Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PIAGGIO TYPHOON
Post: 13 lip 2011, 1:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam jak w temacie hehe raczej nie smieszne otoz moj tph przy serii jezdzil max licznikowe 95km/h teraz jedzie 70/km/h i nawet niechce odpalic z startera wszystko kreci bo patrzylem przez otwor w kapie podejrzewam ze juz jest wyje...y cylinder czy tam pierscienie nie sprawdzalem jeszcze kopmpresi na kopke odpali za ktoryms tam razem gaznik czyscilem jest jak pupcia niemowlaka mucha nie siada ale chodzi kiepsko kiz mam glupie mysli ze sie przesiade na chinchole
prosze o opinie i porady jutro jak dam rade rypne sie do mechaniora na kompresie zobaczec jakie jest minimum


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 17:38 przez JBL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 9:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Raczej kompresja już słaba :) Zmierz u mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Jak zmierzysz będzie wiadomo, jeśli to nie to to trzeba będzie myśleć o innej przyczynie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 11:45 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
jak nie pali na elektryka to juz kompresja słaba ale zmierz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Czasem kompresja będzie dobra a na rozrusznik nie odpali...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
A jaki masz przebieg? Swiece sprawdzałeś i przewód świecowy ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
przebieg ma juz troche ponad 17k swieca nowa wiec z waszych opini cylinder stary i napewno juz zajechany niewiem czy nawet od nowosci a wiec chce to kupic nowy i czy bedzie pasowal

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... becf0fdf66
i jaka dysze do dellorto 12 mam 66 teraz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 11:54
Posty: 95
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
JBL, Dyszę daje się w zależności od regulacji ale z tego co wiem to przy wyższych pojemnościach daje się +/- 10 jednostek większą




_________________

Piaggio NRG mc1 Zapraszam ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=295770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Do tego cylindra bym założył większy gaźnik i proponowałbym wał mocniejszy niż seryjny




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no do tego moge kupic juz tak myslalem i ogladalem 17,5 nowy za 159 zl okolo u mielocha i pytanie czy seryjny wal go wytrzyma i trzy to bedzie pasowac ze soba sworzen z korbowodem i lorzysko jesli wymiana walu to bede miec wieksze koszta bo tak to bym zrobil to sam ale nie mam narzedzi i miejsca gdzie to zrobic bo mieszkam w bloku u mielocha montaz walu cylindra i regulacji to chca 500zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Wału nie musisz zmieniać . Możesz tylko łożyska wzmacniane jakieś teflonowe .




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Duże prawdopodobieństwo że masz już słaba kompresje ale warto sprawdzić czy ssanie jest sprawne jeśli mas automatyczne i czy kranik podciśnieniowy dobrze działa a jeśli będziesz juz kupował nowe łożyska to niekoniecznie z teflonowym koszykiem lepiej zainwestuj w tradycyjne z metalowym (skf)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
mam ssanie automat a kranik mam zwykly jak w motorynce :D
kompressia napewno gorsza tydzien stal i odpalil za 2 razem ale niechcial wejsc na obroty na zimnym mozliwe ze tez zle wyregulowalem gaznik nie zmienia faktu ze jedzie gorzej za tydzien w poniedzialek biore sie za niego wiec bede pisal caly czaas w tym temacie

Ssanie raczej moze nie dzialac bo jak patrzylem w instalacje elektryczna to wziazka od ssania (jeden kabelek) idzie i sie lanczy z kilkoma kablami widac ze jakas samorobka bo cos oklo 5 kabli jest skrecone i lutem polane a na to tasma jak go kupilem to wlasciciel mi mowil ze na calym baku zrobie okolo 90km wiec albo ssanie jest wlaczone caly czas i wiecej pali a predkosc max licznikowa byla 97km/h
-wszystko seria
-wario rolki 5g
-cylinder seria
-sprzeglo tez
-dzwon zmienilem ale to nie ma wpywu na stage 6 wing cos tam ta lepsza wersja
-gaznik dellorto 12 dysza 66
-wydech technigaz
jak widac na zdjeciach

http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio ... _50/103807

- pytanko czy zmienie lozyska nie wyciagajac walu pytam bo sie jeszcze nie znam
- kupilem Płytki membrany Malossi. Zestaw zawiera sześć płytek o grubości: 0.30mm, 0.35mm, 0.40mm. Płytki zalecane przy jakimkolwiek tuningu.
-jakie najlepiej uzyc do serii a jakie po zmianach gaznika i cylka


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 0:02 przez JBL, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Co sie okazalo kopresia napewno byla mala bo gorny piercien pekl i kawalek jego wogle nie bylo i uszkodzil troszke tloka
Obrazek
ale juz dzis zakupilemnowe zabawki cylinder malossi 70'' i gaznik dellorto 17,5 i do tego dysze 75 i 80 a zalozylem 75
ObrazekObrazek
jest super ale momentami jeszcze przerywa i co musze wyregulowac powietrze ? i ile gdzies przejechac km na dotarciu i z jaka predkoscia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
Napisz jak ci to bedzie jezdzic;) Bo jestem ciekawy czy sie oplaca:D




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy