Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 617 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Rieju jak moje :d Popatrz sobie na mojego (podpis) mam takie czerwone paski na kołach i powiem ci bardzo fajnie to wygląda i ożywia troche to moto.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
krzysiek39, Jesli sie nie myle, MRXy nie byly robione na odlewanych felgach. Mi w dowodzie tez pisze MRX [dokladnie MRX13], a na ramie nie wiem, jutro sprawdze i Ci powiem.

ps. jesli sie w czyms myle, poprawcie mnie :P




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
marianeq997 mi też w dowodzie pisz mrx13.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Bo Ty tez masz RRX SPIKE :P Chyba, ze Rieju produkowalo MRX na odlewanych felgach, aczkolwiek szczerze w to watpie. MRX I RRX to praktycznie identyko :P




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 8:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Ja mam MRX. Nawet na plastikach pisze od spodu MRX. W sumie to mniejsza o to...




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 13:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Rozbieralem ostatnio moto i tez mi pisalo MRX na plastikach. Zrozum, ze nie ma MRX na odlewanych felgach >.<




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 16:54 przez marianeq997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 9:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
21 Maja 2011
No to tak:
Wczoraj o 16 przyjechal do mnie seb94 zeszlo nam do 23.Miedzy innymi:
-zdjęlismy częsciowo blokade na wydechu tzw dopalacz spalin
-zmieniona dysza w gaźniku na 90 dellorto
-pokleiliśmy filtr powietrza
-zdjęliśmy przedłużkę(jest na sprzedaż prosze pisac na gg:11142171 ma wysokość 4 cm) -rozebralismy cylinder aby sprawdzić jego stan.Okazało sie,że gładź jest w bardzo dobrym stanie pomijając jednego progu,ale odda się go do honowania natomiast na tłoku pierścienie lataja jak żyd po pustym sklepie.
-zaślepiliśmy ślepą kiszkę oraz wejście w filtrze powietrza.
-dokładnie wyczyściliśmy pierdoły jak filtr powietrza,gaźnik,króciec itp
-wypolerowana głowica
Oczywiście nie obyło się bez drobnych komplikacji mianowicie cała komora korbowa płynu chłodniczego,ale udało się ją osuszyć pomysłowym wynalazkiem.Wygląd bez przedłużki jest dla mnie kpiną.Od razu kupuje kolejną przedłużkę lecz 2.5 cm.Z Wielkiego Motocykla zrobił się Komar. Później dodam zdjęcia gdyż teraz jest rozłożony.Po ponownym złożeniu i wypolerowaniu głowicy kompresja na letnim silniku wyniosła 7.8 bara.
Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni Cross Alu używany do am6 oraz pierścienie dobrej jakości 40.3 do am6,nowe.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 14:31 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Cytuj:
-zdjęliśmy przedłużkę(jest na sprzedaż prosze pisac na gg:11142171 ma wysokość 4 cm)


Chłopaki mam dla was pomysł co zrobić, by łańcuch nie 'szurał' :) Odkręcić tą prowadnicę przy wachaczu i taki wałek w okolicy lewego podnóżka kierowcy (trochę przed patrząc od tyłu), po którym idzie łańcuch. Miałem ten sam problem, motorek trudno się pchało (łańcuch po prostu miał opory), dźwięk podczas jazdy ... jak w ścigaczach na seryjnych wydechach - słychać tylko łańcuch. Odkręciłem ten wałek (bo tego samego dnia prowadnica się połamała nie wiem czemu :D), wystarczy mocniej naciągnąć łańcuch i problem z głowy. A bez przedłużki, prawda - używane Rieju nawet po małym przebiegu mają tak wyklepane amortyzatory, że szok - mam blisko Motorland i tam nowe RR'y np. albo Tango są wysokie :) A mój ... ja tarłem we dwójkę wydechem o koło.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 13:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
29 Maja 2011
Z tą przedłużką to pomyśle bo szczerze bez niej w ogóle stracił swój urok.
Dzisiaj jedynie dokładnie go umyłem,wypolerowałem lakier nową metodą i nowymi specyfikami i jest efekt.Mysle czy by z powrotem nie założyć tej przedłużki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tutaj ta przedłużka:
Obrazek




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 14:32 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
5 Czerwca 2011
Jednak przedłużka ponownie zagościła w swoim miejscu.Została pomalowana i odpowiednio splanowana.Dupa znowu jest wysoko.Lakier coraz bardziej pęka od słońca.Zakupiony został już cylinder Conti CHR Racing 50 który już do mnie idzie,w przyszłym tygodniu powinien juz być.Do first runa na nowym setupie pozostało jeszcze kupno łożysk i simeringow c3 oraz gaźnika 19 bądź 21 jak się uda to PWK. Wydech sprawdzałem jest blokowany,posiada ''katalizator'' w środku oraz blokowane kolanko.Probowałem założyć odblokowany wydech od Rieju RR lecz bez skutecznie.Nie pasował w żaden sposób,wadził o rame, chociaż dziwne bo to jednak ten sam silnik,ale w sumie rama inna.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 14:34 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
6 Czerwca 2011
Nowy Up.Przyszedł Cylinder Conti CHR 50 poziomu Racing.Kupiony od użytkownika wisnia1995 Pozostało jedynie kupno gaźnika 19 lub 21 oraz kupno łożysk i uszczelniaczy C3 i można odpalać.W dalszej przyszłości prawdopodobnie zawita wydech Conti CHR.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 14:34 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 22:18 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 21:00
Posty: 86
Pojazd:
No maszynka się nieźle prezentuje! :< Czekam na dalsze prace :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
krzysiek39 pisze:
Posiada jeszczę wszystkie blokady które uniemożliwiają mu pokazanie na co go stać.Puki co vmax wynosi 80 m/h


Ale Ty sam dobrze o tym wiesz, że to nie jest możliwe, nie? On bez blokad tyle się buja jak jest w dobrym stanie.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Hmm - ja ojca wyprzedziłem przy 90 km/h i nie z prędkością żółwia. Cylinder po drugim szlifie, gaźnik 19mm i tyle :) Przełożenia 12/47.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 11:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jak dobrze pójdzie to jeszcze przed remontem zdążę nagrać filmik dla wszystkich niedowiarków.
Z ciekawości zbadałem cylinder magnesem i okazało sie,że jest on wykonany z aluminium lecz ma żeliwną tuleje w środku tak,że w razie czego szlif i jazda.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jest filmik z regulacji gaźnika. Wyregulowany w miare.
http://www.youtube.com/watch?v=xCZkEPYWFUU




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 9:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Wymien od razu tłok !

A rieju piekne zakochałem sie w nim jak je zobaczyłem ! Musze takie mieć ;))




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 11:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Michalak, Dlaczego mam wymienić tłok? Ten od contiego jest w stanie idealnym. To czarne na powierzchni bocznej to jest Teflon. Stosuje się go w wysilonych jednostkach aby zabiec puchnięciu tłoka głównie przy docieraniu bo kręci się napraaawde wysoko.

Z dzisiejszych nowości spolerowałem przepustnice oraz założyłem wreszcie Filtr paliwa.Nie obyło się bez drobnych komplikacji np. lało się cały czas z przelewu.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 18:43 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
:shock: Mój cylek :< ciekawe jak tobie to bd latało. Powodzenia w Pracach nad Rieju oby cylek dobrze słuzył :P
Michalak,
tłok potwierdzam jest w idealnym stanie zadnej ryski itp tylko pierscin przydało by sie wymienic ale w moim moto ładnie to latalo




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
22 Czerwca 2011
Doszedł do mnie gaźnik Dellorto PHBG 21 mm od samalasa prosto wyjęty z jego apci.
I wreszcie jak to jest? Pytałem się samalasa to mówil ze nie ma wejścia na olej ale znowu szperając w internecie wyczytałem,że takowe wejście jest ale nie ma za to podciśnienia.Dmuchałem sprawdzając czy przelatuje i przelatuje, gdy zasysam również.Ale wyjśćie jest bardzo duże i nie wiem czy wężyk od oleju by na nie naszedł.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gaźniczek wędruje na szawkę obok cylka conti i wspólnie czekają na łożyska,uszczelniacze/oleje i nowe zabezpieczenia.Wszystko tak długo trwa gdyż kamil ze skuter.info był za granicą i teraz trudno go złąpać na gg.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 14:35 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 617 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy