Dzisiaj jest 12 lut 2025, 6:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2011, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Witam,
zmieniłem cylinder z 70 na 50, dałem mniejszą dyszę, opuściłem iglicę i skuter zamiast jechać robi buu. Jeżeli po woli odkręcam manetkę to rozpędzi się do ok 40km/h i już więcej nie pojedzie, strzela z wydechu albo buu. Nie ważne jaką dam dysze, 70, 75, 80, 90 i jak ustawię iglicę to efekt taki sam.
Setup:
-gaźnik 19mm + stożek,
-hebo ng,
-stage 6 pro (wydech).
Kiedyś jeździła mi 50 bez problemu na tym gaźniku + stożek + dysza 75. Teraz nie chce. Dodatkowo wczoraj założyłem jeszcze raz cylinder, dałem sylikon między kartery a cylinder i pod flanszę wydechu i nic to nie pomogło. Membranki wyczyszczone, nie mają prześwitów. Kompresja jest odpowiednia.

Co mu może dolegać? Dodam że iskra jest dosyć słaba (w sumie nigdy nie sprawdzałem jaka jest iskra-może zawsze taka była). Nie zalewa, świeca łapie kolor kawy z mlekiem po takim jeżdżeniu.

Film jak to jeździ: http://www.youtube.com/watch?v=66LNUnUK4wQ




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 17:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Według mnie może być to świeca, cewka, kabel wysokiego napięcia no i moduł. Pamiętam nieraz miałem takie problemy z ułanem. :)
Sprawdź wszystko po kolei.


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 17:14 przez kEru!, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mały offtop: czemu założyłeś 50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
kEru!, świeca okej bo próbowałem na kilku. Też mi po głowie chodzi moduł i cewka. Chyba będę zmuszony kupić coś chińskiego na allegro i sprawdzić czy to coś da.

PawełVitality, przegrzałem hebo manstona.

Takie mam propozycje:
http://allegro.pl/modul-cdi-speedfight- ... 24172.html
http://allegro.pl/modul-cdi-honda-dio-l ... 36405.html

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fajka ... 71736.html
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-kymco ... 31822.html

Nada się to?

EDIT:
Kranik ciśnieniowy ma działać tak że jak zasysam powietrze z wężyka do podciśnienia to trochę poleci i przestaje? Czy powinno ciągle lecieć?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 22:42 przez Ficu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 5:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Powinno ciągle lecieć, tak działa podciśnienie.
Zapewne na Hebo Manstonie nie zmieniałeś przynajmniej kabla wysokiego napięcia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 15:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Nie, nie zmieniałem.

EDIT:
Założyłem seryjny gaźnik (dysza 80) i seryjny filtr powietrza i jeździ.
Przed tym kombinowałem jeszcze z dyszą 70 przy 19mm i stożku ale jechał max 30 i buuu.
Po drodze wykluczyłem kranik podciśnieniowy, teraz mogę wykluczyć moduł i cewkę.

Zostało wykombinować co zrobić aby na 19mm chciał jeździć..

Przy setupie z 70ccm skuter ma kiepski vmax i po 40 przyśpieszenie beznadziejne.

Aa, za 250zł zrobią mi honowanie cylindra + tłok vertexa w cenie. Chyba się na to skuszę. Napisali że widzą w nim (manston replica) tuleję którą można honować.
http://www.motor-tech.katowice.pl/ - to ta firma która się podejmie naprawy cylindra, coś możecie o niej powiedzieć?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 10:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Hmm może świeca jest na wykończeniu i dlatego przerywa na wyższych obrotach.
Na 19-stce to powinien dobrze chodzić na dyszy 75, ząbek na iglicy na samym dole + stożek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 14:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
kEru!, świeca nóweczka, sprawdzałem na innych i to samo, przy seryjnym gaźniku jest okej. Zaraz idę dalej rzeźbić ze stożkiem i 19mm




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 20:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 12:26
Posty: 102
Lokalizacja: Piastów/Warszawa
Pojazd:
Według mnie to Masa :)




_________________

Cylinder PowerForce 70cc (47mm)
Gaźnik 17,5 dellorto
Wariator Polini Speed Control
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
Wydech Tecnigas Next-r

Cytuj:
mam skutera colibra ichcial bym zrobic zeby byl szybki i mocny pomuzcie prosze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
suchy017, na serii idzie, jak zakleiłem stożek w 90% to też działa.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
PPP bo rozwiązałem problem.

Stożek puszczał za dużo powietrza, rozwiązaniem było wsadzenie pod osłonę ręczniczka papierowego, dałem dysze 70 i bajla. Dodatkowo przejechałem się kawałek i rozwinąłem prędkość bez problemu ponad 90km/h licznikowe czyli ok 85 realne. Vmaxa nie cisnąłem bo nie mam czujnika temp i nie chce zatrzeć. Powiem tylko że 50ccm z s6pro to rakieta :D




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy