Dzisiaj jest 06 cze 2025, 3:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2014, 15:05 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
Witam po czym poznać że silnik bierze olej ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 16 maja 2014, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No ubywa oleju , dymi na niebiesko fest , grzeje się bardziej ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 17 maja 2014, 18:33 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
no bo u mnie jak jest pokrywa zaworów i tam jest taki przewód i z niego tak jak by dymi i nw do czego to służy może ktoś wie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 18 maja 2014, 10:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Odma, może sobie luźno wisieć ten przewód, w niczym to nie przeszkadza




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 18 maja 2014, 22:27 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
jeszcze jedno bo nie posiadam klucza dynamometrycznego i dokręciłem cylinder itp do oporu czy można tak ? i tylko potem zawory wyregulować i będzie git czy nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 19 maja 2014, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
poprostu trzeba dokręcić z wyczuciem, wtedy ustawić zawory itp




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 27 maja 2014, 16:36 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
nie chcę zaśmiecać więc mam jeszcze jedno pytanie czy wszystkie pierścienie powinny być co 120 stopni ? i jaka może być szczelina na rowku jak pierścień jest w cylindrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 27 maja 2014, 23:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Pierscienie pierwsze 2 grube moga byc 120 st. potem cienkie tak zeby zaden zamek sie nie pokrywał. Co do szczeliny to max 0.2- 0.25 mm jak są nowe .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 28 maja 2014, 12:34 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
przebieg mojego skuterka to ponad 8 tyś od nowości tylko olej i pasek były wymieniane regularnie ,
ale ostatnio odkręciłem i sprawdziłem stan cylindra , i jest lustro ale pierwszy pierścień na tłoku wydawał mi się cieńszy od 2 . To jest normalką czy wymienić pierścienie ?
no i nie chcę mi się wkręcić na najwyższe obroty jak jadę max 60 km/h i czasami samo czynnie zwalnia , po rozgrzaniu traci przyspieszenie nw czy to może być też wina paska bo na wolnych obrotach piszczy lekko .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: problem
Post: 28 maja 2014, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wymień tłok i pierscienie , pasek zmierz jaką ma szerokość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy