Dzisiaj jest 19 maja 2025, 13:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2011, 8:16 
*

Rejestracja: 24 lis 2010, 16:47
Posty: 11
Pojazd:
Siemka :) Mam pościągane blokady z tłumika i wariatora. A leci mi 66max :lol: Czego to może być wina ? TGB 2005 rok :)


Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 8:49 przez razor34, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 9:04 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 14:22
Posty: 30
Pojazd:
Jest jeszcze blokada na filtrze (zwężka) i prawdopodobnie masz to co jak :D mam zablokowane przełożenia i muszę kupić nowe.Jak byś się pytał jakie to są to już piszę Polini wtórne 14/40 około 250zł




_________________

Obrazek
TGB 303RS by Kaszubak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 9:06 
*

Rejestracja: 24 lis 2010, 16:47
Posty: 11
Pojazd:
A gdzie jest ta blokada w zwężce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 9:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
razor34 pisze:
A gdzie jest ta blokada w zwężce ?

Zwężka jest w filtrze powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 10:01 
*

Rejestracja: 24 lis 2010, 16:47
Posty: 11
Pojazd:
I jak to wygląda ? Bo ni cholera nie mogę skojarzyć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 10:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
razor34 pisze:
I jak to wygląda ?

http://imageshack.us/photo/my-images/49 ... 048ui.jpg/
Masz coś na podobę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 11:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to nie to co podałeś

jak masz wlot powietrza u góry w oryginalnym filtrze tgb to jego średnica jest zmniejszana przez taką zwężkę

jak popatrzysz na wlot to będziesz miał przed oczami taki ząbek siedzący w wyciętej dziurce (zatrzask taki)

śrubokrętem wciskasz ząbek do środka a potem jakoś się gimnastykujesz żeby to wyszło

ale u Ciebie to raczej przełożenia będą problemem

policz ile obrotów musi zrobić dzwon sprzęgła na 1 pełny obrót koła

powyżej 13 blokowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 13:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie wyciągaj tej zwężki bo ona jest pod serię zrobiona tak żeby za dużo powietrza nie dostawał..
Jeśli byś miał gaźnik 17,5 - 19 i jakiś tun wtedy możesz sobie to wyjąć i ma więcej powietrza, coś jak stożek.
A na serii wyjmiesz to trzeba dyszę wrzucić zaraz z 75-80 i regulować, nie opłacalny zabieg da Ci ew. lepszą reakcję na manetkę nic ponadto, chyba że minimalne różnice.
Sprawdź moduł i przełożenia.
seb94, Z tego co wiem w TGB są tylko 12/1 i 15/1 montowane , czyli on ma raczej 15/1.
W Katanie tak bywa że są od 12.5 do 15 czy nawet 16 nie pamiętam ;d i są właśnie różnie od modelu wrzucane czasem 13 itp. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Cytuj:
powyżej 13 blokowane


to jest taka niby reguła do wszystkich

czytaj ze zrozumieniem

to się nie odnosi do tgb tylko do przełożeń jako takich




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Tak wiem o co Ci chodzi, tylko napisałem ogólnie żeby też on wiedział że albo ma 12 albo 15 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 18:58 
*

Rejestracja: 24 lis 2010, 16:47
Posty: 11
Pojazd:
No właśnie sprawdzałem i mam 15/1 :/ Czyli dużo to kosztuje , żeby zmienic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 20:03 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 14:22
Posty: 30
Pojazd:
Scratch pisze:
Nie wyciągaj tej zwężki bo ona jest pod serię zrobiona tak żeby za dużo powietrza nie dostawał..
Jeśli byś miał gaźnik 17,5 - 19 i jakiś tun wtedy możesz sobie to wyjąć i ma więcej powietrza, coś jak stożek.
A na serii wyjmiesz to trzeba dyszę wrzucić zaraz z 75-80 i regulować, nie opłacalny zabieg da Ci ew. lepszą reakcję na manetkę nic ponadto, chyba że minimalne różnice.


Przełożenia ma na 99,99% blokowane a co do tej zwężki to ja kodblokowywałem to mi nic się nie stało i nic nie regulowałem :)




_________________

Obrazek
TGB 303RS by Kaszubak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 22:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kaszubak, Nie możliwe ...
Musiałeś regulować, jaką masz dyszę w gaźniku ?
Przecież jeśli skuter był wyregulowany i dodałeś mu więcej powietrza to =znaczne z tym że trzeba wyregulować.
Przełożenia ma na pewno blokowane ale tej zwężki nie opłaca się wyjmować.
A tak dla waszej wiadomości bo nie każdy wie.
po lewej stronie jak wyjmiemy kufer co jest ta rura od powietrza łapania zaczepiona to w tej lufie też jest zwężka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 9:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
razor34 pisze:
No właśnie sprawdzałem i mam 15/1 :/ Czyli dużo to kosztuje , żeby zmienic ?


Ok 250-300 zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
a może masz blokadę w króćcu kumpel w takim tgb tylko 04r miał w króćcu:)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 22:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
W którym króćcu i w jakiej postaci blokada ?
Coś mi się to nie widzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 5:35 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no ja w katanie mialem krucciec od gaznika do karterow przystosowany na 14 mmm rozwiercilem go do 19 mm tak jak powinno byc ;p




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 13:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
W tgb tego nie ma.
Tzn króciec jest dobrych rozmiarów.
Tutaj nie ma co myśleć zablokowane przełożenia są i więcej nie poleci, chyba że przy jakimś tuningu.
W TGB króciec ma bodajże 18mm chociaż nie pamiętam dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy