Dzisiaj jest 03 maja 2024, 14:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2011, 11:37 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No to zaczynamy!

Narzędzia:
- spawarka
- szlifierka kątowa
- wiertarka
- wiertła
- klucze

Części:
- 2 grube płaskowniki, kawałki blachy itp. (użyłem starego dużego przecinaka :lol: )
- 2 krótki kawałki płaskownika, blachy
- 2 długie kawałki płaskownika
- Pręt kwadratowy
- śruby
- amortyzator
- 2 kawałki rurki, tulejki itp.
- pręt gwintowany

1. Docinamy grube płaskowniki, blachę itp. na takie kawałki i wiercimy w nich dziurę na śrubę.
(na foto już przyspawane, ale widać jakie mają być)

Obrazek

2. Docinamy z płaskowników, grubej blachy itp takie kawałki i wiercimy w nich dziurę.

Obrazek

3. Spawamy do ramy wszystkie elementy wycięte wcześniej.

Obrazek

4. Przykręcamy amortyzator do wcześniej zespawanego uchwytu i przykładamy pręt kwadratowy. Rysujemy sobie długość prętu i miejsca dziur. Następnie docinamy odpowiednio i wiercimy w nim dziury.

Obrazek

5. Skręcamy amortyzator z prętem przykręconym miedzy uchwyty wspawane wcześniej.

Obrazek

6. Odmierzamy długość między uchwytem w kraterach od nóżki centralnej do prętu kwadratowego.

7. Docinamy z płaskowników 2 kawałki pasujące miedzy kratery, a pręt i wiercimy w nich dziury pasujące do kraterów i prętu.

8. Docinamy 2 tulejki i skręcamy z płaskownikami i prętem.

Obrazek

9. Skręcamy wszystko.

Obrazek

10. Cieszymy się amortyzatorem centralnym wykonanym własnoręcznie.

Obrazek


Poradnik napisałem sam! Wszystkie prawa do kopiowania zastrzeżone!


Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 11:38 przez czajnik96, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 11:41 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sty 2011, 19:10
Posty: 187
Pojazd:
no czajnik postarałeś się ja się niedługo zabieram za centralke w sliderze:D




_________________

KUPIE SPORTOWY ZAPŁON DO MINY.!!!
KOŁA SR MINA.
YASUNI C30/ROOST.!!

WYKONUJE CUSTOM PLASTIKÓW.Nadkola itp.


SPRZEDAM:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1532195234

gg-25008789




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 14:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Brakuję mi tylko zdjęcia mocowania samego silnika, dorzucisz?
Poradnik git, oby więcej :)




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Bardzo fajny poradnik przyda się komuś




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 14:58 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
MaydayKSSG, Proszę bardzo!
Obrazek

Innych nie mam. :/

/500 post :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
B A R T O S Z pisze:
ja się niedługo zabieram za centralke w sliderze:D

Jak chcesz wykonać to silniku verticala ?? Przecież mocowany on jest u samego dołu , a stopki centralne są prawie na równi. Nie wiem czy to wypali...




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Poradnik średni, zdjęcia kijowe a na spawy to strach patrzeć. Sam pewnie spawałeś i w dodatku spawarką transformatorową. Bałbym się tym jeździć.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 16:02 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jurek pisze:
a na spawy to strach patrzeć.

Spawy są bardzo mocne, testowałem :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 17:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Jeśli tak uważasz, ja na tym jeździł nie będę. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
spawy może i widać gluty zostały jak dobrze przygrzał to będzie trzymać mocno
na tych spawach będzie jeździć on a nie wy
wy możecie przecież dać to komuś lub chociaż półautomatem pospawać




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:19 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Mógłby mi ktoś napisać wady i zalety takiego rozwiązania? Bo ja większego sensu w tym nie widzę.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:24 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wady:
- nie nadaję się do stuntu
- nie można szaleć na dziurach
Zalety:
- Fajnie wygląda
- Dobry dodatek do customu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 21:00 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Czyli miałem rację - dla mnie bez sensu. Ale poradnik fajny, jakbym miał coś takiego u Siebie zrobić to by było z czego korzystać i na czym się wzorować :D.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 21:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:04
Posty: 0
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
thebooster, on wstawia horizontal'a .. Spoko Poradnik :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732142#1732142 ''Śnieżynka''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 6:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zastanawia mnie jedno czy to wytrzyma... :| :?:
Jak pojedziesz 120 i chodzby maluteńka dziura to chyba będzie po mocowaniach :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 10:52 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
capekpl1, Spokojnie ten amortyzator nie jest taki słaby, on ze spokojem amortyzuję i jest nawet miększy niż był normalnie zamontowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 11:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Mógłbyś dać trochę więcej fot, jak jest zamocowany silnik do góry.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 11:12 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
XpsFan pisze:
Mógłbyś dać trochę więcej fot, jak jest zamocowany silnik do góry.

Silnik u góry może zostać seryjnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 11:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Znalazłem u ciebie w temacie ^ ^

Obrazek
Obrazek




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 12:22 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
XpsFan pisze:
Znalazłem u ciebie w temacie ^ ^

To wcale nie jest do amortyzatora! To jest subframe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy