Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2011, 20:34 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Witam chciałbym kupić sportowy układ wydechowy do oryginalnych części Malaguti F12.Ogólnie moja Madzia na seryjnym 100% oryginalnym tłumiku i częściach bez żadnego tuning-u leci mi 95 km/h ale chodzi mi o to że oryginalny układ mi się nie podoba chciałbym sportowy ale żeby ładnie i cicho chodził na seryjnych częściach Malaguti F12 i żeby nie zamulał skuterka jak na oryginalnym.Proszę o pomoc!! :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 23:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
na seryjnych częściach Malaguti F12 i żeby nie zamulał skuterka jak na oryginalnym.


Wydechy sportowe wymagają regulacji układu napędowego, przy wydechach wysokoobrotowych czasem potrzebna jest regulacja gaźnika ale tutaj to można wykluczyć. Łatwym w regulacji i poprawiającym osiągi jest m.in LeoVince ZX, ale jak wyżej pisałem wymagana jest zabawa z napędem. Kupując nowy wydech dostaniesz w zestawie rolki wariatora lub sprężynki sprzęgła które załatwią sprawę, jeśli wybierzesz używany będziesz musiał to dokupić. Regulacja przeprowadzana jest po to, by skuter płynnie startował i równo przyśpieszał.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 6:19 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
A lepszy do malagi f12 będzie ten Leo Vince ZX czy ten: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-leovi ... 43171.html ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 6:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
ZX jest lepszy. Chociarz mi TT dużo dał jak na tzw. Sportową serie. Dobry też bedzie Tecnigas Next-R.




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 7:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ZX bardziej poprawia osiągi.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 12:55 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
aha czyli ZX poprawi osiągi na oryginalnych częściach będzie ZX najlepszy...?ale trzeba będzie regulować układ napędowy i zakładać te części co z wydechem te sprężyny twardsze i inne??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie musisz zakładać ale zobaczysz jak się będzie zachowywał po zmianie, najlepiej sprawdzić i z rzeczami dołączonymi do wydechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:00 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Jeszcze jedno się spytam bo kupię tego ZX-a i lepiej kupić nówkę czy używany tylko wtedy bym musiał dokupić pozostałe rzeczy które są już w nówce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 19:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ogólnie wydech się nie zużywa, po prostu musisz znaleźć używany w dobrym stanie, mianowicie bez wgnieceń i spawów, przy zakupie poproś o fotkę z każdej strony bo w internecie pełno jest oszustów, wyśle Ci spawany i nic mu nie udowodnisz, Allegro nic nie zrobi, jedynie będziesz sobie mógł go po wyklinać na forum (co pewnie ekipa moderująca zauważy)i być w plecy. Ogólnie wydech sportowy tej klasy (nie jest on jakiś specjalnie mocny ale już zmienia charakterystykę silnika) wymaga jakiejś ingerencji w napęd. Po założeniu zobaczysz co jest grane, ale powinna wystarczyć wymiana rolek na lżejsze. Ile? To trudno powiedzieć, każdy skuter inaczej reaguje i wymaga indywidualnej regulacji, tuning nie jest dla cierpliwych, trzeba wszystko starannie i powoli spróbować by osiągnąć sto procent mocy. W innym wypadku nie opłaca się wydawać tej kasy bo silnik nie osiągnie swojej całej mocy i można powiedzieć że będą to źle wydane pieniądze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 20:36 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Ok dzięki za porady..;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy