Dzisiaj jest 06 mar 2025, 19:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2011, 22:04 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Cześć ;)
Mam skuter pełna seria i zmieniam w nim gaźnik z 12mm na 17,5mm i teraz moje pytanie na który rowek ustawić iglicę w tym 17,5 żeby było ok ? Dysza główna 65. Z góry dzięki za odpowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Nie można ustalić uniwersalnej liczby rowka, bądź regulacji gaźnika. Każdy gaźnik reaguje inaczej... Aczkolwiek, w większości skuterów ustawione jest po samym środku.

Ale przy zmianie gaźnika konieczna jest jego regulacja, jeśli nie umiesz tego wykonywać, poczytaj, w dziale "zrób to sam" masz opisane wszystko krok, po kroku :D

Pozdrawiam :)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Na środku najlepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:26 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Podłączę się do pytania bo chyba wiem o co chodzi:

Ja też zastanawiam się co wskazuje na to ze iglicę trzeba podnieść lub opuścić?

Ja mam Malossi Sport 70 + DellOrto 17,5 + wydech seria i iglice na samym dole (zapinka na samej górze).

Jak ją podnoszę to jakby lepiej reaguje na odkręcenie manetki ale powstaje zamulenie po jej odpuszczeniu i nierówna praca przy pół manetce?
Macie jakieś rady?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
^DawiD^, dokładnie;)
piokuk10, ustaw na środku,jak będzie źle to przecież zmienić na inny to jest 3 min..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
lukaszb pisze:
Jak ją podnoszę to jakby lepiej reaguje na odkręcenie manetki ale powstaje zamulenie po jej odpuszczeniu i nierówna praca przy pół manetce?
Macie jakieś rady?

Lepiej reaguje, bo wtedy dostaje lepszą, większą mieszankę. Powstaje zamulenie, bo pewnie lekka regulacja gaźnika jest potrzebna zaraz.
Czym niżej dasz zawleczkę (czyli iglica idzie w góre), tym skuter dostaje większą, lepszą mieszankę (można przedobrzyć).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:34 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Wiem jak to działa - chodzi mi bardziej o to co mogę zyskać a co stracę - np ile więcej może zacząć palić jak podniosę o jeden ząbek ? Macie jakieś obserwacje?
Jak podniosę iglice - mieszanka będzie bogatsza - skorygować mieszankę i dodać więcej powietrza?


Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 12:36 przez lukaszb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 12:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Palić zacznie nie odczuwalnie więcej i nieodczuwalnie mniej..

Co zyskasz a co stracisz na mocy?Idź do garażu,zrób,przejedź się i zobaczysz,bo tutaj nikt Ci nie powie takiego czegoś..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 13:42 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A jeszcze jedno jak jest ta śruba do regulacji ta jak kręcę nią w prawo(wkręcam ją) to dodaje więcej paliwa czy powietrza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 13:45 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
jak wkręcasz to dodajesz paliwa - jak wykręcasz to dodajesz powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 14:33 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Iglicę podniosłem o 1 ząbek i efekt jest taki, że trochę lepiej przyspiesza, v_max bez zmian właściwie a pojawiło się przerywanie tak od 1/3 do 1/2 odkręcenia manetki.
Kręcenie śrubą mieszanki nie daje rezultatów - co radzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 22:18 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
No to tak zamontowałem dzisiaj tego Dellorto 17,5mm odpaliłem chodzi super. Miałem w baku nie całe pół przejechałem 10km i świeci rezerwa i tu jest moje pytanie co zrobic aby mu trochę ograniczyć te spalanie :D bo przy takim to szkoda mówić aha, iglica jest na środkowym rowku dysza główna 65, wiem od poprzedniego właściciela że gaznik był ustawiony na 70ccm i ja też z takimi ustawieniami zamontowałem. Z góry dzięki za porady :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 9:15 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Obniż iglice na sam dół i podreguluj mieszankę w miarę potrzeby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy