Dzisiaj jest 12 lis 2024, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 10:43 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Przepustnicę sprawdzałem ze 2 tyg temu, jeszcze na 50cc i otwierała się do końca.

Długo się nie nacieszyłem jazdą, dziś próbuję odpalić i zero reakcji. Albo zalewa go, albo ssanie się nie chce włączyć, bo ani na chwilę nie przemówił. Chciałem zdjąć świecę by sprawdzić, ale jest tak do... dokręcona że tylko klucz się wygina.
Jest jakiś inny sposób w jaki mogę go odpalić, nie ruszając przy tym świecy (która zresztą jest pewnie już zalana)? Wkręcić mu śrubkę od obrotów czy coś?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 10:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Ja mam tak samo :D nie chce palić nic zero reakcji jak włożyłem gażnik z roxa 17,5 odezwał się:d więc stwierdziłem że muszę kupić gażnior;/




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 11:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak jest zalany i nie chcesz zdejmować świecy, to odkręć wydech i kop - powinno się wylać paliwo z okna wydechowego chociaz nie wiem jak to jest gdy jest kompresja - bez się wylewa, z - nie sprawdzałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 20:44 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ponawiam post, gdyż pilnie potrzebuje odpowiedzi w sprawie gaźnika :)

Nie mam już do niego siły, nieźle się nakopałem i nic, tylko noga boli ;D
Jutro muszę dorwać gazior i oddać o do regulacji. Powiedzcie od razu, czy opłaca się brać Mikuni 17,5 nówkę ze ssaniem automat za 160zł? Czy w ogóle takie gaźniki występowały, bo pierwszy raz słyszę o Mikuni w tym rozmiarze na ssanie automat?

I jeszcze jedno pytanie - kupować laserka w chromie za 400zł nówkę, czy pro replice jakąś używkę? Co by się bardziej zgrało z tym cylkiem?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 7:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Może być ten gaźnik lepiej może dołożyć 10zł i kupić na ssanie ręczne ??
Dużo słyszałem że Stage6 Pro Replica jest dobra z tym Street race ...




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "


Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 8:00 przez Yarox15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 17:40 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Keeway przemówił! Świeca była totalnie zalana, gaźnik jeszcze trochę podregulowany i powinno być ok, zresztą zobaczymy jutro :D Dziś zrobione jakieś 30km i jeździ się bardzo przyjemnie, z prędkością do ~45km/h (nie przekraczam 6500rpm) ale niesamowicie kusi aby odkręcić maksymalnie manetkę :mrgreen: Gaźnik mam jednak Mikuni 12mm (ten nowszy), także teraz pilnie poszukuję dell'oto 17,5 lub tec racing 17,5 , najlepiej na ssanie ręczne. Co do wydechu, to zdecydowałem się na s6 pro replice : )




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 18:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
To fajnie jak odpalił nagraj filmik jak chodzi :mrgreen:




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 12:23 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Chciałem dziś nagrać, ale takie wiatrzysko że nic by nie było słychać..
A tak to dziś już zrobione jakieś 50 km, w miarę spokojnie, tylko kilka razy przycisnąłem od 45-65 zbiera się bardzo ładnie, dalej już nie dusiłem.
Ale oczywiście musiał pojawić się kolejny problem. Po drodze zacinał się gaz, aż w końcu stoję na skrzyżowaniu i gazuję go żeby nie zgasł (na wolnych go zalewa) i nagle linka blokuje się na prawie maksymalnym odkręceniu. Wystrzeliłem do przodu, na szczęście nie było żadnego auta, ale co z tym teraz zrobić? kręciłem tymi śrubkami do regulacji naciągu i praktycznie nic to nie daje, jest prawie maksymalnie naciągnięta, tak że zostało może z 0,5cm. Gdy odkręcam całkiem ten metalowy pancerz pod kierą to jest tam kupe luzu, czyli musiała się zaciąć gdzieś w gaźniku. Jak to można naprawić? Czy to iglica mogła się zaciąć?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 12:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Może na tym "rozdzielaczu" linki coś się skopało?




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 17:04 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Już jakoś zrobiłem tak, że da się jeździć, tyle że się zacina podczas jazdy - czyt. puszczam gaz a on jeszcze ciągle jedzie tak samo, linka nadal naciągnięta, dopiero po jakiś 2 sek manetka wraca do pierwotnego położenia. Nie chce mi się już z tym grzebać, no ale trzeba to jakoś zrobić, jutro przesmaruje linkę.

Na stricie zrobione już jakieś 100km, szczerze mówiąc jak na razie przyspieszenie do tych 45 to ma dużo gorsze jak na 50cc na rolkach 3,5g, bo kręci bardzo niskie obroty, >45km/h ładnie się wkręca i idzie elegancko. To na pewno kwestia regulacji zarówno napędu jak i przymałego gaźnika [12mm]. Najpilniejsze zakupy jak na razie to tak jak już pisałem - gazior, s6 pro replica, polini airbox (nie wiem tylko jeszcze na jaką będę potrzebował średnicę, a na tym siatexie chyba lepiej nie jeździć), no i takie piredoły jak choćby olej, którego idzie ostatnio dużo.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 17:12 przez mattiz1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Ja też założylem 70cc tylko power force . Dałem tylko ciut większą dysze nic więcej nie regulowałem i jak wyjechałęm to idzie fajnie potem muł i nagle rwie i po 67km/h nic więcej nie wiem co mu jest :/ mam gaznik 16mm , laser x-pro , rolki 5,4g i sprężyne malossi białą. Może wiecie w czym może być problem?

Radziłbym wymienić łożyska. :) Sam rozebrałem wszystko to łożyska do wymiane a niby luzu nie ma. przebieg 6500km , 2 karter mam po podobnym przebiegu tylko był na nim s6 sport pro zrobione na tym cylku 700km to łożyska do kosza są :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 19:22 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Powiem tak, kilka razy już mu przycisnąłem i u mnie maksymalnie było również 67km/h. Miał przy tym 9000obr i jakby coś go blokowało (moduł?) Chociaż może jakby go tak potrzymać dłużej bujnąłby się więcej, ale poczekam jeszcze trochę :) Tyle że mój gazior to 12mm no i aktualnie poszukuję dellorto 17,5 [jakby ktoś miał na ręczne ssanie to pisać]

Przejadę jeszcze ze 100km i wracam do rolek 3,7g, bo teraz jest bardzo zamulony, tak jak już pisałem dopiero od 45 dostaje ładnego kopa.

Na wale nie mam luzów. Łożyska będą wymienione najprawdopodobniej od razu z wałem ale dopiero na przyszły sezon.

Jak na razie kompletny brak motywacji do robienia kiły, a wszystko przez pewną pannę, ale mam nadzieję że mimo wszystko Keeway zostanie skończony :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 20:23 
mattiz1, spróbuj z innym modułem, bo nie możliwe żeby na takim cylu tak mało szedł :mrgreen: kup odblokowany moduł i zobaczysz co się będzie działo :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
MI szedł na drodze 8300 obr na stopkach 10500 to nie wiem co mu jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 20:39 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Najpierw podocieram go trochę ;P następnie wyreguluję napęd i założę większy gaźnik i dopiero wtedy okaże się czy faktycznie jest zablokowany do 9000rpm. Dodam że jeszcze nigdy nie przekroczył tej granicy, nawet z lekkiej górki :roll:
W tedy się zmieni wydech na mocniejszy + ewentualnie ten moduł (jakby ktoś miał namiary na jakiś odblokowany w dobrej cenie, to pisać :))




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 19:40
Posty: 450
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Aeroxik :D
Jeżeli masz moduł na 6 pinów to mój kolega ma do oddania za 40 zł




_________________

Wejdź i zostaw Komentarz :))
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 >> RoX 70 cc, Nowe barwy, Zapraszam !:)
http://imgur.com/a/ss9NV Wbijamy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 21:01 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
O ile dobrze pamiętam to jest właśnie na 6 pinów, 4 jakby złączone i 2 obok. Tyle że jak już pisałem gaźnik najpilniejszy, jak coś to się później zgłoszę :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2010, 10:04
Posty: 370
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No no skuter bardzo mi sie podoba zmien malowanie na jakis inny i bedzie cudeńko :D Zapraszam do mnie




_________________

>> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=137598 << Wbijaj :)

KEEWAY MATRIX i basta nowy król tego miasta ! Rozsuńcie się samochody, oddajcie cześć MATRIXOWI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Dzięki, malowanie kiedyś się może zmieni, ale jak na razie najważniejsza mechanika, to ma jeździć a nie wyglądać :D Z optyki to na pewno muszę dorwać nadkole.

Takie pytanie - gaźnik lepiej kupować na ssanie ręczne czy automat? W sumie bardziej jestem przekonany do tego pierwszego. Ewentualnie może ktoś się orientuje czy ssanie automat z gaźnika Mikuni podejdzie mi do Dell'orto? W mikuni mam przykręcane na 2 śrubki, ale może da się je jakoś dopasować?


Edit:
Mam do wywalenia aku, ale czy jest sens kupować nowy? Jest szansa że w ogóle mi uciągnie rozrusznik na 70?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 18:17 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:18 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mattiz1, Jest, mi ciągnie bez problemu :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy