Dzisiaj jest 04 paź 2024, 21:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 23:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Pyle, najlepiej to przełóż dzwon i sprzęgło od kiłeja




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 23:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale to kolegi rox! wiec on kupuje dzwon ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Kolego Pyle pytałeś się jakiej długości są te "żółte" śrubki gwint ma równe 2 cm :wink:




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 23:39 przez PeKaP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 23:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale od gwintu czy cała sruba tyle ma?


a mozesz mi jeszcze te czerwone co mam zaznaczone podać najlepiej to tak cała sruba ile ma czyli od czubka az do konca gwintu, i tą żółtą też




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 0:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Czerwona
-od czubka 3cm
-sam gwint 2,5cm
Żółta
-od czubka 2,5cm
-sam gwint 2cm
:P




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 0:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Obrazek

tylko jeszcze jedno pytanie jaki gwint? M8? w czerwonych i żółtych czy taki sam jak w przekładni?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 0:43 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 1:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
to do wymiany, zazwyczaj przegrzany dzwon obniża osiągi, rozwiązaniem jest kupić lepszej jakości dzwon lub wycięcie wlotu i wylotu powietrza w deklu. :D

P.S ile uzyskałeś v-maxa, a tym stage 6?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 1:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
A więc czerwone mają gwint taki sam jak w przekładni a żółte o "numerek" mniejszy. Nie znam się na tych oznaczeniach :D




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 12:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
aha, dzieki wielkie ;)


edit: KURDE!!!! pompe koleś sprzedał po za allegro, a była za 10 zł w licytacji kurdee!!.

Kto ma kompletną pompe wody do minarelli pisać, cena max 45 zł, wiem troche mało ale nie mam wiecej.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 12:47 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 1:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Ha mam dobrą wiadomość, od kumpla z malaguti wyciągnąłem pompe w kiepskim stanie, wszystko w środku było żółte i czerwone chyba od płynu nie wiem, tak jak by rdza.

Odrazu poszla w mycie myjką zeby ten syf wygarnąć i papierek scierny poszedl w ruch po pół godziny meczarni oto efekt.

jeszcze widac ze wirnik taki pomarańczowy w niektórych miejscach

na zewnatrz tez dałem papierkiem i to był bład ;/ rysy jak chu..

Obrazek

wewnątrz czyściutko ;p

Obrazek

Teraz przygotowałem do malowania wymyłęm itp nawet ten plastik co zasłania zapłon.

jeszcze nie do końca pomalowany bo spraya za brakło bo jego ostatniego malowałem a mało mialem spraya bo brat zużył :cry:

Obrazek

Obrazek

No i całość do pomalowania, czyli dekiel pompy i ta osłona.

Obrazek

Dałem tylko 2 warstwy bo nie miałem wiecej sprayu ;/ i widać troche rysy :cry:

myśle że jak dam jeszcze dwie warstwy to nie bedzie widać tych rys tak bardzo na deklu pompy.



Dekiel pompy bedzie srebny, a pompe myślałęm żeby dać w pomarańcz co wy na to? czy całość na srebno?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 1:25 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 17:12 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Noo dzieje się ;dd Kiedy składanko ;>
Może daj pomarańcz! bd ciekawie;d




_________________

Greg0016


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 17:13 przez greg0016, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
HHmm koleszko a nie myślałeś o polerce ja właśnie się w to bawię i powiem że efekt baaarddzzzo zadowalający :wink: Fakt trzeba się pomęczyć ale opłaca się :wink:




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 20:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Nie chce mi sie meczyc ;p, pomalowalem i efekt dam jutro bo jestem zmeczony.

Aha silnik przyszedl i jestem deczko wkur.. mial byc zaplon od keewya jest ducati ;/ musze teraz rozbierac swoj silnik i wyjmowac iskrownik ze swego i kupywac magneto yamahy ;/ do tego dojdzie uszczelki bo nie mam na cylka itp, i głowica cylka bo nie ma wejscia na czujnik temp (chyba) bo jakis mały otwór jest. brakuje mi jeszcze termometru stage6 i węży do chłodnicy.

Silnik cały brudny w oleju i błocie ... szkoda gadać naszczescie kompletny, jutro biore myjke i myje go, tylko nie wiem jak zatkac otwory do korby bo jak tam sie wleje woda to ..., chyba ze potem wleje troche rozpuszczalnika i to wyparuje ;p,

jeszcze musze odkrecic koło żeby dokładnie do wyczyscic i pomalować sprayem na srebno kartery i dekiel.

fotki jutro ale zmeczony i deczko wkurwio... :/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 21:29 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
No niekiedy trzeba się pomęczyć żeby efekt był mega :wink: Oj tam ważne że cały a zawsze można "karczerem" oblecieć :mrgreen:




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 21:34 przez PeKaP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tylko czym zaslepic otwór do cylka co sie wklada ? bo cylek mam zdjety i tylko wał z tłokiem przyczepiony ;p a ja chce dziure do wału czyms zakleic albo cos wlozyc zeby mi tam wody do korby nie wlecialo,

czym radzicie? czy jak troche wleci wody to rozpuszczalnik albo ropa tą wode wyparuje?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 21:41 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Nie radzę tak robić trzeba było zostawić tego cylka narazie :roll: Mówiłeś że jest cały brudny wleci Tobie pełno syfu i będzie katastrofa chyba że bardzo dobrze ekstrakcyjną wypłuczesz.




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 22:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
własnie ;(, ja chce silnik umyc tzn kartery itp, a cylek zdjety i jest w garazu i se myslalem zeby jakos ten otwór do wału zaslepic czyms ale czym? ale sie boje myc bo jak naprawde naleci mi syfu to koniec, chybaze rozpuszczalnik wleje albo rope i pomacham i wyleje, tylko ze wal i tlok zamontowany jest ;/.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 0:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Dobra niech wam będzie, i tak bede sie nudził w nocy to postanowiłem zrobic kilka zdjec.

Troche ciemno i nie widac tego blasku zbytnio ale jest jak mówie cud miód i orzeszki.

oto foty, wszystko malowane sprayem ;p.

Kolor Pomarańcz-Morela i Srebny kolor do felg.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dla mnie perfect ;p, pierwszy raz malowalem sprayem i nie ma zacieków, no może jeden ale nie widoczny ;p na pompie na dole.

I w dodatku zgubiłęm 3 sruby do mocowania dekla pompy ;p musze kupic.

prosze o odpowiedz na powyższe pytanie 1 post do góry ;).




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
Ja osobiście na twoim miejscu kupiłbym nowe łożyska i uszczelniacze (SKF) rozebrał silnik na czynniki pierwsze i go porządnie wyczyścił przy okazji polerka skrzyni korbowej. Sam tak zrobiłem ale dodatkowo robię polerkę całych karterów efekt megaaaa a jeszcze nie skończyłem.




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 15:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no rozpolawiac ja nie bede, tylko jakies szmaty musze wlozyc, duzo roboty z rozpolawianiem jest ;/ i nie mam narzedzi do nich.

a jak tam pompa?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 10 cze 2011, 15:43 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy