Dzisiaj jest 09 sie 2025, 5:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spalanie
Post: 06 cze 2011, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Witam mój skuter jest dość słaby v-max to tylko 60km/h bez blokad, nie jest zrywny i dlatego żeby osiągał te 60km/h muszę trzymać go na full gazie. Skuter pali ponad 5l na 100km.
Wszystko mam seria oprócz cylindra, który był wymieniany zanim go kupiłem.
I moje pytanie brzmi czy przez słaby cylinder skuter może dużo palić???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
jak może cylek no name to tak




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 14:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ja najpierw zacząłbym od sprawdzania najmniejszych rzeczy, czyli stanu rolek w wariatorze, paska, dzwonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 12:09
Posty: 20
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Pojazd: MalagutiF12
dokładnie sprawdz napęd pasek roli i poźniej łap sie za cylek a gaźnik masz wyregulowany ?




_________________

Obrazek

Zobacz Moją F12 ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172606




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
gaznik jest dobrze wyregulowany. Mam sprawdzić szerokość paska? A jak rolki są już wytarte to zwiększa się spalanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Pasek ma grubość 15mm, a więc jeszcze dobry. Skuter na stopkach kręci wyższe obroty, ale nie wchodzi na samą góre wariatora, brakuje mu 7mm żeby wejść. To miejsce na wariatorze gdzie nie wchodzi pasek jest takie matowe, a reszta wariatora normalna.
Dlaczego nie chce pasek nie chce wejść wyżej???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Bo za cienki pasek,Pasek musi mieć 16,5




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 19:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Cytuj:
Dlaczego nie chce pasek nie chce wejść wyżej??

Rocky pisze:
Pasek ma grubość 15mm,
właśnie dlatego




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 20:55 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Ja bym sprawdził zawór membranowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Szakal pisze:
Ja bym sprawdził zawór membranowy.

Zawór membranowy jak pasek ma 15mm..
Co ma piernik do wiatraka?

nike375 pisze:
za cienki pasek

3x.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
To jaki pasek polecacie?
I jeszcze jedno, jaki jest najlepszy wariator do Neosa, taki żeby ciągną dobrze na niskich obrotach i zwiększył v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Rocky pisze:
To jaki pasek polecacie?

Dayco / Stage6 / Polini / Malossi.. Zależy jakie fundusze masz ;)
Rocky pisze:
jaki jest najlepszy wariator do Neosa, taki żeby ciągną dobrze na niskich obrotach i zwiększył v-max?

Polini SC / Malossi Multivar / Hebo NG . Na każdym z tych trzech wariatorów po dobrej regulacji osiągniesz lepszy v-max i przyśpieszenie niż na seryjnym wariatorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Też właśnie zastanawiałem się nad Malossi lub Polini. Który będzie lepszy do serii Neosa?
Zależy mi na zmniejszeniu spalania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 16:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Nie chce podpowiadać, ale mówią, że Multivar lubi ciężkie rolki, bo tak jest. A cięższe rolki to niższe obroty, a jednocześnie mniejsze spalanie, bo skuter mniej wyje. Nie tak dużo, ale w końcu pomiędzy 4g, a 7g to będzie różnica ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Aha czyli jak cięższe rolki to rusza z niższych obrotów. Tylko się zastanawiam czy w Neosie serii dużo poprawi osiągi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 16:59 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
Nie chce podpowiadać, ale mówią, że Multivar lubi ciężkie rolki, bo tak jest. A cięższe rolki to niższe obroty, a jednocześnie mniejsze spalanie, bo skuter mniej wyje.


Ja się z tym nie zgodzę, multivar lubi ciężkie rolki dlatego że sam jest lżejszy od innych w tej klasie i dlatego aby go wyregulować używamy cięższych rolek niż np. w Hebo NG, który jest cięższy i do niego dajemy lżejsze rolki, co nie znaczy że do obu nie możemy wsadzić takich samych. Się rozpisałem i myślę że całe zostanie przeczytane.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 17:00 przez BU5t3R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
BU5t3R pisze:
^DawiD^ pisze:
Nie chce podpowiadać, ale mówią, że Multivar lubi ciężkie rolki, bo tak jest. A cięższe rolki to niższe obroty, a jednocześnie mniejsze spalanie, bo skuter mniej wyje.


Ja się z tym nie zgodzę, multivar lubi ciężkie rolki dlatego że sam jest lżejszy od innych w tej klasie i dlatego aby go wyregulować używamy cięższych rolek niż np. w Hebo NG, który jest cięższy i do niego dajemy lżejsze rolki, co nie znaczy że do obu nie możemy wsadzić takich samych. Się rozpisałem i myślę że całe zostanie przeczytane.


Dokładnie, lecz wario nie ma nic wspólnego na spalanie ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 22:20 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Kolego od neosa przełożenia sprawdź jak masz 12 obrotów to masz roxowskie czyli powinneś mieć v-max 75-80 na serri jak masz zablokowane to tylko 60 bo to tylko 15 obrotów dzwonem na 1 obrót koła

Po Prawcie mnie jak zle mowie ale tak mi się wydaje ze dlatego taki słaby v max masz


Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 22:21 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy