Dzisiaj jest 09 sie 2025, 5:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Co jest uszkodzone?
Czas głosowania minął 26 maja 2011, 0:30
Zawór membranowy 67%  67%  [ 6 ]
Uszczelka głowicy 11%  11%  [ 1 ]
Gaźnik 22%  22%  [ 2 ]
Zapłon 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 9
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2011, 15:37 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
Ostatnio miałem taki problem - wracałem od domu a tu nagle skuter przestaje reagować na gaz i zwalnia, przepchałem pod dom, przekopałem 5-6 razy i odpalił. Dziś miałem podobny problem z tym że jak kręciłem gazem to znalazłem takie miejsce na którym lekko gaz łapał ale i tak zgasł z tym że tym razem nie chce odpalić.

Dziś drugi raz gaźnik czyściłem (pałeczkami do uszu i benzyną) jest idealnie czysty, żadnego piachu ani nic. Jest coś takiego:
obroty postojowe ustawione na maxa i gaz też daje na maxa i kopie - robi 2-3 obroty i to tyle w temacie, iskra jest, sprawdzałem nawet inną świece 6HS i 7HS firmy NGK. Nic więcej nie mam pomysłu, kompresja jest taka jaka była paliwo dochodzi bo świece da rade zalać.
I jeszcze taki mały trop - po kopaniu odkręciłem iglice i leciała para wodna taka biała.

edit; Filtr powietrza wyczyszczony (benzyną z olejem)

Osobie która trafi i dobrze mi podpowie dostanie odemnie 20zł przelewem na konto :) (z ING albo mBank) - moderatorzy mogą zrobić screena i zapisać że jak nie dam 20zł to poproszę bana :)
Nie mam w okolicy mechanika więc jest lipa dlatego potrzebuje waszej pomocy czytelnicy :)

Pozdrawiam




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 0:30 przez kolpaw, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 15:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z tego co zrozumiałem odpalając dajesz cały gaz,a jakbyś nie dał to odpali? Próbowałeś? :P Jeśli jest to 2T (domyślam się po wpisie) to sprawdź membranki w jakim są stanie.A jeszcze takie pytanie czy gaźnik regulowałeś?Samo czyszczenie nie wystarczy,wyreguluj gaźnik (raczej wiesz jak to się robi) i sprawdź jakiego koloru jest świeca.Spróbuj ewentualnie pożyczyć od kogoś i wkręcić inną.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 15:58 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
wykrec gaznik . rozbież go na czesci i te metalowe wygotuj w occie z woda
nie przesadz z octem . nie gotoj plastikow..




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Mi mechanik mówił, że jeśli się jedzie na maxa i nagle takie buu się staje to simering poszedl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 16:01 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
W morini to zupełnie nie wiem gdzie membranek szukać. Gaźnika raczej nie wyreguluje bo śruba od mieszanki ma kawałek główki wyłamane więc nic z tego. Bez dodawania gazu nie chce odpalić tak samo. Świeca jest koloru ciemno-brązowego, czyściłem ją papierem ściernym, wsadzałem inną i tak samo. Gaźnik ma 19 tyś przebiegu (10lat). Co do tego vmax to raz tak miałem leciałem maxa i przestał reagować na kilka sekund na przepustnice (pokręciłem troche, dodawałem gazu) i złapał. Simmeringi były wstawiane nowe 2tyś km temu przy tuningu.

Gaźnik czyszczony bez gotowania - każdą ruchomą część wykręciłem i moczyłem w benzynie, czyściłem szpilką, dmuchałem kompresorem więc powinno być ok.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 18:12 przez kolpaw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Mi w Ap membranki ukazywały się po odkręceniu gaźnika, tak więc nie zaszkodzi Ci luknąć na nie. Hmm..Na mój gust gaźnik. A jak z ssaniem? sprawdzałeś?
Co jest z tą śrubą od mieszanki?
Ostatnio robiłem kuzynowi przy CPI popcornie, nie chciał odpalić za nic. mała reakcja- jakby chciał a nie mógł.
Wystarczyło tylko pobawić się śrubą od mieszanki. Może jest zbyt uboga?
Warto sprawdzić, tyle ode mnie.. Jak na razie!

Powodzonka w pracach, szkoda- bo pogoda ładna to by się pojeździło.
Pozdrówki.




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 18:25 przez shadow1616, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 19:06 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
jeżeli mówisz że masz asem zalaną świecę to wkręć srubkę od mieszanki do końca i wykręc o 2,5 obrotu pokopiesz troche i będzie dobrze ale musisz zrobić tak jak mówie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 19:11 
**

Rejestracja: 03 cze 2010, 20:11
Posty: 284
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
kolpaw pisze:
ma kawałek główki wyłamane
Polecam wymianę gaźnika bo przecież od tej śrubki dużo zależy i bez niej nie wyregulujesz skutera.




_________________

Sprzedam części : GILERA ICE/RUNNER,YAMAHA BWS,PEUGEOT SPEEDFIGHT 1, SILNIKOWE P/G 125/150/50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 19:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 16:38
Posty: 20
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
-wymień gaznik
- sprawdzi czy wydech ma dobry przepływ
- może to być jeszcze kranik podciśnieniowy lub filtr paliwa, sprawdzi czy jak zaciągniesz podciśnienie to czy swobodnie leci paliwo (ja to obstawiam) :mrgreen:




_________________

Honda bogiem tph nałogiem stunt zabwą nitro podstawą , bana warna każdy głupi umie wstawić,
-stosuję nowoczesny olej mixol S




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
Postaram się poszukać jakiś używany gaźnik do morini bo narazie nie mam kasy na nowy.
Jeszcze mam pytanie bo na takich szczegółach się nie znam: jak sprawdzić ssanie, oraz jak sprawdzić czy membrany są okej?
Dam znać czyje informacje okazały się trafne i jeśli skuter zacznie działać to skontaktuję się z tą osobą w wiadomym celu :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:25 przez kolpaw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:31 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
ssanie wyjmujesz z gaznika i podłączasz bezpośrednio do aku jak taki pizdryk z niego wyjdzie i za jakis czas sie schowa to znaczy ze jest ok a membrany biezesz je i patrzysz pod słońce jeżeli widzisz gdzieś prześwity znaczy że do kitu... a tak wgl po co nowy gaznik z powodu śrubki nie lepiej dorobić ?
a i jeszcze sprawdź kranik podciśnienia może leci czasem benza z podciśnienia i go zalewa dla tego... zasysaj mocno powietrze z przewodu podciśnienia jeżeli nic nie będzie leciało jest ok jeżeli benza poleci kranik do wymiany


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:36 przez Spawes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:40 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
ech już 3 raz bede wykręcał gaźnik, a paliwem znów bedzie jeba*o ... ;/
z tym ssaniem to u mnie jest taki wichajster plastikowy podłączony kablami i on wystaje aż do komory pływakowej ale raczej działa bo jak skuter postoi troche to skuter próbuje kręcić (2-3 obr), a membrane sprawdze jutro rano.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:46 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
"ech już 3 raz bede wykręcał gaźnik, a paliwem znów bedzie jeba*o ... ;/ " nie musisz tam jest taka śrubka którą spuszczasz benze z gażnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
Przewód od dostarczania paliwa do komory jest okej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 23:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Sprawdz kompresje, moze uszczelka pod glowica poszla? I plyn idzie na cylek? :roll:




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2011, 11:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Cytuj:
I jeszcze taki mały trop - po kopaniu odkręciłem iglice i leciała para wodna taka biała.


Na moje to uszczelka poszła pod głowicą i idzie na cyl

kopcił ci z wydechu na biało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
Sprawdz:
-Uszczelka pod glowica
-Plytki membrany
-Uszczelke pod zaworem(moze lapac lewe powietrze)
-i ogolnie czy nie lapie lewego powetrza. moze waz od krocca popekal ze starosci




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 15:32
Posty: 39
Pojazd:
seb94 pisze:
Na moje to uszczelka poszła pod głowicą i idzie na cyl

kopcił ci z wydechu na biało?


z wydechu nie kopcił, tylko jak odkręciłem linkę od gazu to z tego otworu ulatniała się gęsta biała para wodna.
zaczynam się zastanawiać nad uszczelką pod głowicą, bo już kilka osób to proponowało więc sprawdzę.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 15:16 przez kolpaw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:27 
*

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:05
Posty: 192
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd:
A może iskrownik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 22:50
Posty: 244
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
1. Kopnij ze 3 razy kickstarter bez włączonego zapłonu.
2.Wykręć świecę, wyczyść.
3.Podgrzej maksymalnie jak dasz radę(sam gwint. Sam robiłem to tak, że cała świeca niemiłosiernie się nagrzewała i ciężko było wkręcić:P).
4.Wkręć ją jak najszybciej dasz radę, załóż fajkę
5.Spóbuj z kopajki, ewentualnie z rozrusznika odpalić.
Jeśli Tylko go zalewa to odpali za pierwszym, max za drugim razem.




_________________

Wielka Reaktywacja Apki Zapraszam!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy