Dzisiaj jest 30 kwie 2024, 14:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 12:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Mojego hebo coś niemiłego dopadło. Jechał, jechał, stracił moc i koniec. Po rozebraniu na gładzi nicasilowej nie ma rys ale są 2 odpryski poniżej kanałów.
Tłok na pewno do wymiany bo po przeszlifowaniu jego i uwolnieniu pierścienia kompresja jest słaba a przy obrotach niższych niż 5k gaśnie.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Możecie ocenić czy dalej da radę jeździć na tym cylindrze? Trochę dziwne że po 500km zrobiły się odpryski i tłok szlak trafił.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 13:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Nie za uboga mieszanka. ?! Ewidentnie widać ,że przegrzany patrząc po sworzniu ze ma fioletowy kolor. A tłok od gory wygląda jakby zaraz miała by sie tam dziura wypalić.
Niestety w cylindrze została zaruszona powłoka nicasilowa i juz raczej nic z tym nie zrobisz.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 11 maja 2011, 13:38 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Drifter16, odpryski są ok 1mm poniżej kanałów, może i pierścień na nie schodzi ale raczej nie powinny one sprawiać problemów o ile się nie powiększą.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
Uboga mieszanka/ przegrzanie..

Cylinder nadaje się do honowania jedynie... bo co z tego że że poniżj kanały jeśli tam będzie chodził pierścień, który i tak po pewnym czasie się porysuje i nie będzie już takiej kompresji.




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Coś miałeś nie tak z mieszanką strasznie uboga była
Tłok na środku jest przegrzany i niedługo by się wypalił

Niestety raczej nic z tego nie będzie bo nicasil jest zniszczony

Zła regulacja gaźnika sie kłania




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 14:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Tłok na środku dostał od złej świecy, prawdopodobnie iskra przeskakiwała na denko i tak mu się to stało. Dziwne dla mnie jest to że nicasil się uszkodził. Rozumiem żeby zrobiła się rysa ale odprysk w takim miejscu?
Nawet widać "rysę" jak nisko schodził tłok, pierścienie tylko leciutko będą wchodziły na uszkodzone miejsce więc powinien śmigać jakoś.

Chyba jednak zainwestuje w tłok, wzbogacę mieszankę i będę jeździł dalej.

Piszecie o ubogiej mieszance.. świeca kolor zawsze kawa z mlekiem.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2011, 15:08 przez Ficu, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 15:12 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ficu jak masz powłoke nicasilową nie uszkodzoną tam gdzie pierścien chodzi czyli od kanałów w góre to powinien na nowym tłoku polatac tylko te odpryski co sa nie mogą miec zadziorów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 15:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=109360&postdays=0&postorder=asc&highlight=12mm+f15&start=140


I cylinder jest cały do diś i kompresja ta sam


Kupuj nowy tłok i smigaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
piaggiopala, nie ma tam nic ostrego, leciutko papierem 800 przeleciałem i wygląda ze jest ok.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 16:39 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
no to git jak nie ma nic to tylko nowy tłok i latac dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 16:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
To biorę się za szukanie tłoka. Jak znajdę i kupię to napisze jak to działa.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 16:54 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
spoko czekamy ja juz kiedys tez tak miałem ze przytarłem cyla ale to był zeliwny i usunołem przytarcie papierem z wodą i smigał dalej kozacko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
ficu, a jak kupisz nowy tłok i odpryśnie kawałek tego co tam wyszczerbiło ? I co wtedy. Możesz sprobować ale to motor będzie na tzw cykającej bombie : )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Drifter16, to rozwali mi się cylinder. Ryzyko zawsze jest, tym bardziej że wał jest seryjny :D

EDIT:
Mieloch mi odpisał że uszkodzenie jest poniżej pracy tłoka i można spróbować dalej jeździć ale przydałoby się honowanie.

Co myślicie o tym narzędziu?
http://allegro.pl/honowanie-cylindrow-p ... 62777.html

Tylko jak ja to zrobię to czy nie potrzebny będzie większy tłok?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Hmm może źle mowie ale cylindrom aluminiowym nie robi sie szlifu...

Te kamienie są to gładzi żeliwnych...

Jeśli źle mowie niech mnie ktoś poprawi :)




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Krycha0, tak ale tu nie chodzi o szlif a jedynie delikatne honowanie mające na celu usuniecie wszystkich zadziorów, "wystających" z gładzi.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Krycha0, aluminium się honuje i to jest do tego właśnie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
ficu, wiesz cylki żeliwne także, i pewnie myślał, że chodzi o jakieś konkretne zebranie materiału jak przy szlifie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
W żadnym wypadku sam tego nie rób, tylko oddaj do honowania bo to precyzyjna robota, niech Ci zbiorą z dwie setki, kup odpowiednią selekcję tłoka i może coś z tego będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dokładnie, robiac samemu mozesz pogorszyc tylko sprawe, bo to nie jest takie latwe jak sie wydaje, "rysy" ktore powstaja podczas honowania musza byc pod odpowiednim katem itp :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy