Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2011, 23:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
czy jest możliwość założenia blokady zmniejszającej prędkość maksymalną do Husqvarny WR 125 2007r??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 11:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W każdym motorze jest taka możliwość ale po co ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 12:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Hard Enduro i blokady - GLUPOTA! Jesli moto dla ciebie za mocne to oznacza ze jeszcze nie jestes na niego gotow.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
moto jest idealne lecz dość szybkie 130km/h mój tata powiedział jak nie zmniejsze tej prędkości do 100 to mi go sprzeda;(




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Musisz mu wytlumaczyc ze tej predkosci nie wykorzystasz bo tym sie w terenie jezdzi, po za tym jak bys krecil go do v-maxa caly czas to szybko bys go zajechal, to nie jest moto przystosowane do bardzo dlugiego katowania po obrotach, zauwaz jak jezdrza w mx to na max obrotach jest co najwyzej kilka sek.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
bike125full, to idzie zablokowac,np wkladajac wieksza zebatkę na tył motor traci na v-max ale zyskuje na mocy,lub miejsza dysza w gażniku, może blokoada przepustnicy,co kolwiek zrobisz bedzie ok.




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 17:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
damianek pisze:
miejsza dysza w gażniku,


Zatrze się przy 1 jeździe.

bike125full pisze:
moto jest idealne lecz dość szybkie 130km/h


Mam właśnie w garażu kx 125 którym cisnęli na asfalcie - wał musiał się rozgrzać do czerwoności bo jest cały fioletowy a korba się rozleciała, silnik się zablokował.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Wytłumaczie mi dlaczego tak wlasnie się dzieje ze jak sie jedzie po asfalcie oczywiscie obroty max, długi odcinek full crossem to sie zacierają albo coś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
damianek pisze:
to idzie zablokowac,np wkladajac wieksza zebatkę
też o tym myślałem ale wtedy będzie trzeba ostro pracować skrzynią. jest może jakiś moduł który będzie blokował obroty na 6 a na innych biegach nie??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
Konrad324, mniejsza dysza w gażniku i sie zatrze? :mrgreen:




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Już wytłumaczę

Mniejsza dysza - uboższa mieszanka czyli mniej oleju na całym gazie - wysokich obrotach.
Dla niektórych wydaje się to śmieszne ale wystarczy popatrzeć że serwisówka zaleca zmianę dyszy nawet o 20 przy dużych zmianach temperatur.

Cross ma bardzo krótkie przełożenia stąd mamy v-max koło 100km/h gdzie ścigacz 125 ze słabszym silnikiem leci 180 - 190. Na asfalcie bez żadnych oporów silnik się porostu przekręca i rozlatuje i to nie jest wymyślona przez kogoś teoria bo takich przypadków było tysiące. W ciągu ostatniego tygodnia miałem do czynienia z 2 takimi przypadkami w CRF 250 i KX 125.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Konrad324 pisze:
silnik się porostu przekręca i rozlatuje


jakos tego nie ogarniam . kolo na zawodach pałuje taki silnik ile sie da przez godzine i jest git . a na asfalcie ktos go przepałuje do v max i silnik wypluwa wał ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 23:26 
*

Rejestracja: 29 mar 2011, 23:23
Posty: 52
Pojazd:
Na zawodach chłopaki operują gazem , dokonują remontów góry silnika co około 40-50 mth i mają pojęcie jak z nich korzystać.
Amatorzy najczęściej pałują crossówkami po lasach i potem zdziwienie czemu się rozlatuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 23:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na zawodach po asfalcie ?? Nie, po torze a to już jest co innego.

A tłok do 30 mth w 125 tak dla sprostowania.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 0:00 
*

Rejestracja: 29 mar 2011, 23:23
Posty: 52
Pojazd:
A myślisz , że o co mi chodziło ?
Z resztą wymiana tłoka wiąże się także z użytkowaniem moto.
Niektórzy 3 sezony na jednym przejadą.
Problem się robi gdy wystrzeli pierścień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 16:58 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
3 sezonów 125tką nigdy nie zrobi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 20:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Jasne, że zrobi. Wystarczy, że będzie tylko pyrkał sobie godzinkę w weekend.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 23:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Będzie jeździł do puki tłok / pierścień nie zaczepi o kanał. Mało kto tłoka wymienia więcej niż raz przez cały okras posiadania motoru.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 9:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Mało kto tłoka wymienia więcej niż raz przez cały okras posiadania motoru


sa tego 2 przyczyny .
1 - ludzie nie wiedzą na czym jeżdżą i nie wiedzą że to też należy serwisowac
2 - szkoda im kasy na tłok , lecz później oprócz tłoka do wymiany jest pół silnika .tak więć głupota . to moje zdanie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 14:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak już trzeba inwestować to wolą sprzedać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy