scoot pisze:
No ładny talerzyk, powiedz skąd go upolowałeś jeszcze
Może wymienię swój na nowy.
Daj trochę więcej powietrza na filtrze, świeca trochę zbyt ciemna ale jak dobrze jeździ to nie musisz ruszać. To kwestia iglicy, 17,5 z A20 też byś idealnie zrobił.
Żeby nie rzucać linkami. Wystarczy wpisać Hebo Piaggio na Ebay'u.
Iglica standardowa dla 19 - W9, jakiś bałwan próbował ją chyba znaczyć bo jest mnimalne nacięcie pod pierwszym ząbkiem od dołu, na szczęście to w niczym nie przeszkadza.
Jeździ bardzo dobrze. Nic nie muli, obroty trzyma, troszeczkę na postoju ma przeskoki ale to minimalne. Wole żeby siurbał więcej paliwa niż powietrza.
Zamówię w razie co w jednej sztuce jak by miał grymasy później.
https://sklep.mieloch.pl/produkt/tuleja ... iltra.htmlJeszcze dzisiaj pójdzie zamówionko - parę pierdółek jak olej uszczelki wężyki.
-- 17 paź 2017, 19:23 --
Dzisiaj zrobione 35 km. Jeździ się bardzo fajnie pogoda mega. 160 km już zrobione, dobijam do 300 i biorę się za napęd.
Sesyjka:
-- 18 paź 2017, 22:29 --
Postanowiłem poszperać trochę przy napędzie. I założyłem rolki 4,5g. Wysokie obroty których nie przekłada na koło, przyspieszenie słabsze Kręci bardzo wysoko. Zdziwiłem się bo dużo osób jeździ na takim set upie, jak 4g rolki lub 4,5 a tu zonk. Wrzuciłem więc 5.5g chodzi bardzo podobnie do 6.25g może trochę lepiej przyspiesza a może nawet i nie. Wariator kompletnie nie reaguje na zmianę rolek jeśli chodzi o v-max. Zmienia się tylko i wyłącznie przyspieszenie i jego płynność. Wkręca się szybko, dobrze, płynnie nie ma mułów ale dochodzi do 70kmh i jest stop powoli przyspiesza do 80 i to jest jego koniec czyli to samo co w przypadku Cylka 50ccm tak jak by miał jakąś bariere. Czyżby blokowane przełożenia ? liczyłem to wychodzi 11 obrotów dzwonu na jeden obrót koła. Inny wariator ? Jakieś wskazówki panowie ?