Dzisiaj jest 18 sie 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2010, 23:04 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 0:28
Posty: 12
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
niedawno zjechalem gwint na wale od strony wariatora wał mial luz i byl troszke taki krzywy wiec postanowilem wymienic. Zamowilem TEC RACING ŁOZYSKA TOP RACING. Cały silnik ladnie złożylem i nadszedl czas na zamontowanie i odpalenie silnika. Dobra, 2 kopnięcia cos zaczol łapać kolejne pare złapał dosłownie na 2 sekundy na strasznie malych obrotach no a po dodaniu gazu zgasl, kolejne kopniecie bez gazu i tylko kopcil z tlumika... kolejne 10 i tylko lekkie kopcenie z tłumika, po tym wszystkim myslalem ze swieca sie zalala wyciagam lekko zalana, patrze a z filtra powietrza leci strumień bęzyny... Później juz zadnego kopcenia z tlumika i ciagle lanie sie benzyny do filtra. Gaznik przeczyscilem i niby wszystko ok (dellorto 17,5) później zawalało tylko świece i dalej lanie sie z gaznika do filtra. Może to być wina membran? są chyba seryjne i strasznie łatwo sie otwierają przez dmuchniecie. I mialem problem zapomnialem jak sciagalem tlok w ktora strone jest załozony bo w moim Benelli 491 sport LC sa dwie dziury w tłoku wyciete zamontowalem je go góry, przeciwnie do wyjscia kanału wylotowego (do tłumika). Prosze o pomoc, (mam iskrę)




_________________

Kiedyś przestane patrzeć za siebie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 23:17 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Smarowałeś tlok przed włożeniem?, jeżeli leci paliwo do filtra to najprawdopodniej membranki lub zacięty pływak(w rs tak miałem), tłok powinien być założony strzałką do wydechu lub napisaem ex, albo jeżeli nie masz nic takiego to zamki pierścieni powinny być w przeciwną strone niż wydech czyli do góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 23:26 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 0:28
Posty: 12
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
tak, tłok smarowałem i jednak dobrze go wsadzilem. No ja rozkrecalem gaznik i wygladalo ze niby wszystko ok z tym pywakiem, aczkolwiek nie jestem pewien jak mozna bylo by to sprawdzic?




_________________

Kiedyś przestane patrzeć za siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 7:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
podać mu paliwo do króca na chwile musi odpalić




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 7:36 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Spróbuj zatkać flot od fitra powietrza.. i wtedy może odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 17:52 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 0:28
Posty: 12
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
zatkałem wlot od filtra powietrza i nic, wczoraj mi cos zaczol lapac ale dalej nic, wyciagnelem membrany i jest w nich szpara, niby mala czy moze byz to ich wina? mozna jakos powyginac te blaszki czy tylko bardziej da sie przez to spier****ć?




_________________

Kiedyś przestane patrzeć za siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy