Dzisiaj jest 25 lut 2025, 6:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2011, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Witam. Na początek kilka kwestii. Nie piszę w dziale "motocykle", ponieważ nikt tam nie zagląda, a moje pytanie nie jest wprost związane tylko z motocyklami. Wiem, że było wiele takich tematów, ale zazwyczaj dotyczyły one śrub imbusowych, ew. krzyżaków lub płaskich.
Dobra, przejdę do rzeczy.

Muszę odkręcić koło w mojej RS'ce. Niestety któryś z poprzednich właścicieli obrobił nakrętkę tylnego koła prawie na okrągło. Poza tym jest ona niesamowicie zapieczona i kręci się razem z ośką. Pierwsze co to "uformowałem" ją dremelem żeby chociaż złapał ją klucz. Niestety, aktualnie 24-ka jest zbyt mała, a 25 trochę za duża. Mimo wszystko, jakoś wbiłem oraz dopasowałem nasadkę i postanowiłem odkręcić pneumatem. Jakież było moje zdziwienie, gdy przy ciśnieniu 7,5atm nakrętka ani drgnęła. Oczywiście zalałem ją WD40, obpukałem ze wszystkich stron i próbowałem czego się da... Siedziałem dzisiaj cały dzień, nie mam już siły. Może Wy coś podsuniecie? Na nakrętce mi nie zależy, jednak nie chciałbym popsuć wahacza czy napinaczy. Problemem może być kiepski dostęp do tego cholerstwa... Wygląda to tak:
Obrazek
(zdjęcie nie moje, ale mam identycznie). Jeśli będzie trzeba mogę zrobić dokładne foto, ale co tu jest do oglądania. Proszę Was tylko o jakieś pomysły, jak się do tego zabrać.

Jeśli komuś będzie się chciało to czytać, to dziękuję :wink: . Wolałem jak najlepiej opisać problem.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 18:32 przez FiRe, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mozesz sprobowac majzlem przylozyc, nabic go w srube i przywalic mlotem w to, ja tak robilem z jakas sruba w skuterze. Jesli to nie pomoze rozwac wyciacie oski kola i dokupienie innej.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Boże, nie wiem o czym myślałem jak ja to pisałem... Nie chodzi o śrubę tylko nakrętkę, która znajduje się na ośce. Z drugiej strony koła oczywiście nie ma śruby, tylko takie zabezpieczenie, tak więc raczej nie da się jej nadciąć. Mimo wszystko dzięki za pomoc, już poprawiam pierwszego posta. A z przecięciem ośki też może być problem, bo nie ma miejsca gdzie by można było dziabnąć.
Myślałem nad nakręceniem na ośkę drugiej nakrętki i dospawanie do tamtej, a potem odkręcenie obu naraz, ale nie wiem czy da radę, po pierwsze ze względu na kiepski dostęp, a po drugie wątpię, że nie puszczą spawy. No cóż, jeśli ktoś ma jakiś pomysł to piszcie, ale coś mi się wydaje, że jutro sobie jeszcze trochę posiedzę...

SOAD 4 ever! :mrgreen:




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 18:30 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:36 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
ja widzialem jak typ w kawasaki nie mogl odkrecic to koncu wziol jakis palniczek maly(mala temperature wyrabial bo mial tylko rozgrzac swieczka tez wystarczy) i dorykal nakretke swieca

po takim procesie nakretka puscila




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:41 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
FiRe, jak Ci nie zależy na nakrętce a masz dremel to weź tarczkę zamontuj i przetnij prawie do samego gwintu z dwóch tron a potem płaski śrubokręt i pukaj aż się rozpadnie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Litwa, w sumie dobry pomysł, tylko czy dremel "uciągnie"? Da radę nim przeciąć nakrętkę na pół? Tarczkę chyba mam, jak mi nic nie przyjdzie do głowy to tak spróbuję. Dzięki wielkie :) .

sebax94, Fakt, z podgrzaniem też dobry pomysł, tylko nie wiem czy mimo wszystko coś zrobię, bo tak jak pisałem jest trochę zjechana. Również dzięki :wink: .

Jeśli ktoś jeszcze coś wie to piszcie :<




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 18:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mozesz tez sprobowac to zpilowac kamieniami, tylko licz sie z tym ze prawdopodobnie zuzyjesz przynajmniej jeden dobry kamien :) Oczywiscie kamien szlifierki na dremelku. W sumie z ogniem dobrym sposob, jak sprobujesz podgrzac tylko nakretke, probujac nie podgrzewac za bardzo oski, moze puscic.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Chodzi Ci o to, żeby spiłować nakrętkę do mniejszego rozmiaru? Tak też zrobiłem, bo była jeszcze bardziej wyrobiona, ale musiałbym jeszcze trochę przypiłować żeby 24 weszła. Najpierw spróbuję podgrzać palnikiem i odkręcić, a jak się nie uda to jadę z dremelem :wink: .




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 19:12 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
FiRe, uciągnie nie bój się ;d dajesz więcej obrotów nie dociskaj za bardzo i przetniesz, podgrzać też możesz tylko tak jak Given, nie tak żeby ośka się nagrzała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 19:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Chodzi mi o to zeby spilowac ja az pod gwint a potem sprobowac ja rozerwac, ew wtedy nalozyc udara i odkrecic, bo teoretycznie obluzuje sie trochu, ew nakretke poprostu wtedy peknie.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Dobra, jutro biorę się do roboty, oczywiście zdam relację co i jak, może nawet założę topic o RS'ce w "waszych maszynach" :) . Będę próbował po kolei Waszych metod, może w końcu się uda, przynajmniej mam nadzieję. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc. No chyba że ktoś jeszcze ma jakąś propozycję, to wiadomo, nie pogardzę :wink: . Pozdro.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 19:36 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
FiRe, weź palnik acetylenowy i pal ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy