Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2011, 17:54 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
witam, mam wielki problem probowalem sam ale juz nie wyrabiam :| przy setupie:
→cyl motoforce racing po portingu
→wydech yasuni c20
→gaznik tec 21mm
→ i reszta sportowa ale nie wazna

skuter odpaqla normalnie na wolnych obrotach dziala dobrze ale jak daje gazu to tak jakby nie chce sie wbic na wysokie obroty :cry: masa jest ok, dysza w gazniku aktualnie jest 105 ale probowalem juz na 80,95,75 i ciagle to samo :cry: dodam ze benzyna jest nalana taka z kosiarki juz z olejem i troszke kopci :D no i przy dyszy 105 pluje niedopalkami z wydechu ale jak wkladalem mniejsze dysze to tez nie chcial sie wbic na wysokie obroty :( POMOCY!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 17:57 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
dodam ze ruszam powiedzmy ze normalnie ale nie jade wiecej niz 30-40 km/h




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
może cenralka nie tak? rolki ? Wina paliwa:_) ? Dzwon sprzegła coś nie tak ? Ale słychać ze slizga czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 18:12 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
jak daje gazu to poprostu rusza i tyle ciagnie ze max 40 km/h i tyle, no i nie lapie obrotow wysokich ma moze z 6 tys. obr :angry: mysle ze to cos od gaznika ale jest on nowy wiec juz sam zglupialem :(




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 18:32 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
chlopaki pilne! nie wiem co robic :angry:




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2009, 16:42
Posty: 33
Pojazd:
A jaki porting został przeprowadzony ??

Była duża ingerencja w kanały ? Tzn podniesione ostro ?

Jeśli tak to jedynym wyjściem jest tylko zmiana zapłonu.

Sam nie mogłem dojść przy swoim cylku po maksymalnym rozwiercie co jest nie tak.

Wszystko było okey odpalał ładnie lecz mułowato jeździł i tak jak u Ciebie jechał max 40km/h.

Zmień zapłon bo seria nie wyrabia :]

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 19:02 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
powiem ci tak nie wiem nawet kto robil porta ale moge sie dowiedziec ;D kurde wiesz ze wlasnie myslalem tak ze zaplon nie wyrabia ale ktos mi powiedzial ze zaplon seria a sport to jedno i to samo i to mnie zmylilo :|




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 19:07 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
no dobra :angry: a jak myslisz zaplon r-setup bedzie ok czy musi byc jakis stage6 czy malossi.?




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zdejmij pasek i zobacz czy się sam silnik wkręca na wyższe obroty.

Sportowy zapłon nie ma nic do rzeczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 20:31 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
no dobra zrobie to ale jutro a powiedz co bede musial zrobic jak bedzie sie wkrecal a co jak nie.?




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2009, 16:42
Posty: 33
Pojazd:
Zapłon seryjny a sportowy to to samo :D

To po chu. by były sportowe zapłony ? Właśnie do wysilonych jednostek "!!"

Seryjny zapłon poprostu nie wyrabia, kąt otwarcia w twoim cylku musi być grubo ponad możliwości seryjnego i to jest przyczyną "nie wkręcania się" tzn braku mocy.

stem Człowieku zrobiłeś chociaż jeden wysilony silnik po portingu ? Po twoim poście widać że nie "!!". Także swoje teorie nie poparte niczym zostaw dla siebie.

Jeśli chcesz znam kolesia który ma zapłon MVT w bdb stanie, ale to na PRIV jak coś.


Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 22:41 przez lukaszup, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 7:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
lukaszup, Nie napisałem, że seryjny a sportowy to jest to samo.
Ale skoro Ty masz taka wiedzę, to moża nam powiesz co oznacza tajemnicze hasło: "nie wyrabianie się zapłonu".
Sportowe zapłony lepiej się wkręcaja na obroty i nie mają żadnych ograniczników obrotów ze względu na swoją budowę i masę oraz maja zmienne fazy zapłonu przez co są zalecane w wysilonych silnikach i tyle - nie siedzi tam krasnoludek, który ustawia zapłon tak jak mu powiesz ;).

Poza tym, ten jak to nazywacie "porting" w 99% na tym forum oznacza przeszlifowanie i wypolerowanie kanałów co na pewno nie zmieni charakterystiki silnika w opisany przez kamil.balik sposób.

Abstrahując ponownie do Twojej wiedzy - jeżeli stawiasz na zbyt przerobiony cylinder, powinieneś wiedzieć, że porządna ingerencja w kształt i wielkość okien w cylindrze (czyli prawdziwy porting), najczęściej prowadzi (poza porządanymi rezultatami) do problemów z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach a z tym, jak widać w pierwszym poście nie ma żadnych problemów.

kamil.balik Regulacja gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 13:25 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
tylko ze gaznikjuz probowlem na wszystkie sposoby i ciagle to samo! :angry:




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 13:48 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
dobra zrobilem jak mowil stem, i skuter bez zalozonego paska kreci wysokie obroty normalnie, czyli ze mam regulowac naped czy co.?




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 14:11 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
mysle ze postaram sie jakos go wyregulowac by latal chociaz jak jakis sport a w ciagu tygodnia(moze dwoch) dokupie zaplon i wtedy bedzie ogien :twisted: bede sie staral jak najwczesniej kupic ten zaplon :mrgreen: co wy an to.? dam rade wyregulowac czy nie bedzie szedl.?




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 17:37 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
zalozylem znowu pasek i lipa ;/




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2009, 16:42
Posty: 33
Pojazd:
stem

Nie wyrabianie zapłonu. Może od początku :] z tego co pamiętam ale moge się mylić seryjny zapłon daje rade do 190stopni (mam nadzieje że wiesz o co chodzi, chodzi mi o kąt otwarcia) po tej wartości dzieją się właśnie takie rzeczy jak użytkownikowi kamil.balik , a więc jeśli cyl który posiada kamil.balik jest powyżej tej wartości a z tych przyczyn które tutaj napisał na to wskazuje pozostaje tylko zmiana zapłonu.

Dobrym przykładem jest tutaj zła regulacja zapłonu sportowego gdzie uzyskamy podobny efekt lub w ogóle nie odpalimy naszego silnika.

Obrazek

Proszę "!!" mój były cylek po maksymalnym rozwiercie.

Na tak rozwierconym oknie wydechowym przyczyny były takie same jak opisuje tutaj kolega. Bez paska i bez żadnych oporów bardzo ładnie się wkręcał. Lecz po założeniu wszystkiego nic nie działało.

Żadnej różnicy nie robiło czy są wsadzone rolki począwszy od 3g a skończywszy na 9g czy dysza jest począwszy od 105 a skończywszy na 150.
Poprostu na nic nie reagował.

Nastąpiła zmiana zapłonu i mój silnik zaczął chodzić tak jak powinien.

Szkoda że nie nagrałem filmiku ...

Akurat z tym się zgodzę że 99% ludzi na tym forum po wypolerowaniu kanału wydechowego używają nazwy "porting".

Z tego co napisał Kamil a dokładniej z przyczyn które napisał wnioskuję że porting przeprowadzony na jego cylindrze jest ponad wartości seryjnego zapłonu.

stem A i jeszcze jedno nie możesz wypowiadać się na temat mojej wiedzy bo nie siedzisz tyle w tuningu skuterów co ja, odwołując się możesz jedynie do mojego postu a nie wiedzy. Wiedza moja nie twój biznes :].


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:07 przez lukaszup, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
lukaszup pisze:
nie siedzisz tyle w tuningu skuterów co ja

Wyczytałeś to z danych GUS?

Nie będę się kłócił i przechwalał kto ile ma wiedzy, bo ani Ty nie wiesz jaką mam ja ani na odwrót.
Uważam jednak, że seryjny zapłon jest spokojnie w stanie uciągnąć ten cylinder, może nie do granic jego możliwości ale sporo więcej niż te 6tyś obr/min o których mówi autor tematu.
Jednocześnie pamiętaj o tym, że jeśli Tobie w podobnej sytuacji wymiana zapłonu pomogła, nie oznacza, że każdemu to pomoże - każdy sytuacja i każdy skuter jest inny.

Tak na prawdę nie ma się co spinać bo my tu szukamy przyczyny daleko poza zwykłą regulacja a być może przyczyna leży w jakiejś pierdółce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:25 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
no dobra kazdy z was pochwalil sie co umie tylko szkoda ze skuter jak stal tak stoi :angry: powiem tak zaplon i tak musze kupic wiec go kupie ale cos czuje ze to nie to :?




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy