Dzisiaj jest 19 lip 2025, 5:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2011, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam!
Mam pytan kilka co do sprzegła am6.
Od kilku dni dzieją się u mnie z nim dziwne rzeczy. Wciskam sprzęgło i nagle jakby się linka zerwała, klamka całkiem luźna, a napęd połączony ( bieg wrzucony, motor jedzie ). Kilka razy nacisnę klamkę i juz jest ok. Nigdy tak nie miałem, wiec sie pytam o co chodzi??
I jeszcze dodam ze sprzegło łapie mi niemal na samym koncu ale sie nie ślizga. Jak je podregulować? I jak zlikwidować te poprzednie problemy?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 16:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Regulujesz przy manetce albo na łapie przy silniku.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
A co z "gubieniem sprzęgła"? Zaraz prawdopodbnie tam zaglądał, wiec chciałbym usłyszeć kogoś wypowiedź na co zwrocic uwage




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Może ta śruba od popychacza. Zdejmij dekiel silnika i przykręć ręką śrubką a potem dokręć kluczem zabezpieczenie.. To zlikwiduje to łapanie sprzęgła na końcu manetki:) tutaj na forum na zrób to sam jest poradnik co do tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak chodzi o
EnzO_CK pisze:
"gubieniem sprzęgła"
to Ja bym obstawiał na zużyty kosz.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Blokowanie sie tarcz na koszu? Mam akurat wszytsko na wierzu ale mam kolejny problem pod tytułem brak możliwośc dostaia śrub od kosza ( raczej tego talerza ze sprzeżynami ) Ktoś wie jaki tam jest gwint? Bo dwa mi sie obrobiły ( tam gdzie wsadzam wkrętak ) i chce przerobić na zwykły klucz np 10. To blokowanie jest bardz dziwne, niby linka jest luźna, klamka chodzi jak chce a napęd jest dalej połaczony ;/ Po czym poznać zużycie kosza? Sprawdze jeszcze ten popychacz jak dorwe te śrubki.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 13:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W miejscu gdzie opierają się tarcze robią się ząbki. Możesz dać zdjęcie to ci powiem czy jest ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy