Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 11:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
To jak robił ktoś tuning ruski , jak się sprawuje. (chodzi mi najbardziej o Peugeot)




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 16:31 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
zrobiłem korektor i wario (polini 4t) dalem podkładkę lecz pasaek dalej nie wchodzi na maxa , co moze byc przyczyną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
thomas1920, za ciężkie rolki?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 17:00 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
mam aktualnie 4,7 dalem 6 g i tak i tak to samo ? a centralka? mam biala 100rpm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Weź wariator i przeciwtalerz. Ściśnij je razem i włóż pasek. Zobaczysz dlaczego nie wchodzi na maksa.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 7:58 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
jakies inne propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
A z której dałeś tą podkładkę bo to ważne jest ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:06 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
przeciw talerz podkładka wario tuleja .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:37 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Ale czy ta podkładka wchodzi ci do wariatora? Podkładka ma być przedłużeniem tulejki! Czyli ma mieć taką samą średnicę wew. i zewnętrzną jak tulejka


Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 16:39 przez rafxxc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:43 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
nie wchodzi do waria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 16:45 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
No to opiłuj ją żeby była taka jak tulejka.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:14 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
przecież to nie ma różnicy , podkładka jest po to żeby przedłużyła tuleje , to nie potrzebne zeby wchodzila do waria ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:43 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Ale gdy wchodzi to wariator ma większy zakres ruchu.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:52 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
ok jutro sprawdze .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Oj przecież pisałem. Jeżeli ściśniesz przeciwtalerz z wariatorem i włożysz pasek to wyraźnie widać gdzie maksymalnie wejdzie. Podczas jazdy przeciwtalerz z wariatorem spotykają się i pasek wyżej nie wejdzie. Ja w swoim wariatorze spiłowałem właśnie tą część, która styka się z przeciwtalerzem o 1mm i pasek, aż wystaje z wariatora.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
hardmen969 pisze:
Oj przecież pisałem. Jeżeli ściśniesz przeciwtalerz z wariatorem i włożysz pasek to wyraźnie widać gdzie maksymalnie wejdzie. Podczas jazdy przeciwtalerz z wariatorem spotykają się i pasek wyżej nie wejdzie. Ja w swoim wariatorze spiłowałem właśnie tą część, która styka się z przeciwtalerzem o 1mm i pasek, aż wystaje z wariatora.


Pokaż foto co zrobiłeś :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 12:04 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:46
Posty: 130
Pojazd:
dokladnie daj foty , to tez tak zrobie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Poproszę i ja o kilka fot jak to jest zrobione ponieważ mam 70 cc i nie wyciskam mocy z niej.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 14:37 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
hardmen969, dobrze pisze, ale nie można przesadzić. Po takiej przeróbce wariator i przeciwtalerz bardziej się schodzą. Dzisiaj może rozbiorę to u siebie i też delikatnie spiłuje. Wydaje mi się, że tym sposobem można będzie pożegnać problem tego, że przy 60 km/h obroty rosną i skuter traci moc.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
rafxxc pisze:
hardmen969, dobrze pisze, ale nie można przesadzić. Po takiej przeróbce wariator i przeciwtalerz bardziej się schodzą. Dzisiaj może rozbiorę to u siebie i też delikatnie spiłuje. Wydaje mi się, że tym sposobem można będzie pożegnać problem tego, że przy 60 km/h obroty rosną i skuter traci moc.
Daj zdjęcie jak rozbierzesz i pokaż na nim co chcesz spiłować :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy