Dzisiaj jest 10 sie 2025, 4:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak powiedzcie jeszcze ze przy 5barach ktos odpalil z kopa jednego...

ogolnie jesli jest ponizej 7Bar cylek jest na wykonczeniu.

mozna tez sprawdzic inna metodą, np luzniejsza kopka itp, u mnie np jest duzo luzniejsza kopka od kolegi ktory ma roxa z 2011rok przebieg 4tys, powodem jest to ze moj cylek jest juz zuzyty mocno kompresja okolo 7BAR.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
loziu, A jak docierałeś? Na jakiej mieszance docierałeś i czy dobrą masz teraz? Rozgrzewałeś przed jazdą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:15 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 17:33
Posty: 77
Pojazd:
ja zawsze skuter rozgrzewam :) bo ja zanim wyjade to go odpalam ide sie umyc przebrac zjesc:) i dopiero wsiadam na sktuer. mieszanke robiłem 25 ml olejuu roznie 30ml :D na 1l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
moje NRG przy kompresji 7,5b ledwo jeździło przy czym gasło w jeździe jak miało kaprys :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
loziu, a może po prostu pierścionki do wymiany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 23:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Furian50 pisze:
Marcin194, tu się niestety mylisz mi od 1 kopa zawsze odpalał na 6b a kumplowi na 5 tylko na rozrusznik nie odpalał ale na zapych od razu

ja tam ze swoich spostrzeżeń mówię ^^ zazwyczaj poniżej 8 bywało ciężko z odpaleniem :)

Wszystko zależy od stopnia sprężania :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 23:53 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
loziu pisze:
zanim wyjade to go odpalam ide sie umyc przebrac zjesc:)

Aha, to piździk se "chodzi" tak długo aż się umyjesz/najesz i przebierzesz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 8:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
przynajmniej jest dobrze rozgrzany :D




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 8:41 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Na 50cc miałem 7,5 kompresji. Org cylinder po przebiegu 30 tyś, palił od kopa i jeździł elegancko.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Mieliście mu powiedzieć jaką ma kompresje polini, a nie spamować kto ile miał kompresji i jak mu odpalało.

Jedź to szlifierza i zagadaj.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 16:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Pyle, Marcin194, totalover, krzysiek39, bmw-96, bartexc, ja bez pierścieni odpaliłem jak zapomniałem ich włozyc przy składaniu.


Może olej do kitu albo chłodzenie i tłok zapiekł sie delikatnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
skolsik13, wytłumacz jak to jest możliwe, przecież nie miałby kompresji w ogóle? Nie uwierzę w takie coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
mumin124, Widziales tlok i cylinder odrazu po szlifie? Jest to możliwe ponieważ sam tłok bez pierścieni jest dobrze spasowany tzw luz montażowy (najczęsciej 0.05mm) takwięc cos tam kompresj izawsze bedzie. Pierscienie tylko wchodza w zamki i dużo nie wystaja pr nowym zestawie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 21:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
krzysiek39, dokładnie jak mówisz, jest to możliwe, ale długo to nie pochodzi :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
No nawet nie raz widziałem wypowiedź, że ktoś tam odebrał od szlifu cylinder i jak włożył tłok w cylinder to jest tak spasowany że się zatrzymie w cylindrze i nie spadnie na sam dół :wink: Ale w takim wypadku to chyba już za ciasno było




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 10:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Chętnie bym zobaczył, jak pracuje taki silnik bez pierścionków :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 18:35 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 17:33
Posty: 77
Pojazd:
zły olej.? castrol>? albo motul? hah:D niema opcji o zapieczeniu:) bo 100km temu silnik był rozbierany wymieniane wszystkie łozyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
pewnie manometr się popsuł, żyj z tą myślą :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 13:46 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 17:33
Posty: 77
Pojazd:
taa hahah:D zmierze jeszcze 2 to chyba niemozliwe bo to nowka manometr yato.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
loziu, Ten mamometr ma sklonnosci do puszczania cisnienia przy gwincie. Dla pewnosci po wkreceniu delikatnie posmaruj z kazdej strony olejem i bedziesz widzial wtedy czy puszcza czy nie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy