Dzisiaj jest 08 maja 2024, 2:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2013, 19:01 
*

Rejestracja: 06 sie 2013, 18:46
Posty: 6
Pojazd: Beta RR
czesc, odrazu piszę ze jestem nowy na forum i nie ogarniam zabardzo więc gdybym coś źle napisał/w złym dziale proszę bez hejtów w moją stronę, a przechodząć do mojej sprawy-
mam do was pytanie, jestem na kupnie cylka i nei wiem co wybrać, rozpisalem sobie wszystkie plusy i minusy ale i tak mam wielki dylemat, dacie rade pomóc?
- Airsal Tech racing 80cc czy Polini race 80cc (żeliwo)
wczesniej miałem polini race alu 80cc ale cały silnik się rozpadł przez rozwalenie lozyska igielkowego na sworzniu
setup jest w miare ok, wał stage6 hpc gaznik dellorto vhst 26 wydech bidalot poz racing tarcze sprzegła polini evo, membreama top performances ale to juz mało ważne, help !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2013, 23:29 
*

Rejestracja: 25 gru 2012, 21:13
Posty: 24
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
z tego co wiem na airsalu bedzie miał dobre osiągi juz na 1/2 1/4 manetki, jednak gdy chce mieć wieczną pizdeczke, to weź polini, jednak to od Ciebie zależy jak chcesz zrobić moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 0:09 
*

Rejestracja: 06 sie 2013, 18:46
Posty: 6
Pojazd: Beta RR
powiem Ci tak, wczesniej mialem polini w aluminium, moc byla szacowana okolo 20 koni, teraz poprostu brak mi kasy na ten cylek, gdy go sciagnalem nie mial ani jednej rysy lecz pękl od uderzenia urwanego korbowodu, głownie zalezy mi na wytrzymalosci tego setu idąc tokiem myslenia ze zrobię szlif jest tak ze szlif okolo 100zł a tlok do polini kosztuje 350zł, na airsalu w nicasilu szlifa juz nie zrobie ale jest strasznie twardy jak wiadomo a tloczek kosztuje 170zł, mam straszny dylemat jednym slowem, a z 2 strony nie wiem jak to jest z cylindrami airsala, czy rzeczywiscie jest to porządna firma i czy warto zainwestować w taki cylinder i czy nei będe żałował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 9:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Aluminium tez da sie uratowa :D Jest cos takiego jak honowanie.
Bylo tysiace innych tematow na temat airsal czy ...(marka cylka),wystarczy wpisac w wyszukiwarke i znajdziesz tysiace postow na ten temat.




_________________

Zapraszam do Tzr (komentowac ,doradzac itp.)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340960#2340960




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 11:08 
*

Rejestracja: 06 sie 2013, 18:46
Posty: 6
Pojazd: Beta RR
tak wiem, lecz załozyłem własny poniewaz szukam wypowiedzi tych ktorzy mieli styczność z tymi cylindrami i maja cos do powiedzenia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 17:52 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Airsal bardzo dobre i tanie cyle, lecz jezeli zalezy ci na odratowaniu po zatarciu to bierz poliniego. Honowanie robi sie tylko wtedy, gdy tlok zaczyna tracic kompresje. Zeszlifowuje sie wtedy nicasil o 0,01mm i wsadza sie wiekszy tlkok o 0,01mm(selkcja B). Honowanie nic nie pomoze w przypadku zatrcia cylindra. Pozatym do Airsala nie masz tlokow z selekcja, czyli jezdzisz az padnie i do smieci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 18:09 
*

Rejestracja: 06 sie 2013, 18:46
Posty: 6
Pojazd: Beta RR
a w kwestii wytrzymałosci jaki cylinder lepiej się sprawdzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy