Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:28 
**

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:42
Posty: 205
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
ale chodzi mi oto czy by nie zdjąć kawałka izolacji z kabla wysokiego napięcia tego od fajki i dopiero nawinąć ten od obrotka




_________________

To poza warsztatem jest jeszcze jakiś inny świat?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Nie, z kabla WN nie powinno się ściągać izolacji, w sumie to też nie ma takiej potrzeby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 7:58 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
a nie próbowałeś kabla białego podpinac pod sygnał wchodzacy do cewki
tak na marginesie wskazówkowy 100% od cyfrowego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Kabel wchodzący do cewki nie daje dużego napięcia i raczej sygnału tam nie wyłapie. Ale masz rację tam by było lepiej ten czujnik przypiąć, bo by się nie musiał majtać przy świecy. Wiesz co i tak jeszcze będę się tym kablem bawił, więc spróbuję - może akurat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 2:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
patrolek, duzy ten obrotomierz smoke, i z tym co powiedziales na s6 to nie prawda, kumpel ma i idealnie odswieza wystarczy lekka zmiana manetką i juz pokazuje to.

nie wiem czy nawet s6 miales jesli tak mowisz moim zdaniem warto bylo lepiej kupic s6 bo masz czujnik temp, obrotomierz i jeszcze chyba cos




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 10:12 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
mateo.yamaha pisze:
tak to raczej ten. a ten cały kabel co idzie do fajki to moge zdjąć fajke włożyć kabelek to przewodu wysokiego napięcie (od fajki) i wkręcić fajke??


Tutaj kolega zaczął dobrze kombinować ;) Ja miałem tak u siebie i działało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Pyle Nie podoba mi się obrotomierz Stage6, więc nielogiczne było dla mnie wydawać na niego 400zł. Pozatym te obrotomierze są już "stare" i opatrzone. Czujnik temperatury cieczy mam fabrycznie na wyświetlaczu i mi nie potrzebny.

JasiexDPC wypróbuję ten patent :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 14:26 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
jak dasz kabel do fajki to iskra bedzie ginac i ie odpali a i mozesz sobie zepsuc zegar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Odświeżam. Temat został poprawiony i uaktualniony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 14:41 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
A dało by rade w ten sposób podłączyć jakoś obrotomierz samochodowy? Coś przerobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2012, 0:02 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 23:22
Posty: 32
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no może poradnik komuś się przyda, wszedłem z Ciekawości jednak koszty.. troche są ale szacun za zrobienie poradnika

Pozdroo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 19:28 
*

Rejestracja: 30 sty 2012, 20:08
Posty: 2
Pojazd:
Akto mi powie jak podpiac obrotomierz cyfrowy w kingway street bo mnie cos trafi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2012, 20:09
Posty: 144
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
patrolek, A podejdzie to do simona z zapłonem platyna 6v ?




_________________

http://img.userbars.pl/146/29015.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 11:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Napięcie instalacji 12v, zapłon obojętnie jaki, każdy będzie dobry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2014, 20:36 
*

Rejestracja: 13 kwie 2014, 20:32
Posty: 1
Pojazd: peugeot
witam wszystkich , mam problem z podlaczeniem tego uzadzenia , kreci sie max do 3 tys i zacina sie , co jest przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 22:48 
*

Rejestracja: 02 maja 2014, 19:15
Posty: 5
Pojazd:
jak Mc Gywer :D


Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 13:49 przez Trupi2441, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Ładnie zamontowany, tylko to trochę niebezpiecznie tak spoglądać pomiędzy nogi.
Sam poszukuje wskazówkowego obrotomierza do 12k rpm.




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 15:30 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 11:32
Posty: 9
Pojazd:
Witam .
Mam problem z danym obrotomierzem proboje go podlaczyc w sr factory wszystko swietnie dziala podswietlanie itd. ale nie pokazuje obrotow . Pokazuje obroty tylko wtedy gdy podlaczam go do przewodu WN z cewki do swiecy ale jednoczesnie nie mozna odpalic skutera , probowalem juz wszedzie do zaplonu i do przerywacza z biernym rezultatem prosze o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 9:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Podłącz po zielony kabel w cewko-module, a masę podłącz bezpośrednio pod akumulator (-).




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2020, 21:24 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 10:40
Posty: 2
Pojazd:
Witam odświeżam wątek nie chce zakładać nowego tematu więc do sedna

W moje ręce trafiła bardzo zmęczona Aprilia SR 50 Di-tech przerobiona już na gaźnik silnik zatarty już po remoncie odpala śmiga super zawieszenia itd zrobione teraz był czas na instalację bo z oryginalnej sieczka ale wszystko już działa światła itd. ale do sedna w sprzęcie ktoś zamontował obrotomierz firmy Auto Gauge znalazłem schemat na necie podłączyłem (czerwony i pomarańczowy plus po stacyjce czarny masa) i włącza się piszczy wskazówka idzie do końca i wraca podświetlenie działa i biały kabel z kostki czerwonej do cewki i nic nie drgnie obwijałem woku kabla cewki WN i nic dawałem do kabla cewki jednego i drugiego i nic nie wiem o co chodzi czy jest uszkodzony czy co ale teoretycznie jak się włącza i wskazówka idzie do końca i wraca nie powinien szukałem ale nie ma nic do ustawiania cylindrów nie wiem co zrobić niżej zdjęcia i proszę o pomoc kolegów mam nadzieję że ktoś pomoże :wink:

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy