Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2009, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:27
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam

Piszę za prośbą kolegi... Dziś rozkręcił pokrywę przekładni i dzwon wygląda tak:

Obrazek

Czy trzeba nowy?? Czy ten jeszcze jest dobry?? Wygląda... kolor siny :P




_________________

Sprzedam piękne audio do Yamahy Aerox:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=577502

Kontakt:
gg: 1476869


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
jeśli obraca sie równiutko to jest dobry. niech sprawdzi na nózce, niech da troche gazu, nie duzo




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 16:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Zmieniać nie trzeba ale wypadało by. Dzwon jest przegrzany i są to przebarwienia od temperatury.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Moim zdaniem nie musisz go zmieniać. Najważniejsze żeby dzwon był idealnie okrągły.

Sprawdź też jego stan od strony sprzęgła to wtedy będziesz wiedział czy wymienić czy nie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:19
Posty: 145
Lokalizacja: Prawie Poznań
Pojazd:
damianekj pisze:
Zmieniać nie trzeba ale wypadało by. Dzwon jest przegrzany i są to przebarwienia od temperatury.


pytanie za 100 pkt. do Ciebie, w jaki sposób przebarwienia na dzwonie zmniejszają osiągi ?

jeśli dzwon jest prosty i przy przyśpieszaniu nie telepie całym skuterem to nie trzeba go wymieniać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Dzwonu nie trzeba zmieniać i koniec. Było już pełno tematów tego typu.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 18:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Zmieniają się jego właściwości fizyczne. Co za tym idzie ma mniejszy współczynnik tarcia (wydaje mi się że tak się to ładnie nazywa). Szybciej się nagrzewa a wręcz przegrzewa co jeszcze bardziej uniemożliwia przeniesienie mocy silnika na koło.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:19
Posty: 145
Lokalizacja: Prawie Poznań
Pojazd:
Mylisz się, fakt temp. w przekładni może doprowadzić do przegrzania i lekkich odbarwień ale bardzo żadko do zmiany struktury fizycznej dzwonu. Z Twojej wypowiedzi wynika że nowo kupiony dzwon po godzinnej jeździe należy wymieniać na nowy bo został już on "ochrzszczony" temperaturą panująca w przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 19:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Dzwon musi być idealnie okrągły. Nie ważny czy jest kolorowy, czy masz przebarwienia itp. czy nie !

Jeśli dzwon nie jest okrągły to wtedy nadaje się do wymiany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Zgadzam sie z faciu3 ważne że dzwon nie ma "ósemki" :grin:




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 23:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Nie mówię o pracy po nowości ale o przegrzaniu które najczęściej jest efektem złej regulacji układu przeniesienia napędu. Podstawą jest to aby dzwon był prosty ale dla przykładu ja na seryjnym silniku jeździłem na sprzęgle Malossi Delta z czarnymi sprężynkami (stosowanymi przy poziomie evolution) przez długi okres i dzwon jest w stanie idealnym. Na drugim silniku ok 100 km (seria regulowana przez kogoś kto miał jako takie pojęcie) przebiegu zła regulacja dzwon przebarwiony i nie przekłada pełnej mocy silnika na koło. Czytaj posty ze zrozumieniem bo ja nie mówię o temperaturze w przekładni. Jak pisałem dzwonu nie trzeba wymieniać ale może on nie przekładać mocy silnika na asfalt.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2009, 12:22 przez damianekj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 12:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Mój skuter po zagrzaniu dużo słabiej startował. Zobaczyłem dzwon, wyglądał podobnie do twojego... Wymieniłem i problem zniknął. (prosty przykład)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
To mój dzwon jest już tak po przebarwiany a najlepsze jest to ze jego wierzchnia warstwa już się porobiła taka falowana :twisted: Wymieniam niedługo wiec lus :grin: Zobaczymy co będzie może i lepiej będzie startował wkońcu ma 37 tysi :cool: Ale twój jest jeszcze niezły :wink:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2009, 13:20 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lut 2009, 17:08
Posty: 9
Lokalizacja: wieruszów
Pojazd:
Ja też wymieniłem dzwon bo mialem ósemke i mi szarpało skuter a teraz mam nówke i jest ok, a co do utraty mocy po rozgrzaniu to też prawda.




_________________

Zawsze tanie i dobe części do skuterów

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... x,50/33615 zapraszam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy