Dzisiaj jest 29 lip 2025, 6:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2010, 22:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
witam czy ktoś wymieniał pompkę wody w nrg bo zdjąłem segera od strony wariatora mam silnik rozpołowiony wirnik ściągnięty a reszta pompki nie chce wyjść z karterów czy sam tak jeszcze jakieś zabezpieczenia i w którą stronę wybijać ten wałek w stronę waria czy w stronę magneta




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 14:45 przez driwer88, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wybijasz w stronę waria. Musi wyjść.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
aha bo tak mi się jeszcze zdawało że za tym segerem jest jeszcze na tym wałku takie małe zabezpieczenie coś w stylu zawleczki jaka jest na iglicy w gaźnik tylko ze większe może ktoś wie czy to też ścigać trzeba




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2010, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zapewne chodzi Ci o zabezpieczenie łożysk na wałku. Na tym etapie nie trzeba.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 9:52 
*

Rejestracja: 24 kwie 2010, 22:53
Posty: 19
Pojazd:
To tak zabezpieczenia są ale nie trudne do sciągniecia posciagaj wszystkie z obu stron jesli sa z obu stron i wybijaj w strone wariatora ;p




_________________

Ale Pizgam !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
benek882, Widziałeś to kiedyś na oczy? Czy tak tylko piszesz, żeby licznik postów się uśmiechnął?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:30 
*

Rejestracja: 24 kwie 2010, 22:53
Posty: 19
Pojazd:
Widzialem rozbieralem to z 3 razy ;p Moge ci powiedziec ze wiatrak tej pompy odkrecia sie z strone zakrecajaca




_________________

Ale Pizgam !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
benek882, no trochę za późno się o tym dowiedziałem ale i tak reperaturkę kupuje




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
driwer88, A szkoda bo oryginał jest z alu (dużo solidniejszy) a reparaturki plastikowe :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Booyaka, ja wirnik miałem plastikowy teraz o okazało się że simering już padł bo były ślady wody na łożysku wogle cieżko wychodziło to z karterów




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
benek882, wiem już mam jaw koszyku na mieloszku a może ktoś z was odkręcał przedkładanie w piaggio NRG tom olejową i ile tam jest łożysk i uszczelniaczy ??? bo z tego co wywnioskowałem to jedno łożysko koła i jeden uszczelniacz




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 14:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
U mnie było łożysko koła + uszczelniacz i łożysko wałka sprzęgła + uszczelniacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
bo mam zamiar wymienić łożysko koła ale nie widzę uszczelniacza do koła jest jedynie uszczelniacz wałka sprzęgła i na easy part tez nie widziałem tego uszczelniacza koła




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 17:47 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
2 łożyska i 2 simeringi.znasz rozmiary :?:




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ej macie może jakiś patent jak odkręcić tą nakrętkę na osi koła przy piaście bo już cały dzień ją w WD-40 mocze i nic nawet nie drgnie a odkręcałem mocną grzechotką . bo gwint sądzę że tam jest normalny prawy może ktoś wie coś na ten temat




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:08 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Musi być strzał.Najlepiej pneumaten.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Tupac, brałem już rurkę i na szarpnięcie próbowałem ale nic chyba jednak pójdę i może pneumatem to to odkręcą ale w to już zaczynam wątpić a może widziałeś gdzieś na necie te simmeringi i łożyska do tej przedkładani bo ja znalazłem tylko siemering jeden i jedno łożysko




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Popukaj delikatnie w nakrętkę. Następnie ustaw klucz w wygodnej pozycji ( dobrej jakości, żeby nie zniszczył Ci nakrętki), poproś kogoś o przytrzymanie hamulca i mocno kopnij w klucz. Ja do tego celu wykorzystywałem ramię sztywne bez grzechotki. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:18 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Ja zmieniałem przedwczoraj,ale żeby szybciej poszło t koleś zmieniał na kole a ja no osi sprzęgła.Pneumatem poszł moment.Na kole łożę 6204 zakryte ,na osi sprzęgła 6203.Simeringów nie pamietam bo były dobre.(zobacz ile masz trybów na zębatkach w przekładni pierwotnej i wtórnej)










0




_________________

fizyki nie oszukasz


Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 22:30 przez Tupac, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Łożyska są cztery i dwa simmeringi. Różnie ułożone w zależności od modelu tego silnika.
Dwa na osi sprzęgła i dwa na osi koła, do tego po jednym simmeringu. Tylko "środkowy" tryb nie jest łożyskowany.
Tupac pisze:
Simeringów nie pamietam bo były dobre.

Albo się nie wyciąga albo zakłada nowe!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy