Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 gru 2014, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Witam mam problem :( Podczas jazdy coś szeleści trzeszczy w silniku i go przymula a dzieje sie tak jak jade np na połowie gazu przez dłuższy czas i jak sie zagrzeje i wtedy jak dam cały gaz to nadal tak dziwnie trzeszczy i silnik raz ma kopa a raz go tak przymuli i jak go przymuli to znowu po chwili ma moc i trzeszczenie ucicha. No i jak znowu jadę sb na połowie gazu to nadal dzieje sie tak samo . Już nw co robic rozebrałem cały napęd i w nim jest wszystko ok bo nawet bez wariatora tak samo sie dzieje ,ściągnąłem cylek i paczyłem na wał i nie ma luzów tylko na boki i tak minimalnie w górę ale nie powiększa sie bo w tamtym roku był taki sam łożyska na wale też 0 luzów cylek ok tłok ok. Pierścienie na tłoku takie sobie jak zakładałem cylek to nie musiałem ich nawet ściskać bo sam wszedł a łożysko na korbowodzie u góry to nw ale będę kupować nowe i pierścionki też . No to piszcie co to może być bo ja już ogłupiałem od tego :| a i jeszcze jedno dzwiek jest mocniejszy od str wydechu dodam ze wydeszek czysty w środku nic nie ma bo patrzyłem




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 gru 2014, 8:52 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A pierścienie Ci w ogóle zeszly z cylka czy na nim zostały? Jesli tak jak mówisz nawet ich nie zaciskales to masz zjechane pierścienie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
e aż tak to nie zostały na tłoku a kompresje mam 7,5 bar :)

-- 15 gru 2014, 15:42 --

zdjąłem wydech i tak luknąłem od spodu na tłoka i jest lekko brązowy za pierścieniami a 1 pierścień jest taki ciemny a 2 jest normalny czyli taki srebrny i ten 1 jest miększy od tego 2 niżej sprawdziłem to palcem . Czyli moze to np pierścień haczyć o okno i tak sie dzieje , dodam ze jak sie zagrzeje tak jest o tak po ok 1,5km




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 11:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pierścienie do zmiany masz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
i to by tak szeleściło bo to teraz zauważyłem ze jak sie nagrzeje to szeleści a jak puszcze gaz i jade tak np z górki to cisza a jak dodam gazu to znowu tak szeleści a bez gazu cisza




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 15:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak to może tak szeleścić. I jak zmienisz pierścienie to kompresja będzie lepsza czyli będziesz mial lepsze osiągi :) A jak się kończą to lepiej zmienić bo jak Ci strzela w cylku to może Cie uratować tylko to ze do wydechu wpadną, ale mogą tez tak pęknąć ze zniszczą Ci cyla i tłok i małe kawałeczki wpadną do komory korbowej i będziesz musial rozpoławiać silnik.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ok to bede je zamawiać razem z łożyskiem igiełkowym

-- 20 gru 2014, 16:56 --

dziś rozebrałem cylek i co sie okazało 2 pierścień zapiekło do polowy a pod pierścieniami był nagar o grubości 0,6mm :mrgreen: a pierścienie sa takie cienkie ze szkoda gadać w pn bede miał nowe i porównam nowe ze starymi

-- 20 gru 2014, 19:13 --

i fotki z dzisiejszej pracy :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/360 ... 3060b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aea ... 379e1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c83 ... 669d0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f17 ... 9d1c3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/972 ... d73f7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fe ... 9511b.html




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 11:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No chlopie ciesz sie ze Ci pierścienie nie poszly.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 17:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
to chyba był jego osatni dobry dzień bo jak w tym samym dniu byłem u kumpla to zaczęło to coraz bardziej hałasować

-- 22 gru 2014, 18:41 --

części przyszły i stare pierścienie były wydymane na max nowe jak wsadziłem bez tłoka w cylinder to luzu na zamkach praktycznie nie było . Wszystko poskładane szeleszczenie ustało silnik ma dużo wiecej mocy :evil: i po moich modyfikacjach ma lepsza reakcje na gaz zrobiłem polerke głowicy ,tłoka , okna wydechowego , naostrzyłem przegrody oraz nóżki tłoka i tuleje cylindra od str kanałów płuszących .Dzięki za pomoc temat do zamknięcia




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy