Dzisiaj jest 15 lis 2024, 9:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:01 
*

Rejestracja: 04 sty 2009, 18:28
Posty: 3
Lokalizacja: Parczew
Pojazd:
Witam
Jak zwykle przepraszam za opóźnienia, spawacza niema więc zastąpił go ktoś inny, ale spawy są solidne może mniej estetyczne ale solidne a to się liczy najbardziej, tak więc po dokładnym odmierzeniu wziąłem się za wycinanie elementów, i powiem że wyszło naprawdę solidnie i dokładnie lecz to dopiero 1/4 roboty jaką mam wykonać jeśli chodzi o ramę foto :
Obrazek
nie wygląda to ładnie ale dobrze jest dospawane, ale dla poprawienia solidności pomiędzy te dwa kątowniki dospawany został trzeci, widać go trochę na tym zdjęciu:
Obrazek
tutaj jest najgorszą część bo obie rury miały iść pochylone i idealnie ze sobą pasować ale udało się :P :
Obrazek

Obrazek
Obrazek
tutaj odciąłem ramę która jest już nie potrzebna, miała tylko chwilowo przytrzymać tylną część ramy żeby była prosta, a poza tym przez nią silnik nie pasował, na jej miejsce będzie druga o wiele solidniejsza i lepiej wykonana:
Obrazek
Obrazek
obok tych rur zostaną przyspawane dwie podobne tylko pod większym skosem ale to już będzie raczej dla upiększenia, a tu foto jak ma być zamontowany silnik:

Obrazek
Niestety na razie na tyle, bo już oczy bolały od spawarki, w tygodniu dalszy ciąg w najbliższym czasie powycinam zaczepy do silnika, wszystkie spawy będą potem poprawiane w niektórych miejscach, może wydawać się to mało ale dużo czasu straciłem na mierzeniu żeby wszystko było dokładnie zrobione, niedługo następny up pozdro all


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Trzeba mieć jaja żeby brać się za coś tak poważnego jak rama. Życzę sukcesu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 20:03
Posty: 33
Lokalizacja: ok Poznań
Pojazd:
Normalnie jak Amerykański Chopper hahaha. Ważne, że robota powoli idzie a nie stoi w miejscu. Sukcesu życzę. Pozdrowionka




_________________

Bez gwiazdy nie ma jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
Gelooo, jak tak patrze na twój projekt to aż mnie kusi żeby coś w mojej maszynie poprzerabiać.

Ten twój projekt jest wielki, jak wypali i go skończysz to, to będzie chyba najlepiej zrobiony NRG w PL.




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 18:43 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
damian1324, Nie tylko NRG to będzie ogólnie najlepszy skuter w PL ;) Prace widać że się posuwają do przodu, jakbyś się sprężył to na ten sezon jeszcze może by Monster NRG wyjechało się lansować :P Powodzenia w dalszych pracach :smile:




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 19:59 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jak zamierzasz poradzić sobie z rejestracją. Czy chcesz przejść tą całą "machinę "papierologi, czyli opinia rzeczoznawcy, nadanie nr. ramy, odwiedziny u diagnosty (125 to już motocykl)? Jak tak to szczerzę życzę powodzenia




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 22:14 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
A kto powiedział o rejestracji jest zarejestrowany to :P




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 22:19 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Wiesz chyba , że przy dokładniejszej kontroli możesz mieć "mały" problem




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2009, 23:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 17:07
Posty: 0
Pojazd:
Spawy nie są najgorsze jeśli chodzi o estetykę ale najważniejsze tak jak mówisz jest żeby były wytrzymałe.
Jeśli chodzi o cały projekt to jest bardzo odważny ale jeśli wszystko pójdzie zgodnie z twoimi planami czego ci życzę to skuter będzie za******ie wyglądał i jeździł.

POZDRO




_________________

Yasuni R / Hebo NG / Malossi Fly




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 21:11 
*

Rejestracja: 04 sty 2009, 18:28
Posty: 3
Lokalizacja: Parczew
Pojazd:
Witam
Nie będę się dużo rozpisywał, po prostu dalszy ciąg poprzednich prac, może dużo nie jest ale za to było dosyć pracochłonne, kto kiedyś robił coś takiego sam będzie wiedział na czym to wszystko polega a więc na początek wycięcie dwóch idealnie takich samych kątowników:
Obrazek
Obrazek
Teraz dopasowanie silnika, z tym jest największy problem, bo trzeba wziąć pod uwagę sporo rzeczy np. prosta równolegle położona z silnikiem zębatka żeby łańcuch nie spadał a co najgorsze silnik nie ma prostej budowy i nie można znaleźć prostej Lini żeby leżał w pionie i równolegle z ramą ale na to też już znalazłem sposób :P :
Obrazek
A tutaj zakupiłem śruby do mocowania silnika, są z jakiegoś tam innego stopu o wiele mocniejszego od zwykłego metalu:
Obrazek
Zacząłem kształtować z obu stron rury półkola żeby pasowało do ramy:
Obrazek
A tutaj już po zaokrąglaniu:
Obrazek
Teraz dopasowanie:
Obrazek
I spawanie:
Obrazek
Obrazek

Obrazek
A tutaj całość, nie jest to dużo, ale już kiedyś mówiłem że jak jednego nie skończę to nie mogę zacząć drugiego, jak by dało się robić wszystko na raz to bym wszystko po odmierzał, powycinał i na końcu spawał ale niestety :P muszę się tak bawić najpierw jedno się dospawa a potem do tego trzeba domierzać następne i tak w kółko :P:
Obrazek
Kiepskie zdjęcie, wydaje się trochę lipnie ale spawy są naprawdę solidne po tym małym zaczepie na silnik z tyłu skakałem i nawet nie drgną :P
Ok to na tyle, może jutro dam następny up, jak zamontuję silnik to myślę że prace porządnie się ruszą bo już nie będę musiał na kogoś czekać aż przyjdzie, po spawaniu rama idzie do piaskowania, i rozbiorę silnik bo trzeba go oczyścić stał miesiąc na dworze bez cylindra i niczym wał nie był zabezpieczony, króciec też był otwarty, no i może w tym tygodniu odbiorę już wahacz pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 21:34 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
No zaczyna to wyglądać, mówię tu o sprawie mocowania silnika ;) Dla niektórych to taki kawałek metalu, ale ja coś wiem o dopasowaniem żeby łańcuch nie spadał. Dobrze nie odmierzysz to musisz później 3 razy tyle nad tym spędzić i może będzie grało;) Więc lepiej raz a dobrze :D A ten projekt jest na miarę American Chopper :wink: :razz:




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 15:36 
*

Rejestracja: 04 sty 2009, 18:28
Posty: 3
Lokalizacja: Parczew
Pojazd:
Witam
Pora na nowinki z prac :P a więc tak, do tego przyspawanego kawałku metalu do rury centralnej dospawane zostały dwa zaczepy na silnik oczywiście nie obyło się bez problemów, ale dałem sobie radę:
Obrazek
Potem dospawaliśmy drugi zaczep z tyłu:
Obrazek
Również nie obyło się bez problemów :P
Obrazek
Obrazek
i pora na wiercenie dziur, to było najgorsze bo nie udawało się idealnie równo wyciąć dwóch dziur, ale i na to znalazł się sposób:
Obrazek
Obrazek
a tutaj śruba:
Obrazek
a tutaj montaż silnika:
Obrazek
niestety dręczyło mnie to że ten drugi uchwyt z tyłu był lekko wykrzywiony w prawo, spaw ściągną, i pomyślałem że jak wszystko ma być dobrze to wszystko i obciąłem go a to miejsce gdzie był elegancko wyszlifowałem dla następnego uchwytu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tutaj w końcu elegancko przyspawany drugi uchwyt:
Obrazek
(do trzech razy sztuka :P :P )
Tutaj zamontowany silnik ale tylko na dwóch zaczepach:
Obrazek
Potem powycinałem elementy na dwa górne zaczepy, poszedłem do sklepu kupiłem dodatkowe dwa metry rury i przy okazji zrobiłem również wzmocnienie ramy pomiędzy nogami:
Obrazek
Obrazek
Na razie tyle jeśli chodzi o ramę, a jeśli chodzi o nowinki to w najbliższym czasie mam zamiar zamówić taki mały drobiazg albo nawet kupię u siebie w mieście:
Obrazek
Ok to na razie tyle jak coś się ruszy dam newsa komentujcie pozdro all




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Ładne postępy. Kiedy planujesz zakończyć budowę ramy?

I po co Ci turbo? :P :cool:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 16:12 
*

Rejestracja: 04 sty 2009, 18:28
Posty: 3
Lokalizacja: Parczew
Pojazd:
ogólnie rama będzie skończona po dospawaniu jeszcze dwóch rurek dla mocniejszej konstrukcji, i jak przyjdzie wahacz to idzie do piaskowania, a turbinę potrzebuję tylko dla tego zaje... świstu a że ostatnio obcykałem ten dział, co i jak działa to nic mi nie stoi na przeszkodzie, oczywiście na badania techniczne ją odłoncze :P:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 16:35 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
No niezłe postępy w pracach :] .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 16:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Rozumiem, że chcesz zarejestrować tą maszynę? :) Nieźle... :] Nie mogę się doczekać jak polakierujesz ramę i zaczniesz to składać :P




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Ładnie ładnie
życzę powodzenia w dalszej robocie :))




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 19:00
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
turbinka super sprawa będzie ładnie gwizdać super pomysł i silnik naprawde w fajnym miejscu zamontowany tak szczerze to będzie takie jak ścigacz :D tylko to kółko z tylca będzie wypasss




_________________

PIAGGIO ZIP SP II CUSTOM RACING BY R32

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 8:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
No nieźle to wszystko się zapowiada :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2009, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 10:09
Posty: 270
Lokalizacja: Krotoszyn wlkp
Pojazd:
Siema.
Ruszyło sie coś?
To chyba najodważniejszy projekt na tym forum. Trzeba mieć jaja żeby sie za takie rzeczy brać. Respekt dla ciebie.




_________________

CUSTOM Piaggio NRG
zapraszam wszystkich
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy