Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2011, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Siemano mam problem , a mianowicie mój derbik 125 idzie max 120-125 km/h Ewidentnie jest to wina blokad elektronicznych bo max się kręci do 11k rpm . Powiedzcie mi jaki to jest model modułu , taki sam jak w dt czy moze inny ? ;> Jakie ma on oznaczenie , bo chce go dac do znajomego elektronika i mam plan odblokowania modułu ale od dt 125 , czy to jest to samo ? Prosze o wypowiedzi pewnych osób




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
11tys obrotow to bardzo dobrze, jakby sie krecil do 8k i odcinal to rozumiem, ale najwyrazniej u ciebie jest ok, sprawdz zebatki czy nie masz na przyspieszenie




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Jezeli nie wiesz to się nie wypowiadaj ;) Motor powinien się krecic do 12-13 na postoju . Poza tym wszystkie blokady mam pościągane ;) został moduł




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
estilete3, właśnie odblokuj moduł on pomoże wkrecić sie na te 12-13 rpm.A jak dysze odblokowane? wydech pusty?i sprawdż te zebatki.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Paaaaanowie ! Zębatki są oryginalne , dysza 210 , wydech pusty , został moduł , wiem ,że to przez niego moto tyle jedzie , ale chce wiedziec jaki mam model (oznaczenie) modułu ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
210 to trochę duża dysza jak do 125. Z reguły są w przedziale 170 - 190 ale zależy jeszcze jaki gaźnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 11:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Konrad324, w Dt 125 masz dysze 240 ;) a silnik jest ten sam .

Odpowie mi ktoś jakie ma oznaczenie mój moduł czy się nie dowiem ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
estilete3, na 90% oznaczenia modułu pisze na nim.Wystarczy przeczytać oznaczenia i w necie poszukać jaki musi być odblokowany.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 11:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Problem jest taki , ze włozyłem 125 do ramy 50 i jest to tak upchane , że naprawde ejst problem to wyciągnąc ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Dobra moduł ma oznaczenie 1D0-00 co mi nadal nic nie daje , bo Dt 125 ma inne moduły . Ktoś wie jaki powód tak wolnej jazdy ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Może stan napędu, łożysk, regulacji gaźnika, przełożenie?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Weź pod uwagę to że silnik w tej ramie może mieć inne osiągi niż w swojej oryginalnej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 6:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Ale on włożyl ze 125 do 50 wiec powno być jeszce lepiej.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Konrad324, co ty bredzisz ? Motor lżejszy a mwymiary takie same jak 125 . Silnik ma przebieg 1500 km , naped oryginalny w bdb stanie wiec prosze was nie piszcie o zuzyciu silnika tak jak na kazdym innym forum . znalazłem własciwie sam odpowiedz na swoje pytanie . Instalacja tzn moduł ejst ten sam co w yamaszce dt125x jedynym sposobem jest wymienienie modułu <koszt około 1500 z Włoch> Lub zrobienie sustemu odblokowywującego . Polega to na tym ze oryginalny moduł podaje impuls , im większe obroty tym szybciej daje impuls ,a motor ma zakodowane do ilu impulsów ma ciągnąc
podłanczając obieg to tego <zniesienie blokady > sprawiamy ze impuls jest podawany cały czas jednakowy tym samym pozwalając na wkrecenie sie motoru na max jego mozliwosci <oszukanie własciwie motoru> Działa na tej zasadzie blokada kazdego dt sprzed 2006 roku tylko ze jest montowana w innym miejscu , bo tam inny moduł lecz zasada działania jest ta sama . Pozdrawiam ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell


Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 12:57 przez estilete3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
No, tylko skąd mogliśmy wiedzieć w jakim jest stanie i po jakim przebiegu? Mniejsza, grunt, że sprawa się wyjaśniła.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy