Dzisiaj jest 12 lut 2025, 7:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Stożek Problem
Post: 15 maja 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 9:03
Posty: 7
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam mam skuter z Silnikiem Kymco/SYM... Mam prosblem z stożkiem zalozylem cylek 70 Hebo Manston Replica na seryjnym filtrze jest wszystko ok gdy zakladam stożek przyspiesza dobrze ale gdy np przy 40km/h sie gaz odpuści i odkręci spowrotem to skuter robi buuu buuu, tak jakby go zalewalo czy cos w tym stylu traci moc i trzeba skuter zatrzymac i znow ruszyc, mam seryjny gaznik 16mm i dysze 90... jak myslicie czego tu jest wina ?




_________________

Pozdrawiam, Ziymbik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ziymbik, powodzenia przy takim gaźniku.. Ja na 19mm i dyszy 90 zatarłem.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 9:03
Posty: 7
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ficu,
a czy ja sie pytam o zacieranie czy o stożek ?




_________________

Pozdrawiam, Ziymbik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Jak dla mnie to regulacja gaźnika.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
ficu pisze:
Ziymbik, powodzenia przy takim gaźniku.. Ja na 19mm i dyszy 90 zatarłem.


A wiesz czemu go zatarłeś? Co nie tak było wyregulowane w gaźniku? Bo ja o Airsala zaczynam się bać xD




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 20:41 przez Leito, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Ziymbik, Przy seryjnym filtrze miałeś dyszę 90 , to do stożka dysza powinna być około 98 + regulacja gaźnika ... I wtedy będzie chodziło jak należy (na stożku dostaje za dużo powietrza = za mało paliwa i jestt buuuuuuuuuuuuu)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Leito, Podejrzewam że to przez iglicę która była za nisko i się przegrzał bo ostro cisnąłem vmax.

Ziymbik, jak przy serii masz dysze 90 i taką samą chcesz mieć przy stożku to powodzenia. Daj co najmniej 100-105.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 9:03
Posty: 7
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Tak tylko na 50cc jak zakladalem stożek przy tym gazniku to i na seryjnej 80 i na 90 chodzil tak samo, nic nie zamulal ani nie robil buuuuuu i tu dlatego sie pytam, jets mozliwosc ze mam zle iglice ustawiona ?




_________________

Pozdrawiam, Ziymbik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ziymbik, czekaj, jak ty porównujesz 50ccm i 70ccm poziomu racing to nie jest dobrze. Większy cylinder ma większe zapotrzebowanie na mieszankę paliwowo-powietrzną. Z doświadczenia wiem że 50ccm reguluje się banalnie, wsadzasz jaką dysze i śmiga. U siebie też czy wstawiłem 70 czy 80 przy 50ccm to różnicy nie było, jeździł jak jeździł.

Iglicę daj najwyżej.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:57 
*

Rejestracja: 02 maja 2011, 9:03
Posty: 7
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ja wiem ze 70 potrzebuje wieksze chlodzenie wieksza meiszanke i wgl az tak glupi to nie jestem tylko po prostu pogubilem sie w tym, najlepiej jak bym kupil gaznik 19-21mm by nie bylo takiego problemu ale pokombinuje z ta iglica jak nie to rozwierce dysza na np 100 i zobaczymy




_________________

Pozdrawiam, Ziymbik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:07 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Przy 16mm to dysze daj ze 110 jak nie więcej, ja u siebie na 50ccm przy stozku miałem 98 i ok było, teraz gaźnik 17,5 i dysza 85.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy