Dzisiaj jest 02 lut 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2008, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 14:38
Posty: 56
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Mam pytanie jak odpowietrzyć hamulec?? proszę o szybkom odpowiedź.

Kakol


Ostatnio zmieniony 22 mar 2008, 13:30 przez damian, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2008, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Przy szczękach hamulcowych masz śrubki wystające odkręcasz je naciskasz klamkę hamulca płyn wyleci trzymasz klamkę dokręcasz śrubę puszczasz klamkę i sprawdzasz jak działa hamulec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2008, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2008, 22:59
Posty: 57
Pojazd:
i bedziesz musił później dolać płyny bo jak odpowietrzasz to ubywa .




_________________

Yamaha Booster ;)

- Wydech Tecnigas Next R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2008, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 14:38
Posty: 56
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Ok już wszystko działa dzięki za odpowiedz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Pomożcie mi. Dziś założyłem zaciski i chciałem odpowietrzyć. robilem tak jak piszecie, chyba z godzine z kumplem walczyłem. mialem zalozony weżyk i doprowadzony do butelki z plynem. przestało już leciec powietrze wężykiem. Leci tylko płyn a rączka cały czas miekka i nie łapie tarczy wogole. Co zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 03 lip 2008, 6:54
Posty: 82
Lokalizacja: węgrów
Pojazd:
zakrec zbiorniczek i wtedy pompuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
robiłem tak kolego. Może jakieś inne podpowiedzi??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
A klocki przypadkiem to już nie same blachy ? są dobre czy zjechane ? :D:P
Może uszczelka poszła ta od tego tłoczka nie wiem jak on się tam nazywa :D:P




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Tłoczy dobrze. klocki maja jeszcze ze 3mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Coś jest źle złożone (dokręcone) bo musi łapać powietrza w przewód :roll: a na pewno jest płyn w zbiorniczku ?




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Kolego rozłóż all i złóż jeszcze raz na spokojnie może cos źle zrobiłeś. :/




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:50 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Skoro piszesz , że tłoczy dobrze , to rozumiem , że tłoczek się wysuwa? Jak tak to gdzieś nie trzyma i płyn ucieka . Jak nie ma wycieków na zewnątrz to musi przepuszczać gdzieś przy klamce i zbiorniczku.
Jeszcze jedno , jeżeli naciśniesz szybko parę razy klamkę to czy ona rośnie? Jak tak to napewno sa źle odpowietrzone hamulce


Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, 22:27 przez adames, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
bochenek19 jeżeli wszystko odpowietrzyłeś jak należy oraz nie ma żadnych wycieków to sprawdziłbym tłoczek pompy hamulcowej umiejscowiony przy zbiorniczku. Tam bodajże jest seger, którego trzeba zdjąć specjalnymi szczypczykami. Po jego zdjęciu można wyjąć tłoczek i sprawdzić w jakim stanie są uszczelniacze.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 7:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Tłoczek w pompce pompuje bardzo dobrze. tylko ze tłoczek w zacisku sie nie wysowa. wszystko jest szczelne jak najbardziej. Problem tkwi w tym ze wszystko jest odpowietrzone odpowietrznikiem idzie sam plyn, nie ma najmniejszych sladow pwietrza, a tłoczek w zacisku nie chce sie wysowac.


Dejwi pisze:
Kolego rozłóż all i złóż jeszcze raz na spokojnie może cos źle zrobiłeś.


Co tu można zle złożyć jak ja musialem tylko wąż do zacisku przykręcić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 14:37
Posty: 19
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
może ci się tłoczek w zacisku zapiekł ja bym tłoczek wyjoł sprawdził w jakim stanie jest gumka uszczelniająca i przed złożeniem posmarował wazeliną bo do gómowych uszczlek jest neutralna a smar by ci zniszczył uszczelke




_________________

MBK BOOSTER SPIRIT
Gaźnik Dell'orto 19mm - Metrakit
Wkład filtra powietrza Stage6 Double Layer

Kingway Yarox
Cylinder Motoforce Sport 70cc
Sprężyna Hebo 60%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 14:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No to w takim razie problem rozwiązany. W tym przypadku należy spróbować wyjąć zapieczony tłoczek za pomocą płynu hydraulicznego pod ciśnieniem lub ew. sprężarką. Jeżeli tłoczek wyjdzie to radziłbym go lekko wyczyścić papierem ściernym wodnym o granulacji ~1000. Po przeczyszczeniu należałoby również wymienić uszczelniacze oraz nasmarować wszystko ( tłoczek oraz uszczelniacze ) specjalną pastą do tłoczków, aby zapobiec kolejnemu zapieczeniu.

P.S Niedawno ja rozbierałem u siebie zacisk i 1 z 2 tłoczków był zapieczony. Poradziłem sobie sprężarką u pobliskiego mechanika, ale łatwo wyjąć go nie było :neutral:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
No to bd musiał rozebrać choiaż nie za bardzo mi się uśmiecha bo dopiero co malowałem zacisk i bd musiał jeszcze raz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 17:04 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Niezgadzam się z waszą diagnozą. Jeżeli klamka jest miękka, to napewno nie jest zapieczony tłoczek w zacisku. Naciskając klamkę, wysuwa się tłoczek w pompie ham. nastepnie pod wywartym już ciśnieniem, przewodem , ciśnienie napiera na tłoczek w zacisku wysuwając go. Jeżeli klamka jest miękka , to nie ma ciśnienia, gdyby była twarda, a tłoczek w zacisku nie wysuwałby się , to zapieczony jest tłoczek w zacisku. Trzeba znaleść przyczynę braku ciśnienia. Carlos może mieć rację, nieszczelne uszczelnienie tłoczka w pompie. Klamką naciskasz na tłoczek, a ciśnienie ucieka przez uszczelnienie tłoczka. Lub druga przyczyna , powietrze w układzie. Dlatego wcześniej pytałem, czy polkilkukrotnym szybkim naciśnięciu klamki , ona rośnie , a tłoczek w zacisku zaczyna się wysuwać?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 3:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Nie wysówa się tłoczek. Klamka cały czas miekka. a zacisk raczej jest szczelny bo nie rozkrecalem go na połówki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
To no to masz po uszczelniaczach tłoczka, zobacz czy z okolic tłoczka wylatuje płyn




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy