dotarty w 3 dni bo to alu jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy