Dzisiaj jest 06 mar 2025, 19:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 31 mar 2009, 11:59
Posty: 5
Pojazd:
Witam , od pewnego czasu mam problem z łożyskami ...
Chodzi o to że na wale wysiadają łożyska , po kilku km ...
Stwierdziłem z kuzynem i wujkiem co posiadali w swoim życiu dużo
jednośladów że łożysko jest luźne na wale , więc ładnie punktakiem nabiliśmy dziurki
na wale i włożyliśmy łożysko . Dość wytrzymało ... jakieś 10 km <żenada>
okazało się że znalazłem kupca na ta padlinę za dobrą kasę jeszcze , a osoba jest mi bliska
więc chciałem zrobić to porządnie , kupiłem nowy wałek z sklepu mieloch , Top Racing dotego łożyska też tej firmy i uszczelniacze , zrobiłem razem z tatą . Motórek ładne cykał na wolnych itp nie było żadnych niedociągnięć i fuszerki ... pochodził chyba z ok 30 min na wolnych obratach po czym wsiadłem i przejechałęm się na uliczkach miedzy domami . Stweirdziałem że wszystko jest git to postanowiłem się przejechać gdzieś dalej , jadę cały szczęśliwy i radosny że sprzedam i bd kasa na koła do VW a tutaj niespodzianka , zaczął łapać muła i zgasł , gdy chciałem go odpalić to kopniak stał w miejscu jakby się zaklinował , doprowadziłęm go do garażu odkręciłem pokrywę gdzie wario jest ii strasznie ciepłem waliło ... wg nie dało się przekręcić wałem ... Nie wiem co sie z tym skuterem dzieje , wszystko zostało tam wymienione ... Cylinder nowy , tłok , pierscienie , wariator , sprzęgło , pasek , rolki sprężynki , sprężyna , dzwon , króciec , gaźnik webbera zostawiłem tylko i tlumik . A on takie coś mi wyczynia ... Proszę mi doradzcie co mam z tym zrobić ? dodam że lożyska na starym wale wymienialem 3 razy , bo padały jedno po drugim ... na to wszystko wydałem ok 1800 zl . a przejezdziłem ok 1100 km na tych czesciach z czego 1000 km docierania . więc prosze o rady itp bo już brak mi sił ... ;cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Magneto nie jest czasem pokrzywione sprawdź to.
Druga sprawa jak wbijacie łożyska ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 22:20 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Padało znaczy się robił się luz? Pewnie nie masz smarowania, lub te smarowanie jest za małe.. Przez co łożysko Ci się blokowało na wale, i wyrobiło czop wału.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 31 mar 2009, 11:59
Posty: 5
Pojazd:
dziwna sprawa . dziś z rana tata zdjął boczną pokrywę , odkrecił wario , zdjął pasek i sprawdził co z wałem , mówił że uszczelniacz nie przepuszcza i dało się krecic wałęm ...
załozyl wtedy orginalny wariator i jezdził dość dużo i wszystko bylo git , zalozyl wariator firmy top performance czy coś . dałem za niego ok 300 zl i po kilku km dalej zaczelo cos latac i sie zblokowalo coś ... gdy znow stary zalozyl to jezdzil i nie bylo zadnych problemow ... a ten wario jest prawie nowy. i teraz nie wiem kurde co jest przyczyną tego blokowania sie walu , czy wario czy też może się przegrzał . a co do magneta to jest proste ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy