Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2017, 22:56 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Na razie go zostawię. Z czasem się tym zajmę bo trochę roboty z nim jest. Pierw chcę się dowiedzieć ile lać oleju mając dozownik.
Wystarczy jak przestane lać olej do zbiorniczka ? nie zależy mi na pompce ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2017, 23:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Odłączasz pas od pompy oleju, zdejmujesz z wału, odkręcasz pompkę i tyle... 1:50 robisz, możesz 1:40 ale nie musisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 8:03 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
1:50 przy dozowniku ? XD tyle sie leje bez dozownika przecież.

Nic nie zaslepiam przy takiej operacji - chodzi mi o te 2 przewody od pompki? Przy gaźniku coś robić z tą cienką od oleju ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 11:23 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Napisałem jak po odłączeniu dozo, czytaj uważnie. Nikt nie dolewa jak ma dozownik bo to przeczy logice, tak samo nikt nie bawi się w tuning mając dozownik, więc napisałem jak go odłączyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 12:10 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Wszystko juz wiem. Dzisiaj pozbywam sie dozownika.
Czy wystarczy jak zdejme pasek mechanizmu pompki ? A pomkę zostawie ?

PS: czytając forum jest grupa ludzi która przy 70ccm używała dozownika ;)




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 12:28 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja również jestem zdania ,żeby dozownik wyrzucić. Robiąc mieszankę mam pewność ,że zmieszałem ,wlałem i jest a w przypadku dozownika nie mam zaufania. Tym bardziej jakbym miał jakiś droższy cylinder.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 13:39 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Zdejmując pasek z wałka wystarczy aby pompka nie podawała oleju ? ew podajcie jakiś szybki sposób na odłączenie pompki. Jak dotrę silnik i zabiorę się za regulację napędu to ją wymontuje całkowicie.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 13:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak pompka nie będzie napędzana (po zdjęciu paska) to nie będzie podawała oleju.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 15:03 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Nie chce mi się teraz zdejmować dekla bo chciałem już wreście pojeździć . Na szybko na sztukę chce zrobić. Dotre i jak będe się brał za regulację napędu to wymontuje pompkę ( zdejmę pasek ).

Mogę zrobić tak:
Odłączam przewód od zbiornika ( spuszczam olej ) i łącze go z tym co idzie do gaźnika. Zostawiam kawałek przewodu i nakładam na tego fiu.tka od gaźnika - zaślepiając.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 15:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak chcesz na teraz tylko to tak jak robdk napisał. Otwór w gaźniku silikonem zalepiasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 15:55 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Mój pomysł się nie sprawdzi ? Olej nie będzie dalej dozowany do silnika . Pomysł z paskiem trzeba zdjąć dekiel a to znowu pochłania czas którego mam nie wiele i kolejny dzień nic nie pojeżdze.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 15:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie przesadzajmy, to jest 15minut razem ze złożeniem :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 15:57 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Nie mam na stanie kluczy. Brat wziął. Kolejny raz zapytam czy ten patent co napisałem sprawdzi się?
Nie zależy mi kompletnie na pompce moze sie zatrzeć




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 16:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Rób jak chcesz, ja podaję jak ja bym zrobił, opisałem to kilka postów wyżej. Nie robię nic na pałę, albo porządnie, albo w ogóle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 19:15 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Dozownik usunę według porad kolegi scoot, jednak masz racje. Nie ma co fuszerki robić.

Dzisiaj jeszcze na dozowniku. wlałem 30 ml na 5 l benzyny dodatkowo kopci także myślę że nie ma tragedii, ale tak odłączę go na dniach :)

Zrobiłem dzisiaj 15 km, jest duża moc przy lekkim szarpnięciu idzie na koło, poniosło mnie nie mogłem już wytrzymać :D nie przekraczałęm 35 km/h oczywiście zabawa manetką. Problem jest na średnich obrotach. Jak jade 30 km/h powoli podciągam manetkę to po chwili zaczyna przerywać nie wkręca się ... aż załapie na manetce większe obroty to idzie. Jak dam gwałtownie manetkę bez ale się wkręca. Zrobił mi psikusa. Postawiłem żeby odpoczął wymieniając w tym czasie przedłużkę tylnego amora.Minęło z 40 minut Odpalam i gaśnie nie chce złapać obrotów. No to go podkręcam śrubą od wolnych, ustał trzyma obroty chodzi pyrka. Nagle chce jechać i zonk przerywa, buczy, aż zgasł, odpaliłem i znowu to samo. Dopchałem do domu postawiłem na podnóżce, przegląd iglicy, wszystko ok, więc odpalam i dalej to samo. Dopiero się uspokoił jak wkręciłem śrubkę od mieszanki i wykręcałem powoli go wkręcając na obroty do poprzedniego ustawienia i jest ok. Nie wiem co się stało.
Co dalej... jak ostygnie, znowu przerywa nie wkręca się dopóki nie złapie wyższych obrotów i ma problem na zimnym silniku utrzymać obroty. Trzeba mu pomagać manetkę dopóki nie załapie rytmu. To by było na tyle ogólnie wydaje mi się że jestem bliski wyregulowania ... ale jeszcze coś go boli tylko nie wiem co. Strasznie Króciec się pocić - taki nalot na gumie jest. Nie jest to benzyna.

EDIT: Jak chce dać mu więcej paliwa wkręcając śrubkę, to zaczyna coraz bardziej przerywać od dołu.

Świeca:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lustereczka przyszły :D

Obrazek





-- 26 wrz 2017, 20:12 --

Pasek z Pompki oleju wymontowany, przewody zaklejone. Mieszanka 1:40. I odziwko skuter przestał przerywać. Szybciej przyspiesza ciężko go utrzymać na 30 km/h chodzi bardzo fajnie wkręca się szybko tylko jest jedno ale. Jak dam gwałtownie manetke to się przydławia robi tzw: buuu. Bardzo wolno schodzi z obrotów. Na postoju nie ma opcji żeby nie zgasł trzeba trzymać go na wyższych obrotach. Próbowałem podregulować gaźnik wkręcając śrubkę od mieszanki ( nie gaśnie ) i jest trochę lepiej ale dale robi to samo przy gwałtownym ruchu manetki. Kolor świecy po 7 km jazdy jest jasny/szary.

Jakieś wskazówki ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2017, 9:53 przez Viamortis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 19:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Jasny szary = uboga mieszanka (więcej paliwa daj :) )




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 20:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Wkręć o 1/4 obrotu, jak nadal chodzi, dajesz max i buu, to znowu wkręć o 1/4 obrotu. Przez to także wolno schodzi z obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 10:08 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Wykręcona jest teraz półtora obrotu. Ustawienie pod start regulacji. I jest lepiej ale nadal robi buu. Opuszczę chyba o jedno oczko na iglicy.

PS: nurtuje mnie jedna rzecz. Czy gwałtowne dawanie manetki do oporu co jakiś czas na dosłownie 1-2 sekundy jest nie wskazane ? niektórzy piszą że tak niektórzy że nie - czy głównie chodzi bardziej o nie przegrzanie i pilnowanie temperatury aby nie była za wysoka ? Rolki są dość ciężkie 6,25g ma moc ale nie przekłada także nie kręci nie wiadomo jak wysokich.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 10:17 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak masz mieszankę ręcznie robioną to jak się hamuje silnikiem to dobrze jest co chwilkę dodać jednak troszkę gazu by cylinder miał smarowanie, bo jak nie jest podawane paliwo to i nie ma smarowania i można zatrzeć.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 12:00 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Ok dzięki za wskazówki.
A co do kwestii manetki ? można tak ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy