Dzisiaj jest 23 lis 2024, 4:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 16:08 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
siema ej podobno to z wariatorem ejst dobry pomysl a nie lepiej skrucic tuleje wariatora i dac lzejsze rolki na to samo wyjdzie. ilee ma orginalna tuleja mm ? i ile tak zkrucic zeby pasek na sama gore wchodzil?




_________________

Jest ta Moc.!!!;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
Może się niektórym przydać :D

http://www.youtube.com/watch?v=c_LwHp0F ... 8FE8B7307B

http://www.youtube.com/watch?v=e2yOgYB0 ... B&index=29

http://www.youtube.com/watch?v=VckNFtri ... 7B&index=3




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
Ta podkładka ma wejść pod wariator ? tak gdzie wchodzi tuleja czy to
ma przyjść na tuleję ? Bo zrobilem wszystko ale obroty są kosmiczne jak by miała zaraz wypluć pierścienie




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Witam. Kurcze macie może wy po Polsku jakieś właśnie filmiki pokazane jak to robicie? ;p Jestem chętny do zrobienia tego ale chciałbym zobaczyć pierw :D




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
ok kurde nakręcę filmik w środę jak wrócę do domu




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 15:43 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
nie skrucajcie tulei wariatora.... bo jest wielki m=ul na starcie. ciezko strasznie ruszyc.;p




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 15:44 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
ej a czym wycinaliscie te rowki w wariatorze.?




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 17:37 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
ej mam jeszcze jedno pytanie zrobilem 2 rowki juz w moim wario seryjnym i sa troche nierowne czy to bedzie w czyms przeszkadzalo.?




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 19:31 
*

Rejestracja: 23 wrz 2012, 15:32
Posty: 129
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Wycinasz brzeszczotem , staraj się aby były wszystkie w miarę możliwości równe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Sprawdza się to wgl ? testował już to ktoś ?




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
ToMaSz123, Dostane ten filmiczek?




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
To sprawdza się na wariatorach sportowych, większych od seryjnych, gdzie pasek nie wchodzi na samą górę. Na serii nie widzę powodu do przerabiania, zależy w jakim skuterze.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 15:43 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
czyli w seryjnym sie nieoplaca przerabiac?




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 17:44 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:31
Posty: 27
Pojazd:
Zależy czy pasek dochodzi do końca powierzchni wariatora czy nie. Jeśli nie dochodzi to opłaca się przerabiać, jeśli dochodzi to nawet nie ruszaj. Proste ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
ejj a jak odgiac ta blache co rolki po niej chodza? u mnie pasek do konca nie dochodzi.




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
siemka,
pokażę jeden ze sposobów "dostrojenia" wariatora z paskiem,
tiuningi typu obcinanie tulei jest według mnie beżsennsowne i negatywne w skutkach dla silnika... jeżeli chceciaby wasz wariator w pełni zmieniał przełożenie to polecam ten sposób:
Obrazek
skoro już bierzemy się za jakie kolwiek modyfikacje tego podzespołu to myśle,że każdy zapoznał się z zasadą działania wariatora i nie trzeba nic wyjaśniać...
I. stan jałowy wariatora,
II. stan max wychylenia wariatora.
:arrow: Aby dokonać modyfikacji musimy zmierzyć szerokość paska(przekrój poprz. paska to trapez,więc bierzmy długość dłuższej podstawy)
n -odległość talerzy od górnej krawędzi przy max wychyleniu wariatora( II. rys)
:arrow: Następnie porównujemy wymiary(szer.paska-n=n1),
musimy uzyskać stan gdzie n= szerokość paska,
:arrow: teraz odwiedzamy warsztat tokarski i toczymy o wartość n1 tą część wariatora która "styka" się z przeciwtalerzem w max wychyleniu wariatora(II.rys)

W ten sposób uzyskamy,większe max przełożenie wariatora,czyli w pełni go wykorzystamy
:idea: n1 może wynosić ok 5mm w niektórych przypadkach więcej,mała wartość ale robi sporą różnicę, można próbować toczyć o większą wartość jednak trzeba określić czy długość paska jest wystarczająca aby pasek pracował w większym wychyleniu.
Próbować lekko doświadczalnie, strat napewno nie przyniesie(fizycznie niemożliwe :) )
pozdro,
myślę,że przydatne :D

zastrzegam prawo do kopiowania.pablo176[/b]




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 20:56 przez pablo176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 20:59 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
ale pomyslales ze jesli tak zrobimy to tez to nam nic moze nei dac bo rolk iise zatrzymaja o sciane wariatora i dalej nie pojda wiec dobry jest pomysl z poszezaniem scian.

patrzcie zrobilem to tylko nie szlifowalem ejszcze pilnikiem

foty.;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ae ... 133c1.html

tosik.pl/pokaz_obrazek/c5c7c010b082b88a.html




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
zatrzymaja o sciane wariatora i dalej nie pojda

gdzie mają się niby zatrzymać rolki...? zgodnie z zasadą siły odsrodkowej rolki będą wypychać tylni talerz waria aż do momentu kiedy wyjdą z prowadnic,ale do takiego stanu nie dojdzie nigdy:wink:
a apropo tych sciętych ścian,jeżeli zrobisz te okienka za duże to uszkodzisz szybko rolki...




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 21:22 przez pablo176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 22:33 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
AdrianSpeed2, stary nie robiłeś jeszcze tego a mówisz że nic nie da...
nie znasz się to się nie wypowiadaj




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2013, 12:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 12:03
Posty: 179
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
a dużo wam dała do przyspieszenia przeróbka kolektora ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy