Dzisiaj jest 25 lis 2024, 21:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 9:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2010, 12:13
Posty: 172
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Pojazd:
Ale jakoś dokładniej gdzie są te membrany . ?
bo nie wiem gdzie je umieścić .




_________________

-wariator malossi multivar
-Wydech Polini For Race 3
-sprzęgło Polini [For Race 3G]
-Cylinder Polini For Race 70cc
-dzwon sprzęgła Tec CNC R
-gaznik dellorto 17,5
-wał tec racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:58
Posty: 57
Pojazd:
odkręć króciec ssący od gaźnika(2 śrubki) oraz z drugiej strony, gdzie jest przymocowany na 4 śrubki. jak już go wyjmiesz zobaczysz membranki bo króciec własnie do nich doprowadza paliwo z gażnika :mrgreen: pod membrankami jest korbowód itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 0:52 
*

Rejestracja: 03 lip 2009, 20:49
Posty: 68
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Może mi ktoś wytłumaczyć co to są te zamki i jak nałożyć te pierścienie na te zamki..? Kolega pisał o tym parę postów wyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
zamki to są takie kołki wbite w rowki na pierścienie. są po to aby pierścienie się nie obracały i nie wpadły na kanały w cylindrze. tłok zakładasz ustawiając pierścienie tak aby między ich przerwami znajdował się ten kołek. później aby ściskasz pierścienie aby się schowały w rowek tłoka i zakładasz cylinder bez żadnego problemu :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 0:05 
*

Rejestracja: 03 lip 2009, 20:49
Posty: 68
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jedno zdjęcie chociaż..? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 0:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Może idz po prostu do mechanika? Zamki - jak sa miejsca na tłoku na pierscienie to bedzie takie cos inne to przerwa na pierscieniach ma byc tam




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 15:47 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
http://bikepics.com/pictures/2146018/ Zdjęcie zamka górnego pierścienia na przykładzie zatartego tłoka no-name do Peugeota 70cc. Istnieją też inne rodzaje zamków, ale mam nadzieje, że zrozumiesz co to zamek




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 16:00 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Wkoncu jakis poradnik dla poczatkujacych :D
Warto jeszcze dodac ze przy zakladaniu cylindra nalezy na zamkach scisnac pierscienie inaczej cylka sie nie zalozy.
I otym aby za kazdym razem gdy sie zaklada tlok uzywac tylko nowych zabezpieczen sworznia tloka gdyz stare traca swoja sprezystosc i latwo wypadaja ;)
Sam tego kiedys doswiadczylem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 21:57 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Nie rozumiem trochę pierwszego kroku po co wysuwać to łożysko ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
Pierwszym krokiem jest wsunięcie łożyska do korbowodu.


Z tego co widze to WSUWAMY a nie wysuwamy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 13:10 
*

Rejestracja: 02 sie 2008, 9:16
Posty: 4
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Mam pytanie odnośnie montażu cylindra a dokładniej uszczelek dystansujących -czy aluminiową uszczelkę dystansującą zakłada się pod uszczelkę papierową czy na nią? a może to bez różnicy? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Giciorek, jeżeli chodzi pod głowice montuje sie jedna uszczelke najlepsze alumioniowwa.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Bartolomeo171 pisze:
a pozycja zabezpieczeń w tłoku??

Blokady sworznia? Muszą być jakoś specjalnie ustawiane?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 19:20 
*

Rejestracja: 02 sie 2008, 9:16
Posty: 4
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
damianek pisze:
Giciorek, jeżeli chodzi pod głowice montuje sie jedna uszczelke najlepsze alumioniowwa.

Chodzi mi o uszczelki pod cały cylinder te co idą pomiędzy cylindrem a karterem. Mam taki cylinder http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 1c5879c608
i tam jest kilka podkładek aluminiowych służących do ustawienia dystansu tłoka od głowicy które właśnie wkłada się pod cały cylinder od strony karteru ale jest też podkładka tekturowa więc nie wiem już czy wkłada się obie czy jedną ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Moim zdaniem jak kupiłem komplet i tam była to chyba sie zakłada.Ale pewnosci tez nie mam




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 22:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a ta czarna uszczelka to gdzie ma isc na tej focie obok?

http://imageshack.us/photo/my-images/683/img1475f.jpg/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 14:26
Posty: 25
Pojazd:
Pyle pisze:
a ta czarna uszczelka to gdzie ma isc na tej focie obok?

http://imageshack.us/photo/my-images/683/img1475f.jpg/


To jest chyba uszczelka do wydechu, tam w cylindrze od strony wydechu jest taki rowek gdzie ona ma wejść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 11:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
uszczelka do wydechu? mi sie wydaje ze to sie daje do głowicy bo widac takie kółko które nawet może pasuje.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 13:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 14:26
Posty: 25
Pojazd:
To do głowicy na pewno nie jest, niech się jeszcze ktoś wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 15:17 
*

Rejestracja: 02 sie 2008, 9:16
Posty: 4
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
identyczną uszczelkę dostałem razem z reperaturką pompy wody ale też nie wiedziałem do czego służy ;) być może to idzie pod termostat ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy