Dzisiaj jest 03 sie 2025, 11:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 0:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Mogą się też łożyska na wale blokować, też częsty przypadek.




_________________

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 8:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2011, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: LoP
Pojazd:
Konrad324, zgadzam sie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=135023
sprzedam licznik sigma pilnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 21:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dowiedziałem się że dzień przed tym mój mądry brat regulował gaźnik tzn tak regulował że zmniejszył mieszanke paliwowo powietrzną tzn zubożył dosyć o około 1 obrót, i nic mi nie powiedział, a nie zauważyłem zmian w pracy silnika. To może być powodem grzania się silnika i puchnięcia tłoka?? Dziś podkręciłem spowrotem o 1 obrót (wzbogaciłem mieszankę) i troche go odpaliłem jakieś 10 minut chodził i nic sie nie działo. To jak nic sie nie bedzie działo to już będzie ok?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Wisnia1504, Najlepiej wyreguluj gaźnik od zera...co to za problem?Zmiana ciśnienia ,temperatury powietrza i juz trzeba regulowac.Cóż ,taki żywot.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 21:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ja wiem:) tylko chodzi mi o to, czy jak wyreguluje go dobrze to tłoczysko przestanie puchnąć..


I 2 pytanie to jak mogę sprawdzić czy to ten tłok puchnie czy to łożyska wału? Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi na to pytanie.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zmieniał dyszę w gaźniku ?? Bo śrubką ustawia się tylko na niskich obrotach i nie miało by to takiego wpływu.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 22:16 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dokładnie ta śrubka to tak na prawde ustawia płynność wchodzenia na obroty i prace na minimalnie otawartej przpustnicy, od otwarcia 3/4 manetki nie ma żadnego wpływu na ilość mieszanki, a przy 1/2 otwarcia przepustnicy znikomy wpływ, a przecież nikt nie jeździ skuterem na mniej niż pół manetki, co najmniej 3/4...


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 22:22 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 15:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ale ja wtedy jechałem początkiem gazu, dałem połowe i sruu. Ale dobra mniejsza. Rozebrałem wszystko i jest przetarcie za kanałem wydechowym a tłok cały jest poobcierany ale mechanik stwierdził że pierścienie nowe i bedzie chodził.. Co o tym myśliciE?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Pierścienie nic nie dadzą, bo to tłok puchnie jak jest poobdzierany, pozostaje tylko nowy tłok z tego nic nie będzie, dalej będzie puchł. Pewnie też łożyska na wale będą do wymiany skoro cos dzwoni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 17:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2011, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: LoP
Pojazd:
limak1808, zgadzam sie.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=135023
sprzedam licznik sigma pilnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
skoro już nowy tłok to od razu rób szlif, bez sensu by było kupić tylko nowy tłok. Szlif to koszt 40zł a cylinder praktycznie nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
sebagbw, to oczywiste żeby od razu zrobić szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Panowie, ojciec powiedział że zrobimy tak. Kupi mi jtr pierścionki, ja sobie założe wszystko i bede tak latał do 10ego bo wtedy dostaje wypłate i zrobimy szlifa i new tłok, chyba że jednak same pierścienie pomogą




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:14
Posty: 44
Pojazd:
Jakby to były pierścienie, to nie miałby siły jechać ;) Ja miałem tak, że mi dzwoniło, była to bodajże wina tulejki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 19:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
uważaj bo następne spuchnięcie może się skończyć sieką w cylu

żeby nie było




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2011, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: LoP
Pojazd:
Cozioll, jakiej tulejki jestem ciekawy.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=135023
sprzedam licznik sigma pilnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Lepiej poczekać miesiąc.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 19:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Założyłem te pierścienie dziś, i odpalił wszystko ładnie pięknie ale to nie one dzwoniły ;p jak gasze silnik to słychać tak najwyraźniej jak coś zadzwoni "w rytm" ruchów tłoka. Co to może być? Łożyska na wale?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 19:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2011, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: LoP
Pojazd:
korbowodu.mówiłem ci juz mi tez dwonieło




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=135023
sprzedam licznik sigma pilnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 19:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Aha sorry <skleroza nie boli> :D a łozyska walu nie dzwonią? Mogą wgl wydawac taki dzwiek?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy