Dzisiaj jest 02 maja 2025, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścienie 2T
Post: 20 cze 2013, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam, chce założyc nowy tłok i pierścienie, tylko, że jeden pierścień jest cieńszy, drugi troche grubszy. Jaka jest kolejność ich zakładania ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
pomoże ktos ? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php Szukaj nie boli ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 7:09 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Nie mozesz zobaczyc gdzie jest cienszy rowek....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 7:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Wariat492, to jest 2-suw(zapomniałem napisać).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:21 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
z tego co pamietam to górny chyba jest cienszy i jeszce musisz patrzec ktora strona pierscien zakładasz np w Hondzie m to znaczenie. masz same 2 pierscienie czy jest jeszcze taka pofalowana blaszka jak pierscien ? jezeli sa napisy na pierscieniach to napisami do gory bo jest roznica .daj zdj najlepiej piersieni z dwoch stron




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
xniexznanyx, a ja właśnie załóżylem juz cienszy na dół, grubszy na góre i dlatego pewnie nie odpala :/ tak, taka blaszka była w zestawie. Nie zakładałem jej :/ a gdzie ją powinno sie założyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:37 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
oj chłopak chłpak rozbieraj. . . . ta blaszka idzie pod drugi pierscien i zakładasz tylko nowe pierscienie ? bez szlifu itp? zaraz pojde zobacze jak z tymi rowkami w tłoku bo akurat mam jakies suzuki rozebrane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Rozebrałem juz. Pod drugi pierścień, czyli pod ten grubszy na dole, tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:43 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
a mozesz dodać zdj? nom sprawdz bo co do suzuki pewny nie jestem ale zawszze było ze grubszy na dół. i moze tłok odwrotnie załozyłes. pod cylinder masz nowa uszczelke czy na stara?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Nowe pierścienie, tłok i cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No zdjęcia nie bardzo mogę dodac. Uszczelki są nowe. Sąsiad jest mechanikiem, zaraz ma przyjść, napisze później co i jak. Jak narazie wielkie dzięki xniexznanyx :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No tłok strzałką do dołu, w strone wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:49 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
a noo spoko wiec tłok zakładasz strzałka do wydechu zamki po przeciwnej stronie wydechu maja byc patrz na to bo strałki czasami zle rysuja . jak załozysz pierscienie to ja bym ci radził tak jak zawsze sam robie czyli włoz najpierw tłok w cylinder aby sie pierscienie schowały i dpiero to do silnika i na wał sobie złaozysz bo z ta blaszka jest zajebiscie ciezko włozyc tłok z pierscieniami w cylinder i tam bedziesz sie tylko meczył . jak sa napisy na pierscieniach jakies kropki kreski co kolwiek jakies oznaczenie to napisem do góry . pod cylinder uszczelke posmaruj troszke silikonem pod głowice na sucho albo ja daje delikatnie smarem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 8:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
ok, dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 14:16 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
jak juz złozysz i bedzie chodził to daj znac i powiedz co zle było;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
xniexznanyx, jakaś paranoja :) Po prostu te bolczyki, na których zlączają się pierścienie były za mocno wysuniete (pierscienie wystawały poza gładź tłoka) i przez to ciezko bylo nalozyc cylinder i nie odpalał, lekko je zeszlifowałem, złożyłem tak jak mówiłeś i chodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 10:22 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
hehehe zamki;) widać taka jakośc i takie wykonanie ale w dzisiejszych czasach to standard czesto sa tego typu akcje teraz wsztystko robia na sztuke a nie to co kiedys na jakość no chyba ze teraz kupisz cyl za 600zł to masz jakośc. niech tam śmiga ;;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 11:38
Posty: 65
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Noo :) Doradź mi jeszcze jak go docierac, ile km przejechac, jaki olej, na co uważać, itp. ? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:46
Posty: 103
Pojazd:
Ja jak robie ludziom to zawsze leje varvolin 2t i smiga ale castrol podobno tez jest dobry moze nawet lepszy . na dotarciu zawsze troszke dolewam do benzyny jeszcze np na 5l piedziesiatke oleju jeszcze daj albo ciut mniej nawet i docieraj chociaz z 500km i nie katuj do konca przede wszystkim zebys nie przegrzewał . zwłaszzca taka pogoda jak teraz mamy . ja jak złoze nowy cyl albo po szlifie to odpalam i skuter chodzi 3godziny na wolnych tak aby sie koło lekko kreciło i dopiero jade robie prube i reguluje oczywiscie nie chodzi 3godziny non stop co godzine przerwa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy