Dzisiaj jest 12 sie 2025, 12:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2011, 19:10 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Mam taki problem. Od niedawna a właściwie od 2 dni coś sie dziej nie dobrego z silnikiem.(rv4):(

Mianowicie zaczął on przerywać gdy sie zagrzeje. Na zimnym silniku nic sie nie dzieje.
Nie reaguje na regulacje gaznika.
Problem wygląda tak http://www.youtube.com/user/lukash213?f ... ieb7UlUGNk


CO to może być? ALbo co moge zrobić żeby przestał przerywać?
Wspomnę jeszcze że zmiana świecy nie pomogła:(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pierwsze się czyści gaźnik i filtr a potem pyta na forum.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
No to własnie dzisiaj zanim napisałem na forum czyściłem gażnik i filter.
Sory że wcześniej nie napisałem.

A jak po tym też regulacja nie dawała nic postanowiłem napisać na forum!


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 20:37 przez lukash21, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Według mnie dysza za małą.Na zimnym chodzi ssanie wiec dawka paliwa jest większa.Zmien dysze albo sporbuj regulowac gaźnik,nie tylko śrubkami ale tak,że iglicą.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 21:36 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
NO ale do tego czasu chodził ładnie. NIc się nie działo :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
jak na moje to tutaj jest 100 procent cos z elektryka , moze cos z iskrownikiem ?? mialem dokladnie to samo w motorynce tylko tam moglem wyprzedzic zaplon i palila odrazu i wkrecala sie ladnie i dziala do dzisiaj a tutaj moze cos poszlo lub cos zwarcie robi ?




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 12:30 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Tak więc posprawdzam tą elektryke.
A Ostatnio zmieniałem bezpieczniki może byćcośz tym związane?

A więc tak. Posprawdzałem wszystkie kable. Te co było OoO takie "roklekotane" Zaizolowałem.
Próbowalem jeszcze raz wyregulować gaźnik ale to nic nie daje.
Dalej przerywa jak sobie chce ;(


Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 14:21 przez lukash21, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 14:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
lukash21 pisze:
A Ostatnio zmieniałem bezpieczniki może byćcośz tym związane?
.Raczej nie




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Świece sprawdź




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 16:42 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Świeca była wymieniana i nie pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 21:09 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Mam takie pytanie apropos tego mojego problemu.
Czy może to sie dziac przez to że np cewka sie grzeje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 8:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
a kompresja jest??
ciężko go zapalić gdy jest zimny??
ssanie masz ręczne czy automatyczne??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 8:35 przez bike125full, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:03 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Tak więc tak. Kompresja to nie wiem jaka jest bo nie mam manometru i nie bardzo mam jak sprawdzić.
Jak pali na zimny?
Hm wydaje mi sie że tak jak zwykle. Nic sie nie zmieniło od tej pory co był w pełni sprawny. Czyli pali dosyć dobrze.
Ssanie mam ręczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
lukash21, Zmień przerwę na świecy ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
aragon, to nie powinno powodować takiej różnicy
lukash21, wiec bierz się za regulację gaźnika! dziś po obiedzie poszedłem pojeździć na swoim xp6 a tu taki sam problem:( pobawiłem się regulacją i jest ok!




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
bike125full, Sam miałem taki przypadek że regulacja nie pomagała zmniejszyłem przerwę na świecy i problem zniknął :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 22:02 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Spróbuje wszystkiego może coś pomoże.
A gaźnik to ja reguluje oho chyba z tydzień już i nie moge go wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 18:12 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
A więc tak przerwa na swiecy nic nie pomogła :(

A regulować to sie jakoś dziwnie reguluje. Bo nie moge tak w ogóle ustawić żeby on miał jakiekolwiek "wonle obroty".
Gdy odkręcam tą śrubke ze sprężynką ona bodajże od przepustnicy jest to nic się szczególnego nie dzieje. A co mnie zdziwiło to że gdy ją wkręcałem obroty nie rosną jak to byłó wcześniej :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 10:08 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Mam takie pytanie. Czy tłok od silnika am6 rózni się czym od tego co jest w silniku rv4?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy